SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Onbegrijpelijk dat de Boer hier blijkbaar anders over denkt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor de verdediging is de meeste versterking nodig komend jaar ja.
Hij zei iig dat de aanval en het middenveld eerder versterking nodig hebben dan de verdediging.
Iets wat heel raar is om te zeggen wanneer je Moisander verliest deze zomer en er praktisch geen toestroom uit de jeugd is. De aanval daarentegen heeft wel wat talenten in opkomst.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Denswil en Moisander kwijt binnen een halfjaar. Van der Hoorn moet je afschrijven en dan heb je alleen nog Veltman. Nou er moeten zeker 2 CV's bij ja. En een goede linksbackquote:Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de Boer hier blijkbaar anders over denkt.
Hij zei iig dat de aanval en het middenveld eerder versterking nodig hebben dan de verdediging.
Iets wat heel raar is om te zeggen wanneer je Moisander verliest deze zomer en er praktisch geen toestroom uit de jeugd is. De aanval daarentegen heeft wel wat talenten in opkomst.Oh.![]()
Reidewald en Veltman in het centrum. vd Hoorn is een goede stand in, deed het niet slechter dan Veltman vandaag."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Vond hem toch duidelijk te kort komen. Opbouwend niet het inzicht en aantal keer simpel uitgespeeld.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:29 schreef Omega het volgende:
Reidewald en Veltman in het centrum. vd Hoorn is een goede stand in, deed het niet slechter dan Veltman vandaag.
Zoals bij ide actie waar hij vol doorloopt terwijl corona hem uitkapt en er langs gaat door rondje te lopen
Hij is in mijn ogen enkel nuttig als je met 1 goal verschil voorstaat en vlak voor tijd gaat de tegenstander hoge ballen ik de pot gooien of als je vol onder druk staat en het enige wat je kan doen is de bal wegrossen.hardcoholic![]()
Maar hij had ook een paar goede intercepties en is wel snel. Die actie die jij bedoelt was inderdaad onhandig.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vond hem toch duidelijk te kort komen. Opbouwend niet het inzicht en aantal keer simpel uitgespeeld.
Zoals bij ide actie waar hij vol doorloopt terwijl corona hem uitkapt en er langs gaat door rondje te lopen
Hij is in mijn ogen enkel nuttig als je met 1 goal verschil voorstaat en vlak voor tijd gaat de tegenstander hoge ballen ik de pot gooien of als je vol onder druk staat en het enige wat je kan doen is de bal wegrossen.
Als stand in vind ik hem goed genoeg. Zeker geen topper, maar prima tegen middenmoters en lager. Dan Riedewald en Veltman voor de basis. Maar inderdaad mag er best een goede verdediger bij komen. En linksback is zelfs noodzakelijk."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Idd hoef vd vaart ook eigenlijk niet, staat talenten in de weg op het middenveld. Een cvm zou eventueel kunnen, maar ook dan moet je voor bv bazoer ists anders verzinnenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar hij had ook een paar goede intercepties en is wel snel. Die actie die jij bedoelt was inderdaad onhandig.
Als stand in vind ik hem goed genoeg. Zeker geen topper, maar prima tegen middenmoters en lager. Dan Riedewald en Veltman voor de basis. Maar inderdaad mag er best een goede verdediger bij komen. En linksback is zelfs noodzakelijk.
Zie liever een ervaren cm en lv komenhardcoholic![]()
Je haalt van der Vaart juist om talenten beter te laten spelen. Je hebt ervaren spelers nodig in een overwegend jong team.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd hoef vd vaart ook eigenlijk niet, staat talenten in de weg op het middenveld. Een cvm zou eventueel kunnen, maar ook dan moet je voor bv bazoer ists anders verzinnen
Zie liever een ervaren cm en lv komen![]()
Maar je wilt toch ook spelers die 30 wedstrijden per seizoen wat kunnen toevoegen? En Van der Vaar heeft die fitheid niet en of hij de kwaliteiten nog heeft valt ook te betwisten.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Je haalt van der Vaart juist om talenten beter te laten spelen. Je hebt ervaren spelers nodig in een overwegend jong team.![]()
En dan zie ik Ricardo van Rhijn ook nog wel binnen niet afzienbare termijn vertrekken. Daar zou je ook alvast op kunnen anticiperen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denswil en Moisander kwijt binnen een halfjaar. Van der Hoorn moet je afschrijven en dan heb je alleen nog Veltman. Nou er moeten zeker 2 CV's bij ja. En een goede linksbackHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
Tete zou dat moeten kunnen opvangen, tenzij Van Rhijn dit seizoen al vertrekt. Of Ligeon dan een decent back-up zou zijn moet nog blijken, maar daar hoef je echt niet de portemonnee stevig voor te trekkenquote:Op maandag 16 februari 2015 05:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan zie ik Ricardo van Rhijn ook nog wel binnen niet afzienbare termijn vertrekken. Daar zou je ook alvast op kunnen anticiperen.![]()
MaduroDan net zo goed helemaal niemand.
En wat JR-Style ook al zei, er mogen wel wat verdedigers bijkomen.![]()
als je ziet dat Moisander bij Sampdoria 2 miljoen/jaar gaat verdienen (volgens Telegraaf) dan weet je dat het heel moeilijk wordt om wat behoorlijks te halenquote:Op maandag 16 februari 2015 08:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
MaduroDan net zo goed helemaal niemand.
En wat JR-Style ook al zei, er mogen wel wat verdedigers bijkomen.![]()
Waarom dan geen Heitinga? Kan het niveau in de Eredivisie echt nog wel aan en wil naar Ajax komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je ziet dat Moisander bij Sampdoria 2 miljoen/jaar gaat verdienen (volgens Telegraaf) dan weet je dat het heel moeilijk wordt om wat behoorlijks te halen![]()
is dat zo?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:03 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Waarom dan geen Heitinga? Kan het niveau in de Eredivisie echt nog wel aan en wil naar Ajax komen.![]()
Als hij ooit komt onder de Boer, zal hij als spits gebruikt worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd hoef vd vaart ook eigenlijk niet, staat talenten in de weg op het middenveld. Een cvm zou eventueel kunnen, maar ook dan moet je voor bv bazoer ists anders verzinnen
Zie liever een ervaren cm en lv komen![]()
Hij is aangeboden bij Ajax en wilde zelf, Ajax heeft hem toen afgewezen. Kwam die Valentijn Driessen van de Telegraaf mee.quote:![]()
OK, blijft wel een risico, die jongen heeft amper gespeeld sinds 2010quote:Op maandag 16 februari 2015 09:17 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Hij is aangeboden bij Ajax en wilde zelf, Ajax heeft hem toen afgewezen. Kwam die Valentijn Driessen van de Telegraaf mee.![]()
Ik vraag me af wanneer er weer echt een talent van Ajax gaat doorgroeien. De laatste topper die we hadden was Suarez.
Jeugd hebben we al jaren, maar er is genoeg uitloop. Ebecillio en die andere gast die we op de flanken hadden. Het was allemaal bagger.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Eriksen is goed op weg. Suarez had ook wel even tijd nodig bij Liverpool.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vraag me af wanneer er weer echt een talent van Ajax gaat doorgroeien. De laatste topper die we hadden was Suarez.
Jeugd hebben we al jaren, maar er is genoeg uitloop. Ebecillio en die andere gast die we op de flanken hadden. Het was allemaal bagger.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: