quote:Op zondag 15 februari 2015 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat TH al was gaan slapen....
Ik maak me er zelf ook regelmatig schuldig aan, dus ik mag er eigenlijk niet zoveel van zeggen.quote:
1 minuutquote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat al een half uur te wachten, schiet dan eens op...
Ik dacht dat je het niet door had, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me er zelf ook regelmatig schuldig aan, dus ik mag er eigenlijk niet zoveel van zeggen.
Je had hem al klaar staan bedoel je ...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat al een half uur te wachten, schiet dan eens op...
Het zal me echt een zorg zijn, ik vind jouw tt leuker dan degene die ik in gedachte had.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet door had, om eerlijk te zijn.
Volgende keer mag je 'mijn' topic hebben...
Nee, hoezo?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had hem al klaar staan bedoel je ...
Pluk heeft en lang haar en een petje, zie ik nu...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal me echt een zorg zijn, ik vind jouw tt leuker dan degene die ik in gedachte had.
Dat lange haar valt wel mee, dus ik denk dat het gewoon een plaatje van jou is.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pluk heeft en lang haar en een petje, zie ik nu...
Wat heb je nu weer voor een UI?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg naar bed voor de verandering...
Mijn haar is absoluut korter.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lange haar valt wel mee, dus ik denk dat het gewoon een plaatje van jou is.
Helaas wel denk ikquote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg naar bed voor de verandering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |