SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Onbegrijpelijk dat de Boer hier blijkbaar anders over denkt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor de verdediging is de meeste versterking nodig komend jaar ja.
Hij zei iig dat de aanval en het middenveld eerder versterking nodig hebben dan de verdediging.
Iets wat heel raar is om te zeggen wanneer je Moisander verliest deze zomer en er praktisch geen toestroom uit de jeugd is. De aanval daarentegen heeft wel wat talenten in opkomst.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Denswil en Moisander kwijt binnen een halfjaar. Van der Hoorn moet je afschrijven en dan heb je alleen nog Veltman. Nou er moeten zeker 2 CV's bij ja. En een goede linksbackquote:Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de Boer hier blijkbaar anders over denkt.
Hij zei iig dat de aanval en het middenveld eerder versterking nodig hebben dan de verdediging.
Iets wat heel raar is om te zeggen wanneer je Moisander verliest deze zomer en er praktisch geen toestroom uit de jeugd is. De aanval daarentegen heeft wel wat talenten in opkomst.Oh.![]()
Reidewald en Veltman in het centrum. vd Hoorn is een goede stand in, deed het niet slechter dan Veltman vandaag."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Vond hem toch duidelijk te kort komen. Opbouwend niet het inzicht en aantal keer simpel uitgespeeld.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:29 schreef Omega het volgende:
Reidewald en Veltman in het centrum. vd Hoorn is een goede stand in, deed het niet slechter dan Veltman vandaag.
Zoals bij ide actie waar hij vol doorloopt terwijl corona hem uitkapt en er langs gaat door rondje te lopen
Hij is in mijn ogen enkel nuttig als je met 1 goal verschil voorstaat en vlak voor tijd gaat de tegenstander hoge ballen ik de pot gooien of als je vol onder druk staat en het enige wat je kan doen is de bal wegrossen.hardcoholic![]()
Maar hij had ook een paar goede intercepties en is wel snel. Die actie die jij bedoelt was inderdaad onhandig.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vond hem toch duidelijk te kort komen. Opbouwend niet het inzicht en aantal keer simpel uitgespeeld.
Zoals bij ide actie waar hij vol doorloopt terwijl corona hem uitkapt en er langs gaat door rondje te lopen
Hij is in mijn ogen enkel nuttig als je met 1 goal verschil voorstaat en vlak voor tijd gaat de tegenstander hoge ballen ik de pot gooien of als je vol onder druk staat en het enige wat je kan doen is de bal wegrossen.
Als stand in vind ik hem goed genoeg. Zeker geen topper, maar prima tegen middenmoters en lager. Dan Riedewald en Veltman voor de basis. Maar inderdaad mag er best een goede verdediger bij komen. En linksback is zelfs noodzakelijk."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Idd hoef vd vaart ook eigenlijk niet, staat talenten in de weg op het middenveld. Een cvm zou eventueel kunnen, maar ook dan moet je voor bv bazoer ists anders verzinnenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar hij had ook een paar goede intercepties en is wel snel. Die actie die jij bedoelt was inderdaad onhandig.
Als stand in vind ik hem goed genoeg. Zeker geen topper, maar prima tegen middenmoters en lager. Dan Riedewald en Veltman voor de basis. Maar inderdaad mag er best een goede verdediger bij komen. En linksback is zelfs noodzakelijk.
Zie liever een ervaren cm en lv komenhardcoholic![]()
Je haalt van der Vaart juist om talenten beter te laten spelen. Je hebt ervaren spelers nodig in een overwegend jong team.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd hoef vd vaart ook eigenlijk niet, staat talenten in de weg op het middenveld. Een cvm zou eventueel kunnen, maar ook dan moet je voor bv bazoer ists anders verzinnen
Zie liever een ervaren cm en lv komen![]()
Maar je wilt toch ook spelers die 30 wedstrijden per seizoen wat kunnen toevoegen? En Van der Vaar heeft die fitheid niet en of hij de kwaliteiten nog heeft valt ook te betwisten.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Je haalt van der Vaart juist om talenten beter te laten spelen. Je hebt ervaren spelers nodig in een overwegend jong team.![]()
En dan zie ik Ricardo van Rhijn ook nog wel binnen niet afzienbare termijn vertrekken. Daar zou je ook alvast op kunnen anticiperen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denswil en Moisander kwijt binnen een halfjaar. Van der Hoorn moet je afschrijven en dan heb je alleen nog Veltman. Nou er moeten zeker 2 CV's bij ja. En een goede linksbackHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
Tete zou dat moeten kunnen opvangen, tenzij Van Rhijn dit seizoen al vertrekt. Of Ligeon dan een decent back-up zou zijn moet nog blijken, maar daar hoef je echt niet de portemonnee stevig voor te trekkenquote:Op maandag 16 februari 2015 05:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan zie ik Ricardo van Rhijn ook nog wel binnen niet afzienbare termijn vertrekken. Daar zou je ook alvast op kunnen anticiperen.![]()
MaduroDan net zo goed helemaal niemand.
En wat JR-Style ook al zei, er mogen wel wat verdedigers bijkomen.![]()
als je ziet dat Moisander bij Sampdoria 2 miljoen/jaar gaat verdienen (volgens Telegraaf) dan weet je dat het heel moeilijk wordt om wat behoorlijks te halenquote:Op maandag 16 februari 2015 08:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
MaduroDan net zo goed helemaal niemand.
En wat JR-Style ook al zei, er mogen wel wat verdedigers bijkomen.![]()
Waarom dan geen Heitinga? Kan het niveau in de Eredivisie echt nog wel aan en wil naar Ajax komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je ziet dat Moisander bij Sampdoria 2 miljoen/jaar gaat verdienen (volgens Telegraaf) dan weet je dat het heel moeilijk wordt om wat behoorlijks te halen![]()
is dat zo?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:03 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Waarom dan geen Heitinga? Kan het niveau in de Eredivisie echt nog wel aan en wil naar Ajax komen.![]()
Als hij ooit komt onder de Boer, zal hij als spits gebruikt worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd hoef vd vaart ook eigenlijk niet, staat talenten in de weg op het middenveld. Een cvm zou eventueel kunnen, maar ook dan moet je voor bv bazoer ists anders verzinnen
Zie liever een ervaren cm en lv komen![]()
Hij is aangeboden bij Ajax en wilde zelf, Ajax heeft hem toen afgewezen. Kwam die Valentijn Driessen van de Telegraaf mee.quote:![]()
OK, blijft wel een risico, die jongen heeft amper gespeeld sinds 2010quote:Op maandag 16 februari 2015 09:17 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Hij is aangeboden bij Ajax en wilde zelf, Ajax heeft hem toen afgewezen. Kwam die Valentijn Driessen van de Telegraaf mee.![]()
Ik vraag me af wanneer er weer echt een talent van Ajax gaat doorgroeien. De laatste topper die we hadden was Suarez.
Jeugd hebben we al jaren, maar er is genoeg uitloop. Ebecillio en die andere gast die we op de flanken hadden. Het was allemaal bagger.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Eriksen is goed op weg. Suarez had ook wel even tijd nodig bij Liverpool.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vraag me af wanneer er weer echt een talent van Ajax gaat doorgroeien. De laatste topper die we hadden was Suarez.
Jeugd hebben we al jaren, maar er is genoeg uitloop. Ebecillio en die andere gast die we op de flanken hadden. Het was allemaal bagger.![]()
Vind het vreemd dat Ajax Kishna nog niets heeft laten horen over contractverlenging. Ajax heeft intussen een aardig track record opgebouwd aan te laat beginnen met onderhandelen over contractverlengingen.![]()
doe anders even teruglezen in de topic tijdens de wedstrijd, spuit elf.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:57 schreef RijstNatie het volgende:
wat vonden jullie van de wedstrijd tegen twenteFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
anders doe je ff niet zo bijdehand en beantwoord je gewoon netjes mijn vraag?Nothing to see here, carry on![]()
Goed, als antwoord op je vraag.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:39 schreef RijstNatie het volgende:
anders doe je ff niet zo bijdehand en beantwoord je gewoon netjes mijn vraag?![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:39 schreef RijstNatie het volgende:
anders doe je ff niet zo bijdehand en beantwoord je gewoon netjes mijn vraag?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ga er maar van uit dat die 2 zinnen een beetje ongelukkig naast elkaar staan. Nu lijkt het net alsof je Suarez als een talent van Ajax ziet...quote:Op maandag 16 februari 2015 09:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Jeugd hebben we al jaren, maar er is genoeg uitloop. Ebecillio en die andere gast die we op de flanken hadden. Het was allemaal bagger.
BFF met GGMM![]()
Was hij niet, dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat die 2 zinnen een beetje ongelukkig naast elkaar staan. Nu lijkt het net alsof je Suarez als een talent van Ajax ziet...
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
DOE EENS NORMAAL MANquote:Op maandag 16 februari 2015 10:39 schreef RijstNatie het volgende:
anders doe je ff niet zo bijdehand en beantwoord je gewoon netjes mijn vraag?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat mag jij zo zien hoor.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij vergeet Eriksenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat die 2 zinnen een beetje ongelukkig naast elkaar staan. Nu lijkt het net alsof je Suarez als een talent van Ajax ziet...![]()
Kishna gaat echt niet blijven hoor bij Ajax. Contract loopt tot 2016 dus Ajax kan nu nog wat vangen voor hem.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind het vreemd dat Ajax Kishna nog niets heeft laten horen over contractverlenging. Ajax heeft intussen een aardig track record opgebouwd aan te laat beginnen met onderhandelen over contractverlengingen.![]()
Zo goed is hij nog niet, beter tekent hij bij tot 2018, hij heeft nog zeker 1 jaar eredivisie nodig, tenminste als hij het geduld kan opbrengen in zichzelf te investeren ipv zijn bankerekeningquote:Op maandag 16 februari 2015 11:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Kishna gaat echt niet blijven hoor bij Ajax. Contract loopt tot 2016 dus Ajax kan nu nog wat vangen voor hem.![]()
Heeft contract tot 2018.quote:Op maandag 16 februari 2015 05:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan zie ik Ricardo van Rhijn ook nog wel binnen niet afzienbare termijn vertrekken....
Verder een middelmatige speler die maar weinig buitenlandse interesse genereert. Die blijft dus gewoon.![]()
Hij is nu al 1 van de besten bij Ajax. Het potentieel druipt van die jongen af.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed is hij nog niet, beter tekent hij bij tot 2018, hij heeft nog zeker 1 jaar eredivisie nodig, tenminste als hij het geduld kan opbrengen in zichzelf te investeren ipv zijn bankerekening
Hij kan nu voor een paar miljoen naar de middenmoot van een grote competitie waar hij rond de drie miljoen p/jr kan gaan verdienen. En hoge speel kans heeft. Bij Ajax krijgt die max 9 ton. En dan ligt hij nog tot 2018 of 2019 vast. Die jongen is toch niet gek!![]()
Dat weet je toch niet, het feit dat je bij Ajax speelt is vaak al genoeg zeker nu iedere shitclub uit Engeland velen malen meer geld heeft dan Ajaxquote:Op maandag 16 februari 2015 11:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Heeft contract tot 2018.
Verder een middelmatige speler die maar weinig buitenlandse interesse genereert. Die blijft dus gewoon.![]()
Ja, maar die clubs in VK zijn niet gek. Die hebben wel geld, maar daar willen ze topkwaliteit voor. Van Rhijn is voor Ajax net goed genoeg. Maar ook daar maakt hij het verschil niet of zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet, het feit dat je bij Ajax speelt is vaak al genoeg zeker nu iedere shitclub uit Engeland velen malen meer geld heeft dan Ajax![]()
Wat vonden jullie van het spel tegen Twente?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
leuk dat je het vraagtquote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie van het spel tegen Twente?
vond dat ze aardig spel lieten zien, met vlagen weer het goede ajax spel. al was de 4-2 wel wat geflatteerd
twente speelde ook gewoon goedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zit die rijstnazi niet zo te pesten jongens, die kan er ook niks aan doen dat hij zwakzinnig is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vond de uitslag eigenlijk wel terechtquote:Op maandag 16 februari 2015 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt
vond dat ze aardig spel lieten zien, met vlagen weer het goede ajax spel. al was de 4-2 wel wat geflatteerd
twente speelde ook gewoon goed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
3-2 had ik terechter gevonden jegens twentequote:Op maandag 16 februari 2015 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de uitslag eigenlijk wel terechtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor de rest was het wel redelijke aids maar wel wat minder balletjes naar achteren.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
topkwaliteit, wat een onzin, er loopt alleen topkwaliteit in de topquote:Op maandag 16 februari 2015 11:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Ja, maar die clubs in VK zijn niet gek. Die hebben wel geld, maar daar willen ze topkwaliteit voor. Van Rhijn is voor Ajax net goed genoeg. Maar ook daar maakt hij het verschil niet of zo.![]()
1 van de besten? Absoluut een talent maar dat moet hij toch wel vaker laten zien, liefst een seizoen lang, zover is hij nog lang niet maar goed als hij wil cashen dan zal hij wel gaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is nu al 1 van de besten bij Ajax. Het potentieel druipt van die jongen af.
Hij kan nu voor een paar miljoen naar de middenmoot van een grote competitie waar hij rond de drie miljoen p/jr kan gaan verdienen. En hoge speel kans heeft. Bij Ajax krijgt die max 9 ton. En dan ligt hij nog tot 2018 of 2019 vast. Die jongen is toch niet gek!![]()
Het scoreverloop zat wel mee, eerste 20 minuten was Ajax beter, na de rust was het weer bedenkelijk maar geholpen door die 3-2 zag het er weer aardig uit in de laatste 20 minuten.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zit progressie in, dat is het pluspunt en grappig genoeg 1 punt meer dan vorig seizoen na hetzelfde aantal wedstrijden, alleen is de concurrent nu wat beter![]()
Bedankt voor je vraag.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten opzichte van de weken voorafgaand aan deze ooit eens topper, was het spel natuurlijk buitenaards. Desalniettemin is het wel duidelijk dat er nog een hoop voor verbetering vatbaar is. Daarentegen wel een aantal mooie dingen gezien die hoop geven voor de voortzetting van de competitie en onze Europese campagne."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PSV is beter. De rest niet. Al vind ik ook PSV geen hogeschoolvoetbal spelen. Maar ze winnen hun wedstrijden wel 'gewoon'.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scoreverloop zat wel mee, eerste 20 minuten was Ajax beter, na de rust was het weer bedenkelijk maar geholpen door die 3-2 zag het er weer aardig uit in de laatste 20 minuten.
Er zit progressie in, dat is het pluspunt en grappig genoeg 1 punt meer dan vorig seizoen na hetzelfde aantal wedstrijden, alleen is de concurrent nu wat beter"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Word tijd dat Ajax eens boven de 80 punten gaat halen in een seizoen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scoreverloop zat wel mee, eerste 20 minuten was Ajax beter, na de rust was het weer bedenkelijk maar geholpen door die 3-2 zag het er weer aardig uit in de laatste 20 minuten.
Er zit progressie in, dat is het pluspunt en grappig genoeg 1 punt meer dan vorig seizoen na hetzelfde aantal wedstrijden, alleen is de concurrent nu wat beterOh.![]()
Dat is het inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
PSV is beter. De rest niet. Al vind ik ook PSV geen hogeschoolvoetbal spelen. Maar ze winnen hun wedstrijden wel 'gewoon'.![]()
PSV zal ook goed moeten inkopen willen ze het beter gaan doen dan dat ze dit seizoen doen. Dat stemt mij ook wel tevreden. Mits Depay en Wijnaldum vertrekken natuurlijk. Buiten die twee, Willems en Guardado vind ik het nog steeds een erg pover elftal.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik wil graag weer eens met 100+ doelpunten eindigenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word tijd dat Ajax eens boven de 80 punten gaat halen in een seizoen.Dat is ook al 5 seizoenen niet meer zo
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat mag zeker weer eens gebeuren.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil graag weer eens met 100+ doelpunten eindigenDat is ook al 5 seizoenen niet meer zo
De potentie is er nu met onze vleugelspelers en middenvelders. Nu Milik laten staan volgend jaar en wat ervaring en het moet lukkenOh.![]()
Klopt ook wel al zit De Jong nu ook alweer op een goed niveauquote:Op maandag 16 februari 2015 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
PSV zal ook goed moeten inkopen willen ze het beter gaan doen dan dat ze dit seizoen doen. Dat stemt mij ook wel tevreden. Mits Depay en Wijnaldum vertrekken natuurlijk. Buiten die twee, Willems en Guardado vind ik het nog steeds een erg pover elftal.![]()
Die zie ik volgend jaar de kar niet trekken eigenlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ook wel al zit De Jong nu ook alweer op een goed niveau"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
als Klaassen en Serero fit waren gebleven had je nu een punt of 6 meer gehad, uiteindelijk valt dat gebrek aan ervaring dan ook wel weer mee, het moeten wel spelers zijn die echt wat toevoegenquote:Op maandag 16 februari 2015 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag zeker weer eens gebeuren.
De potentie is er nu met onze vleugelspelers en middenvelders. Nu Milik laten staan volgend jaar en wat ervaring en het moet lukken![]()
Ik heb een beetje schrik van de woorden van De Boer, dat hij voor op het middenveld een ervaren kracht zoekt. Zitten toch vrij goed in de middenvelders momenteel. Zie niet in waarom je volgend jaar niet voor Sinkgraven - Bazoer - Klaassen zou gaan. Enige echte toevoeging zou ik Nigel de Jong vinden. Maar die gaat toch niet komen. Vermoed dat Maduro wel komen zal. In principe prima als back-up. Komen toch weer genoeg potjes aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag zeker weer eens gebeuren.
De potentie is er nu met onze vleugelspelers en middenvelders. Nu Milik laten staan volgend jaar en wat ervaring en het moet lukken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen idee, feit blijft dat ze op een plek of 5 moeten vernieuwen en dan is het altijd afwachten waar je staatquote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zie ik volgend jaar de kar niet trekken eigenlijk.![]()
Muah dat valt mee hoor. Het spel is al tijden slecht, ook met Klaassen en Serero. Dat er puntverlies zou komen zat er allang aan te komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Klaassen en Serero fit waren gebleven had je nu een punt of 6 meer gehad, uiteindelijk valt dat gebrek aan ervaring dan ook wel weer mee, het moeten wel spelers zijn die echt wat toevoegenOh.![]()
Dat is ook vrij debiel. In de verdediging is versterking het hardste nodig.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een beetje schrik van de woorden van De Boer, dat hij voor op het middenveld een ervaren kracht zoekt. Zitten toch vrij goed in de middenvelders momenteel. Zie niet in waarom je volgend jaar niet voor Sinkgraven - Bazoer - Klaassen zou gaan. Enige echte toevoeging zou ik Nigel de Jong vinden. Maar die gaat toch niet komen. Vermoed dat Maduro wel komen zal. In principe prima als back-up. Komen toch weer genoeg potjes aan.
Maar de Boer kan zijn selectie weer eens niet goed genoeg inschatten.Oh.![]()
Ik kan me alleen niet zo 1-2-3 een goede verdediger voor de geest halen die ook daadwerkelijk geschikt is om met Ajax mee te gaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook vrij debiel. In de verdediging is versterking het hardste nodig.
Maar de Boer kan zijn selectie weer eens niet goed genoeg inschatten.
Vertonghen proberen?
Die moet dan ook niet uit Nederland komen maar via de scouting.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet zo 1-2-3 een goede verdediger voor de geest halen die ook daadwerkelijk geschikt is om met Ajax mee te gaan.
Vertonghen proberen?
In Nederland loopt niks boeiends rond.Oh.![]()
Doe normaal manquote:
trolololololquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maduro als verdediger zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook vrij debiel. In de verdediging is versterking het hardste nodig.
Maar de Boer kan zijn selectie weer eens niet goed genoeg inschatten.![]()
Overmars had dus toch gelijk, beste team in jarenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit progressie in, dat is het pluspunt en grappig genoeg 1 punt meer dan vorig seizoen na hetzelfde aantal wedstrijden, alleen is de concurrent nu wat beter![]()
![]()
Blij dat hij niet komt. Kan niet voetballen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:00 schreef Smoofie het volgende:
Hoedt had onze bi-jaarlijkse AZ aankoop geweest, maar helaas."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat was een succes inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:42 schreef hafcfan het volgende:
Die Polen hebben afgelopen weekend met een B team gespeeld om zich volledig op jullie te richten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is wel profvoetbal he!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar goed als hij wil cashen dan zal hij wel gaan.![]()
die 25 Ajax scouts komen niet verder dan..............Maduroquote:Op maandag 16 februari 2015 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet dan ook niet uit Nederland komen maar via de scouting.
die kenden ze nog van vroeger
En dat noemen ze scouten![]()
welke spelers van Ajax zijn er nu interessant voor PL clubs dacht je?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
topkwaliteit, wat een onzin, er loopt alleen topkwaliteit in de top
Die 2 vleugelspelers, Klaassen heel misschien over 2 jaar en dan heb je het wel gehad hoor.![]()
Ja klopt helemaal man wat je nu zegtquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef riazop het volgende:
[..]
die 25 Ajax scouts komen niet verder dan..............Maduro
En dat noemen ze scouten![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:00 schreef riazop het volgende:
[..]
welke spelers van Ajax zijn er nu interessant voor PL clubs dacht je?
Die 2 vleugelspelers, Klaassen heel misschien over 2 jaar en dan heb je het wel gehad hoor.![]()
![]()
![]()
Ze luisteren naar mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef riazop het volgende:
[..]
die 25 Ajax scouts komen niet verder dan..............Maduro
En dat noemen ze scoutenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
twitter:DennisJansenAD twitterde op maandag 16-02-2015 om 18:35:08Mri-scan Joël Veltman (hamstrings) toont niets geks, maar verdediger toch twijfelachtig voor do (Legia W.-thuis), #Ajax blijft voorzichtig reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 16-02-2015 om 18:42:02Om 20:00 uur begint #JongAjax aan het duel met Roda JC. Opstelling volgt over een aantal minuten! #ajarod http://t.co/sAIxjCYfzV reageer retweet
[ Bericht 35% gewijzigd door Ajacied422 op 16-02-2015 18:43:33 ]![]()
Onana; Lartey Sanniez, Van Bruggen, Riedewald, Owusu; Menig, Sporkslede, Warmerdam; Muric, Zivkovic, Acolatse.![]()
Riedewald als lcv. Dat lijkt mij zijn beste positie ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana; Lartey Sanniez, Van Bruggen, Riedewald, Owusu; Menig, Sporkslede, Warmerdam; Muric, Zivkovic, Acolatse.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Leuk team zo. Alleen het middenveld valt uit de toon.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana; Lartey Sanniez, Van Bruggen, Riedewald, Owusu; Menig, Sporkslede, Warmerdam; Muric, Zivkovic, Acolatse.![]()
Ik ben ook nog niet zo enthousiast over Sporkslede. Als je je bij Willem II niet in de basis, laat staan selectie kan spelen kun je er nog niet zoveel van denk ik.![]()
Ik geloof ook niet dat iemand dat echt een hoogvlieger in zag.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef Vermecelli het volgende:
Ik ben ook nog niet zo enthousiast over Sporkslede. Als je je bij Willem II niet in de basis, laat staan selectie kan spelen kun je er nog niet zoveel van denk ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Back in the day blonk die wekelijks uit is weinig meer van over gebleven na die blessuresquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat iemand dat echt een hoogvlieger in zag.![]()
Ach, daar hebben we al genoeg kwaliteit en bovendien zit daar ook wel wat in de A1.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leuk team zo. Alleen het middenveld valt uit de toon.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Acolatze vind ik ook niet veel.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leuk team zo. Alleen het middenveld valt uit de toon."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Riedewald tikt binnentwitter:LimburgerRoda twitterde op maandag 16-02-2015 om 20:12:45#ajarod 11. Vrije trap van Muric wordt van richting veranderd, Verbist is kansloos: 2-0. reageer retweet
![]()
Lijkt alsof ze willen verliezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda doet ook geen moeite om een goed resultaat te halen, godverdomme zeg.
![]()
Beetje jammer dat Zivko de vierde keus in de spits lijkt voor Frank.
Of misschien zelfs vijfde achter mighty mike.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
gaat ook gebeuren. Lijkt me dat milik of Siggy weg gaat.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zivkovic moet volgend jaar wel echt bij het eerste.
Of verhuren, want anders is het zonde.![]()
Hopelijk Siggyquote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
gaat ook gebeuren. Lijkt me dat milik of Siggy weg gaat.Oh.![]()
Zowel Siggy als Schöne, vermoed ik. Ben alleen benieuwd wat we moeten verwachten van de gewenste ervaren versterking in de voorste linie. Of eerlijk gezegd eerder bang dat er weer middelmaat wordt gehaald.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
gaat ook gebeuren. Lijkt me dat milik of Siggy weg gaat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Milik is stukken beter dan Sigthorssonquote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beide is tot nu toe niks bijzondersOh.![]()
Zal wel weer een Eredivisie of ex-Eredivisiespeler worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zowel Siggy als Schöne, vermoed ik. Ben alleen benieuwd wat we moeten verwachten van de gewenste ervaren versterking in de voorste linie. Of eerlijk gezegd eerder bang dat er weer middelmaat wordt gehaald.
Ruiz ofzo.Oh.![]()
Mwoah dat valt ook wel meequote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik is stukken beter dan Sigthorsson![]()
Dat zou nog niet eens zo erg zijn. Die kan in ieder geval op eredivisie niveau nog wel wat brengen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel weer een Eredivisie of ex-Eredivisiespeler worden.
Ruiz ofzo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ook niet zo moeilijk, siggyquote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik is stukken beter dan Sigthorssondoet wel altijd zijn best maar kan het gewoon niet. Wellicht moet hij het maar gewoon proberen in Engeland
![]()
ZivkogodGaat weer het nieuwe pareltje van de jeugdopleiding worden
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Necid misschien.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel weer een Eredivisie of ex-Eredivisiespeler worden.
Ruiz ofzo.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Milik heeft tenminste wapens in zijn linkerbeen en een goede techniek. Kan ook prima scoren.quote:
Sigthorsson kan helemaal niks.Zou ik ook best tevreden mee zijn verder.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou nog niet eens zo erg zijn. Die kan in ieder geval op eredivisie niveau nog wel wat brengen.Oh.![]()
Bazoer, sinkgraven en zivkovic. De belichaming van het falen van Ajax's jeugdopleiding.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Seam het volgende:
![]()
Klopt, staat verder totaal geen eigen jeugd op het veld.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bazoer, sinkgraven en zivkovic. De belichaming van het falen van Ajax's jeugdopleiding.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verdedigende kwaliteiten van Jong Ajax zijn onmeetbaar.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Echt ongelofelijk hoeveel talent er door komt. Klaassen, Bazoer, Zivkogod, Muric, noem maar opquote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Seam het volgende:
![]()
![]()
Benieuwd of Muric volgend jaar kan aansluiten bij het eerste. Fischer dan voor linksbuiten en dan lekker dubbelbezette vleugels met andere spelers die daar nog kunnen spelenOh.![]()
Van Rhijn en Veltman....alleenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, staat verder totaal geen eigen jeugd op het veld.
Geen hoogvliegers![]()
Op de trainingen schijnt Siggy dus veel beter te zijn dan Milik.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik is stukken beter dan Sigthorsson![]()
Omdat hij de pionnetjes goed klaarzet zeker.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:34 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Op de trainingen schijnt Siggy dus veel beter te zijn dan Milik.Oh.![]()
Enige sterke punten van Milik zijn zijn linkerbeen en neusje voor de goal. Siggy is technisch beter en veel sterker aan de bal. Ik ben overigens van beide geen voorstander hoor. Dit is slechts wat ik gehoord hebquote:Op maandag 16 februari 2015 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij de pionnetjes goed klaarzet zeker.![]()
Technisch beter? Dat denk ik eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:42 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Enige sterke punten van Milik zijn zijn linkerbeen en neusje voor de goal. Siggy is technisch beter en veel sterker aan de bal. Ik ben overigens van beide geen voorstander hoor. Dit is slechts wat ik gehoord heb![]()
Kon het me ook niet voorstellen maar dat is wat ze van binnen de club vinden.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Technisch beter? Dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: