Turkse folklore ja bitch.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is die meisje met indianentooi van je UI heen?
Nu krijgen je posts een Stimo kloonvibe.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse folklore ja bitch.
Ze irriteerde mij. Mijn posts kregen een vreemde vibe door haar.
Ja, ik voelde het ook even. Ik ga maar terug naar Landysh denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu krijgen je posts een Stimo kloonvibe.
Beh, waarom die enge kerel?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik voelde het ook even. Ik ga maar terug naar Landysh denk ik.
Moet opeens weer denken aan die Tfoe chickie van songfestival die opeens bij Turken ging slijmen voor stemmen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is die meisje met indianentooi van je UI heen?
Zou je?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet opeens weer denken aan die Tfoe chickie van songfestival die opeens bij Turken ging slijmen voor stemmen.
Nog geen erectie hier, trouwens.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef Deuce92 het volgende:
Alles van Drake valt tegen.
Of ja, kan iets tegenvallen als je verwacht dat het meuk is?
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je laatst die m&m's pindakaas nog besteld? Ik at die net weer en deeeejm, ik snap niet hoe ze die niet in Europa kunnen verkopen. Echt niet gewoon.quote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kweenie mang, als de nood hoog was zou ik Hiawatha doen
En gij?
Jammer dit:quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]waarom blijf k dit amusant vinden
Wie aan Drake komt, komt aan mij. Kom vechten dan.quote:
Nee niet gedaan. Is het echt zo lekker ja?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je laatst die m&m's pindakaas nog besteld? Ik at die net weer en deeeejm, ik snap niet hoe ze die niet in Europa kunnen verkopen. Echt niet gewoon.
quote:Op maandag 16 februari 2015 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz3RroqKCFO
Ik ben echt een playerquote:TOP 10 FLIRTING TECHNIQUES
1. Maintaining eye contact - 50 per cent
2. Paying someone a compliment - 41 per cent
3. Teasing someone - 32 per cent
4. Looking at someone and then looking away - 20 per cent
=5. Asking someone for help - 17 per cent
=5. Complimenting someone only on their appearance - 17 per cent
7. Buying them a drink - 16 per cent
8. Chatting to someone about the place you are in (i.e. if you are in a supermarket, talking about vegetables and how to cook them) - 15 per cent
=9. Text them after meeting them - 14 per cent
=9. Be tactile with them - 14 per cent
Heb je een link van die tweet? Wil even de context lezenquote:Op maandag 16 februari 2015 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand die tweet van Nihat Dogan gelezen? Hoe kunnen mensen zo fucked up denken!
“Siz de mini eteği giyip soyunup laik sistemin ahlaksızlaştırdığı sapıklar tarafından tacize uğrayınca da bas bas bağırmayacaksın”
Dus seksuele intimidatie is het gevolg van seculiere politiekvoering en de schuld van vrouwen. Dan moet je jezelf maar bedekken.
Ik ben compleet verbijsterd dat mensen begrip kunnen hebben voor de verkrachting van vrouwen.![]()
Pis edepsiz.
Pfrt.quote:Mersin’de üniversite birinci sınıf öğrencisi Özgecan Aslan’ın vahşice katledilmesinden sonra sosyal medyaya bir çok tweet yağdı, bunların arasında ünlü şarkıcı Nihat Doğan’ın attığı bir tweet ise büyük tepki çekti. Doğan, tepkiler nedeniyle tweet'i silerek geri adım attı.
http://www.milliyet.com.t(...)eken-gundem-2014136/.
Hij heeft het verwijderd die mongool.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je een link van die tweet? Wil even de context lezen
Kan 'm niet vinden op https://twitter.com/nihatdogan_nd.
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft het verwijderd die mongool.
http://www.cnnturk.com/ha(...)ceken-tweetini-sildi
quote:"İZİN VERMİYORSUNUZ Kİ..."
Nihat Doğan bu sözlerden sonra "İzin vermiyorsunuz ki kendimi savunayım. Yargısız infaz yapıyorsunuz." dedi ve şu ifadeleri kullandı:
"Ben burada onları yazarken bir kız 'Sen benim mini eteğime nasıl karışırsın' yazdı. Benim mini eteğe falan karıştığım yok. Ülkemizde damacanaya bile tecavüz edilirken mini etek giyerseniz taciz edilmeniz normal."
Bu sözlerden sonra Çakar, "Nihat sen ne hakla 'Siz de mini eteği giyip, soyunup laik sistemin ahlaksızlaştırdığı sapıklar tarafından tacize uğrayınca da bas bas bağırmayacaksın' yazabiliyorsun. Özür dile kapat telefonu. Sana ne milletin mini eteğinden. Kars'ta tecavüze uğrayan 10 yaşındaki çocuk da mı mini etek giymişti. Son kez uyarıyorum, özür dile kapat telefonunu" diye bağırdı.
Ardından ağlayarak özür dileyen Doğan "Benim yazdıklarım Özgecan'a yönelik değildi. Eğer böyle anlaşıldıysa öncelikle stüdyodakilerden sonra da Türkiye halkından özür dilerim." dedi.
Omg. Dat hij dit ook meent..quote:
Is dat die gast die Ibo ging uitdagen op tv?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:38 schreef Stimorol- het volgende:
Dit van een vent die seda sayan heeft geneukt, zich laat omringen door schaars geklede mensen, de ene keer pro pkk is, dan weer pro akp, dan weer naar Mekka gaat en dan weer in een hotel betrapt wordt met een vrouw.
Oruspu cocugu. Senin soyunu siksinler.
geen idee of dat em is.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat die gast die Ibo ging uitdagen op tv?
En een hele grote aşiret heeft?
Nja, niet per se vragen om, maar meer je had kunnen zien aankomen...quote:Op maandag 16 februari 2015 11:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. Dat hij dit ook meent..
Bedoelt ie nu echt :je vraagt erom als je in dit land een rokje draagt?
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
Che, jij zei ooit ook tegen me op fok: als je een strapless topje draagt moet je niet zeuren als mensen opmerkingen maken.
Do you agree met deze okuz?
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:38 schreef Stimorol- het volgende:
Dit van een vent die seda sayan heeft geneukt, zich laat omringen door schaars geklede mensen, de ene keer pro pkk is, dan weer pro akp, dan weer naar Mekka gaat en dan weer in een hotel betrapt wordt met een vrouw.
Oruspu cocugu. Senin soyunu siksinler.
dus: eigen schuld.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja, niet per se vragen om, maar meer je had kunnen zien aankomen...
'Als zelfs waterkoelerflesjes (damacana) worden verkracht, dan is het normaal dat je aangerand wordt als je een minirok draagt...'
Ik ben er niet per definitie met hem eens, maar soms is het wellicht handig om je aan te passen. Je kan wel zeggen dat je als vrouw overal en altijd veilig moet voelen en niet aangevallen/lastiggevallen mag worden, maar als je 's nachts in het donker 'schaars' gekleed loopt, stijgen de kansen dat een man je lastigvalt. Zelfde als met een strapless topje rondlopen op een plek waar je weet dat het not done is; je krijgt dan veel sneller een reactie naar je kop gesmeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dus: eigen schuld.
Ik walg zo van die mensen
Wat is schaars? Ik pas mij aan. In NL loop ik soms vrij rond in Turkije doe ik dat niet meer. Maar jij snapt dit niet Yavuz. Ik kan mij bedekken, toen ik jonger was bleven de gore opmerkingen komen. Het heeft geen reet te maken met hoe je je kleedt. Ik krijg ze al lang niet meer zo godzijdank, maar ben niet blind. Zat vaak dat ik in de supermarkt liep en gore nasty blikken richting mijn borsten heb zien gaan. Het draait niet om kleding. Maar dat 10 jarig meisje had zich idd ook vast hoerig gedragen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben er niet per definitie met hem eens, maar soms is het wellicht handig om je aan te passen. Je kan wel zeggen dat je als vrouw overal en altijd veilig moet voelen en niet aangevallen/lastiggevallen mag worden, maar als je 's nachts in het donker 'schaars' gekleed loopt, stijgen de kansen dat een man je lastigvalt. Zelfde als met een strapless topje rondlopen op een plek waar je weet dat het not done is; je krijgt dan veel sneller een reactie naar je kop gesmeten.
Maar dat gezegd hebbende, het is gewoon enorm lame en lomp en onbeschoft om zoiets te insinueren in een gesprek over een meisje dat vermoord, verkracht en verbrand is.. Alsof je een motief bedenkt voor de psychopaat. Nadruk hoort helemaal niet te liggen op kleding, maar op de wreedheid die heeft plaatsgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |