Dat deels ook ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Men is te serieus
Of ze nemen dingen te serieus
het zijn vaak uitersten die botsenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
Nee hoor. Vind KB gewoon een doos. Echt zo een wannabee Hollandse VWO chick uit Hoorn, maar er uitziet als een Indier.
Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Deuce92 op 15-02-2015 23:34:45 ]
Botsen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
het zijn vaak uitersten die botsen
Stimo die om de 3 posts een sneer maakt
kb die om elke scheet beledigd is
Het was een paar dagen rustig dus het begon te kriebelen. Deze reeks moet toch de eeuwenoude traditie van beefs in ere houden
Waar is die meisje met indianentooi van je UI heen?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
Kb slijmpogingen ja? Eerder een steek hier en daar en daarna doen alsof ze zich van geen kwaad bewust is.
Turkse folklore ja bitch.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is die meisje met indianentooi van je UI heen?
Nu krijgen je posts een Stimo kloonvibe.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse folklore ja bitch.
Ze irriteerde mij. Mijn posts kregen een vreemde vibe door haar.
Ja, ik voelde het ook even. Ik ga maar terug naar Landysh denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu krijgen je posts een Stimo kloonvibe.
Beh, waarom die enge kerel?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik voelde het ook even. Ik ga maar terug naar Landysh denk ik.
Moet opeens weer denken aan die Tfoe chickie van songfestival die opeens bij Turken ging slijmen voor stemmen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar is die meisje met indianentooi van je UI heen?
Zou je?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet opeens weer denken aan die Tfoe chickie van songfestival die opeens bij Turken ging slijmen voor stemmen.
Nog geen erectie hier, trouwens.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef Deuce92 het volgende:
Alles van Drake valt tegen.
Of ja, kan iets tegenvallen als je verwacht dat het meuk is?
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |