die is druk met mijquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog geen berichtje binnen van bitty, helaas
Die ligt nog te soppen op die dickpick van jouquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog geen berichtje binnen van bitty, helaas
Dus als zij iets eet schijt ze het direct weer uitquote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
echt, zover open, zie het licht zowat weer uit haar keel komen.
Ken Maik niet... Deze ook goed?quote:
Aah ze hebben dezelfde baardgroei.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Vooruit, maar mocht je toch Maik de Boer er ook in willen plempen,
[ afbeelding ]
Stiekem zijn het holmaatjesquote:
Surgemeneerquote:
WP is er niet, waarom doen we ditquote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Vooruit, maar mocht je toch Maik de Boer er ook in willen plempen,
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
echt, zover open, zie het licht zowat weer uit haar keel komen.
Wuuuuuutquote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus als zij iets eet schijt ze het direct weer uit
Ik vind dat Maik de Boer toch wel een beetje een plekje als cultheld (iig bij mij) in deze SC heeft veroverdquote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
WP is er niet, waarom doen we dit?
Omdat ie anders in de OP moest.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
WP is er niet, waarom doen we dit?
Nice, wat schaft de potquote:Op zondag 15 februari 2015 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill. Zo maar eens koken!
En uw leef?
Aight, klinkt spann0nd!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nice, wat schaft de pot
Mijn leef bestaat uit het drinken van koffie en het kijken van saaie tv
En na het eten je dame uit elkaar trekken?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, klinkt spann0nd!
Ik ga wraps maken, en dan Bones kijken tijdens het diner.
Ik vind van nietquote:Op zondag 15 februari 2015 21:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind dat Maik de Boer toch wel een beetje een plekje als cultheld (iig bij mij) in deze SC heeft veroverd
Welke dame?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En na het eten je dame uit elkaar trekken?
Heeft de Lt. geen deerne danquote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welke dame?
En als ik m'n semi-kitten uit elkaar moet trekken..
Zeker wel, maar die is op vakantie.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft de Lt. geen deerne dan
My whole life is a lie
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft de Lt. geen deerne dan
My whole life is a lie
Aha, je hebt een maandje je mancave voor jezelf dusquote:Op zondag 15 februari 2015 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker wel, maar die is op vakantie.
In totaal zit ik gewoon bijna een maand in m'n eentje te verstoffen.
Nee, je bespaart geldquote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Op 04-02 vertrokken, de 11e waren we 5 jaar samen, of 6 idk, gisteren Valentijnsdag, Damn, I'm missing out this year
Lekker ingepland ookquote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Op 04-02 vertrokken, de 11e waren we 5 jaar samen, of 6 idk, gisteren Valentijnsdag, Damn, I'm missing out this year
Zeker. A.k.a het huis is 1 grote cacao zooi, slapen doe ik nog minder dan eerst, en nu heb ik dus vanaf morgen 2 weken vakantie, dus ik moet ff een maand XBL zien te hosselen en dan is het doei doei leef.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aha, je hebt een maandje je mancave voor jezelf dus
Wel mooi, een maandje geen zeurende vrouw
Nee, ik heb al wat gekocht voor als ze er weer isquote:
Last-minute een beetje inderdaadquote:
Maar dan kan je het allemaal in 1 cadeau doen enzo. Vet hendigquote:Op zondag 15 februari 2015 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb al wat gekocht voor als ze er weer is
[..]
Last-minute een beetje inderdaadMaar ze kon gratis mee met haar opa, ja dan moet je geen nee zeggen!
Dat doen we altijd. Want ik ben een super gier.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan kan je het allemaal in 1 cadeau doen enzo. Vet hendig
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat doen we altijd. Want ik ben een super gier.
Zij koopt bijna niks voor me, want whatever ze koopt, ik gebruik het niet, dus ik krijg of Pokémon kaarten, of niks.
Dat is waar, dan is het mooi als je later zo'n herinnering nog hebtquote:Op zondag 15 februari 2015 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb al wat gekocht voor als ze er weer is
[..]
Last-minute een beetje inderdaadMaar ze kon gratis mee met haar opa, ja dan moet je geen nee zeggen!
Daarom noemt ze me altijd Gier of Dagobertquote:
Zeker waar. Ze had nog nooit gevlogen e.d, en 1e keer alleen weg voor zo lang, dus was allemaal spannendquote:Op zondag 15 februari 2015 21:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is waar, dan is het mooi als je later zo'n herinnering nog hebt
Je kan beter nadenken over wat je doet met je geld en zo ''Dagobert'' worden genoemd, i.p.v. al je geld maar over de balk smijten en dan maar moeten kijken hoe je aan het eind van de maand rondkomt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom noemt ze me altijd Gier of Dagobert
#struggles
Dat laatste is voor mij ook de reden om zo zuinig te zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je kan beter nadenken over wat je doet met je geld en zo ''Dagobert'' worden genoemd, i.p.v. al je geld maar over de balk smijten en dan maar moeten kijken hoe je aan het eind van de maand rondkomt.
Dit heb ik zelf ook, zelf heb ik altijd voldoende geld, maar homies van mij komen structureel te kort en hebben bijna geen spaargeld.
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat laatste is voor mij ook de reden om zo zuinig te zijnIk koop iets wanneer ik het nodig heb, of echt wil. En anders niet. En zo heeft gf weer meer te besteden, en happy gf = best gf jwz.
Ik heb geen FB meerquote:
Ik moet ook maar eens verstandiger er mee om gaan. Maar gelukkig ga ik dat ook doen. In ieder geval tot 23 maart niks kopen, dat moet mij ook wel wat verstandiger maken hopelijk. Telkens allemaal dingen kopen enz, moet ik eens mee ophouden.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je kan beter nadenken over wat je doet met je geld en zo ''Dagobert'' worden genoemd, i.p.v. al je geld maar over de balk smijten en dan maar moeten kijken hoe je aan het eind van de maand rondkomt.
quote:
Dat is de instellingquote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens verstandiger er mee om gaan. Maar gelukkig ga ik dat ook doen
Mja, en dan 10k op de bank hebben en toevallig die dronkaard achter het stuur tegenkomen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens verstandiger er mee om gaan. Maar gelukkig ga ik dat ook doen
Dennis en Chrisquote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog terug kijken. Kan niet wachtenWie waren er vanavond te zien? Dennis? Floortje?
Ik moet gewoon echt beter met mijn geld omgaan, ik smijt het echt over de balk. Kan (en ik ga) het beter besteden in vervolg.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, en dan 10k op de bank hebben en toevallig die dronkaard achter het stuur tegenkomen.![]()
Beter een zak vol verhalen.
Maar soms moet je sparen voor verhalen. Tenminste ik spaar al een paar jaar o.a. om te gaan reizen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, en dan 10k op de bank hebben en toevallig die dronkaard achter het stuur tegenkomen.![]()
quote:
Was er wel een beetje klaar mee, als mensen mij willen bereiken bellen of appen ze maarquote:
quote:
quote:Chris komt op zijn reis door het Indonesische Sulawesi in contact met de heilige Bissu. Hij mag aanwezig zijn bij de ceremonie. Dennis begint aan zijn laatste deel van zijn trip door Chili. Op 5000 meter hoogte krijgt hij echter last van hoogteziekt
Ik heb geen vrinden, dus dat klopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Zo'n ding is makkelijk op te geven hoor.
Dat is mijn idee ook. Of snapchatten of wat dan ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Was er wel een beetje klaar mee, als mensen mij willen bereiken bellen of appen ze maar
Arme Dennisquote:
Nutteloze troep zou ik het niet snel aan besteden. Maar ik ga veel liever skeer op reis dan dat ik thuis zit met het gevoel van "heb ik het ff lekker voor elkaar met m'n spaarvarken".quote:Op zondag 15 februari 2015 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet gewoon echt beter met mijn geld omgaan, ik smijt het echt over de balk. Kan (en ik ga) het beter besteden in vervolg.
Maar dat is toch geen reden om onverstandig met geld om te gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
ROADTRIP!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nutteloze troep zou ik het niet snel aan besteden. Maar ik ga veel liever skeer op reis dan dat ik thuis zit met het gevoel van "heb ik het ff lekker voor elkaar met m'n spaarvarken".
Hahaha zo bedoelde ik het ook weer niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb geen vrinden, dus dat klopt.
Want je hebt geen duim?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar soms moet je sparen voor verhalen. Tenminste ik spaar al een paar jaar o.a. om te gaan reizen.
Ik wil sparen voor eigen huisjequote:Op zondag 15 februari 2015 21:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nutteloze troep zou ik het niet snel aan besteden. Maar ik ga veel liever skeer op reis dan dat ik thuis zit met het gevoel van "heb ik het ff lekker voor elkaar met m'n spaarvarken".
Nee, ieder voor zich natuurlijk. Maar net wat je verstandig vindt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om onverstandig met geld om te gaan
Ik heb zelf ook genoeg verhalen
Ik vind de skere perzik ijsthee van de Aldi het allerbestquote:Op zondag 15 februari 2015 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De skere ijsthee van de AH is de beste die er is
die westminster ofzo? Die is ook koel, kom alleen nooit bij de ALDIquote:Op zondag 15 februari 2015 21:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik vind de skere perzik ijsthee van de Aldi het allerbest
Eens met pixelquote:Op zondag 15 februari 2015 21:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik vind de skere perzik ijsthee van de Aldi het allerbest
Ja, dat is soms wel makkelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil sparen voor eigen huisjeVerder ben ik niet zo van het sparen. Ja als ik een huisje heb iedere maand een klein bedrag op zij zodat ik in geval van nood geld heb.
Levert ook weer een verhaal op tochquote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, dat is soms wel makkelijk.
Zo moest ik ooit weer een maand met de hand afwassen. The horror, the horror.![]()
![]()
Mijn mutti haalt het altijd voor me, ik kom er ook nooitquote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die westminster ofzo? Die is ook koel, kom alleen nooit bij de ALDI
Boks.quote:
Ik wil wel graag een vaatwasser maar is niet realistisch.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo moest ik ooit weer een maand met de hand afwassen. The horror, the horror.![]()
![]()
Boom, * SgtPorkbeans doet die handshake met pixelquote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn mutti haalt het altijd voor me, ik kom er ook nooit..
[..]
Boks.
Ik heb geen vaatwasserquote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
![]()
Wil je niet met smerig schelden? Daar is mijn opa aan overleden.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Jumbo goedkope ijsthee is echt kk smerig
Eerder een topic in KLB. Was zo opeens alle eelt van mijn handen kwijt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Levert ook weer een verhaal op toch![]()
Hahahahaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je niet met smerig schelden? Daar is mijn opa aan overleden.
Ja ik moet het gewoon zelf halen, anders ga ik doodquote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn mutti haalt het altijd voor me, ik kom er ook nooit..
[..]
Boks.
Hoezo? Die van mij was min of meer gratis.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel graag een vaatwasser maar is niet realistisch.
Wanneer mag ik mijn was langsbrengenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil wel een fancy wasmachine. Daar word ik echt blij van. Wil op zijn minst kunnen lezen hoe lang het nog duurt voor mijn was klaar isIk hou van kleding uitwassen
Ik heb gehoord dat het aansluiten ervan heel duur is. Omdat je niet zomaar een vaatwasser neer kan pleuren in een keuken.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoezo? Die van mij was min of meer gratis.
Wat moet ik met mijn duim? :squote:Op zondag 15 februari 2015 21:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha zo bedoelde ik het ook weer niet.
[..]
Want je hebt geen duim?
Niet. Heb genoeg wasgoed van mijzelf en mijn vriendquote:Op zondag 15 februari 2015 21:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wanneer mag ik mijn was langsbrengen
En zo had ik plotseling roze kleding.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:52 schreef Amarantha het volgende:
Is ook mijn ding. Mijn vriend moet van de was afblijven. Heel soms vertrouw ik hem toe het in de machine te gooien maar dat doe ik ook liever zelf
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet. Heb genoeg wasgoed van mijzelf en mijn vriend
Beginnersfout datquote:Op zondag 15 februari 2015 21:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
En zo had ik plotseling roze kleding.![]()
Ik zei nog dat die rode jas niet bij de witte was kon.
Whut? Kraan en afvoer is alles wat je nodig hebt. Die zitten er vaak wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het aansluiten ervan heel duur is. Omdat je niet zomaar een vaatwasser neer kan pleuren in een keuken.
Toch?
Die plot twist aan het eindequote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef Flippiee het volgende:
Dit topic![]()
R&P / Zus is niet meer hetzelfde na de dood van haar vriend
WAT een kut lemmingquote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef Flippiee het volgende:
Dit topic![]()
Ditquote:
Kloptquote:
true, true maar weinig momenten dat ik het grapje dus leuk vindquote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit
Ach elk garpje op FOK! is inmiddels wel flauw en/of uitgemolken
Ik moet er om 06:30 alweer uit. R.I.Pquote:Op zondag 15 februari 2015 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen om 12 uur beginnen op school![]()
Wat een tijden ook
Oh lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet er om 06:30 alweer uit. R.I.P
Ah dat is kut. Als ik dat had ging ik naar huis, woon 7 minuten fietsen daar vandaanquote:Op zondag 15 februari 2015 22:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh lekker
Ik moet van 12 uur tot 12.45 en dan weer van 15.45 tot 17.15
Verdomme
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef Flippiee het volgende:
Dit topic![]()
Ik denk dat je dat dan wel oprecht doet jaquote:
Sja ik moet dan een kwartiertje rijdenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is kut. Als ik dat had ging ik naar huis, woon 7 minuten fietsen daar vandaan
Ja precies. Hoewel ik vaak genoeg zie dat zo'n muts met dr goede bedoelingen zo'n 13 in een dozijn reactie neerplempt voor het topic te lezen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat dan wel oprecht doet jaAndere kant je ziet aan de reacties ook wie alles leest.
Zwaar levenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen om 12 uur beginnen op school![]()
Wat een tijden ook
Sowiesoquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu op. niet mijn foto.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gadverdamme ik kan wel verrot zijn van binnen
Niemand geeft een neuk om die random shit van je Sardu, aandachtshoer.quote:
DOE EVEN NORMAAL JAquote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om die random shit van je Sardu, aandachtshoer.
Wacht maar tot ik je een kopstoot geefquote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL JA
MET JE DIKKE BEK
KOM DAN JOHquote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je een kopstoot geef!
Dat jaquote:
IK KOM ER NU AAN!quote:
Pweeepquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om die random shit van je Sardu, aandachtshoer.
quote:
Ik kom toch, dat zeg ik net, jezus...quote:
Ik zal je eens laten komenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom toch, dat zeg ik net, jezus...
Gaan we nuecken op de miet?quote:
Zal m'n swalami vast invetten.quote:
Fylaxgodquote:
Alle grote mensen doen het liefje.quote:
Daar dacht je zusje anders overquote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Alle grote mensen doen het liefje.
Ja kut.. ik had al zin in een broodje unox maar ik wachtte op een teken..quote:
Mijn zusje is deaudquote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar dacht je zusje anders over
Ergens welquote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga heel misschien dit jaar op vakantie met mijn beste vriend. Wat tevens mijn ex is. Is dat niet vreemd?
Als je nu een relatie hebt wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga heel misschien dit jaar op vakantie met mijn beste vriend. Wat tevens mijn ex is. Is dat niet vreemd?
Dan ga ik uiteraard ook niet. Hoop ook dat hij liever mee gaat maar hij wilt nog met zijn beste vrienden op vakantie, ik snap wel dat hij dat eerst gaat doen als hij weer geld heeft. Hij ziet mij al elke dagquote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ergens wel
Als je vriend dit niet leuk zou vinden zou ik het begrijpen
Maar doe je wel eens andere dingen met hem samenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga ik uiteraard ook niet. Hoop ook dat hij liever mee gaat maar hij wilt nog met zijn beste vrienden op vakantie, ik snap wel dat hij dat eerst gaat doen als hij weer geld heeft. Hij ziet mij al elke dag
Ik heb een relatie ja. Hun kunnen het wel goed vindenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je nu een relatie hebt wel.
Ik had het iig niet koel gevonden
Laatst samen naar de bioscoop geweest. Vond hij ook niet ergquote:Op zondag 15 februari 2015 22:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar doe je wel eens andere dingen met hem samen
Waar je vriend niet bij is bedoel ik dan
Grapje, maar ik heb geen zusje, ik heb een zus van 12 jaar ouder en een zus van 6 jaar ouder.quote:
Hehequote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Grapje, maar ik heb geen zusje, ik heb een zus van 12 jaar ouder en een zus van 6 jaar ouder.
Dan nog.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een relatie ja. Hun kunnen het wel goed vindenZijn zelf ook goede vrienden. Mijn vriend weet heel goed dat ik en mijn ex nooit meer iets kan worden.
Met mosterd?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja kut.. ik had al zin in een broodje unox maar ik wachtte op een teken..
Ik geloof dat dit het teken was.
Neuh.. ben ook wel eens met de ex van een goede vriend op vakantie geweest. In een goede relatie is vertrouwen geen issue.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Mwoa ik vind dit dan wel weer een apart geval, er heeft wel iets tussen hen gespeeld.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met mosterd?
[..]
Neuh.. ben ook wel eens met de ex van een goede vriend op vakantie geweest. In een goede relatie is vertrouwen geen issue.
maar vakantie en bioscoop zijn wel twee verschillende dingenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst samen naar de bioscoop geweest. Vond hij ook niet erg
Durrquote:
Verzin je eigen tekst brah.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mwoa ik vind dit dan wel weer een apart geval, er heeft wel iets tussen hen gespeeld.
Dat kan zo maar weer opborrelen natuurlijk.
Wollah ik heb copyrightquote:
Kuthoeren, allemaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb mijn (nu ex) vriendin ook een keer te veel vertrouwd.
''Nee er gebeurd niks hoor''
Wel dus
Picsquote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Grapje, maar ik heb geen zusje, ik heb een zus van 12 jaar ouder en een zus van 6 jaar ouder.
Ik was toch eerder!quote:
Wij zeggen dat. Als jij en je vriend je er goed bij voelen, waarom niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Slecht plan dusMaar hij is de enige die ik weet en ken die op vakantie wilt met mij deze zomer. Ik probeer sowieso eerst wel of mijn vriend meegaat, lijkt me ook veel leuker. Maar zo niet dan moet ik toch iets als ik weg wil dit jaar..
Ik zal jou eens een 1 persoons rookworst van 30cm laten zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Durr! Ik heb gister van die 1 persoons rookworsten, een zak petitpains en een pot mosterd gekocht
.. Puur genot voor 2 euro.. eckte broodje unox is kei duur
De vikingen waren ook eerder in Amerika.quote:
Naja ik vind het wel fijn om jullie mening erover te horen. Heb mijn vriend nog niet gevraagd hoor, het is ook nog een vaag plan maar ik denk dat hij er weinig problemen mee zou hebben.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Wij zeggen dat. Als jij en je vriend je er goed bij voelen, waarom niet?
Daar gaat het om.
30 cm is kei lang man, die ga ik niet downenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een 1 persoons rookworst van 30cm laten zien.
We zijn op die vakantie dan ook veelvuldig van bil gegaan. Maar dat was heul probleem.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mwoa ik vind dit dan wel weer een apart geval, er heeft wel iets tussen hen gespeeld.
Dat kan zo maar weer opborrelen natuurlijk.
Cacao noobs waren dat gewoon.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De vikingen waren ook eerder in Amerika.
Hebben zij dat vervolgens geclaimed? Nee.
Dan moet je gewoon gaan hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja ik vind het wel fijn om jullie mening erover te horen. Heb mijn vriend nog niet gevraagd hoor, het is ook nog een vaag plan maar ik denk dat hij er weinig problemen mee zou hebben.
Trouwen?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Durr! Ik heb gister van die 1 persoons rookworsten, een zak petitpains en een pot mosterd gekocht
.. Puur genot voor 2 euro.. eckte broodje unox is kei duur
Ach als een homie van mij een ex uit elkaar wil trekken moet hij dat mooi doen hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 22:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
We zijn op die vakantie dan ook veelvuldig van bil gegaan. Maar dat was heul probleem.![]()
Zo lang wij elkaar niet raken is het goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Surge wij hebben zoveel raakvlakken
Ik ga al trouwen met de kat van mijn tante die ook mijn opa is maar ook de achternicht van de neef van de nicht van de kat van de overburen.quote:
Deze boii weetquote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo lang wij elkaar niet raken is het goed.
Kan vast nog wel, je betaalt dan alleen wel ziek veel meer.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Het is zeker wel vrijwel onmogelijk om twee één persoonkamers te boeken zeker?In de zomervakantie, last minute. Dan heb je zeker alleen keus uit een tweepersoonskamer?
En Danny is illoemienadiequote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
1 keer trek je de conclusie
liefde is een illusie
Gewoon 2 tentjes mee naar Woodstock.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Het is zeker wel vrijwel onmogelijk om twee één persoonkamers te boeken zeker?In de zomervakantie, last minute. Dan heb je zeker alleen keus uit een tweepersoonskamer?
Zoek het uit. google het. doe iets.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn. 2 losse bedden, is dat wel mogelijk op zo'n moment denk je?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan vast nog wel, je betaalt dan alleen wel ziek veel meer.
Ik ben lui.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zoek het uit. google het. doe iets.
Crewbashquote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Danny is gewoon een kale skinhead
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh damn. 2 losse bedden, is dat wel mogelijk op zo'n moment denk je?
Maak die tr maar he verraaiertquote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Crewbash
Ban !1!1!1!EINZEINZZZ
Heul niet, Bonnie St Claire is de beste zangers evahquote:
Oh, bummer..quote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met de kat van mijn tante die ook mijn opa is maar ook de achternicht van de neef van de nicht van de kat van de overburen.
Ik zal je nooit verraden babequote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maak die tr maar he verraaiert
Zou dit anders verwoorden naar je vriend.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben lui.En wil last minute boeken.. dus echt uitzoeken kan nog niet. Als dit plan doorgaat dan gaan we pas over een tijdje actie ondernemen
Mooi zo honeyquote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zal je nooit verraden babe
Ik ben geen NSB'er
Dr. Bernard is wel een bazen track idd.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heul niet, Bonnie St Claire is de beste zangers evah
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou dit anders verwoorden naar je vriend.
Mussertquote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi zo honey![]()
Anton Mussertgod
[ afbeelding ]
Als ik ooit een vogeltje neem, noem ik hem Mussert.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op die muur even Stalin dissen
wat een held en lef zeg
Je kan zeggen wat je wilt maar de wehrmacht was/ is toch wel wat bijzondersquote:Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op die muur even Stalin dissen
wat een held en lef zeg
Ik had ooit een Russische dwerghamster, ik noemde hem Stalinquote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als ik ooit een vogeltje neem, noem ik hem Mussert.
Snap je! Mus-sert.
Bazen beest zal dat zijn.
vleugeltje schuin omhoog en fanatiek Groenlinks leden onderpoepenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als ik ooit een vogeltje neem, noem ik hem Mussert.
Snap je! Mus-sert.
Bazen beest zal dat zijn.
Stalinquote:Op zondag 15 februari 2015 22:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had ooit een Russische dwerghamster, ik noemde hem Stalin
Wollah kom haten danquote:Op zondag 15 februari 2015 22:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Stalin
Hamsters
-1 brah point, brah.
Mijn russische dwerghamster heette pjotrquote:Op zondag 15 februari 2015 22:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had ooit een Russische dwerghamster, ik noemde hem Stalin
SS dan , Patton fapte eropquote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar de wehrmacht was/ is toch wel wat bijzonders
IK HAAT TOCH AL Gquote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wollah kom haten dan
Ook al was Stalin een Georgiër maar dat maakt niet uit
Ik zou mn hamster Molotov noemen , met zijn ijzerreetquote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wollah kom haten dan
Ook al was Stalin een Georgiër maar dat maakt niet uit
quote:
Niet lievquote:
Dat vind ik van Hitler ook wel. En zo wel meer historische figuren die niet echt lieverdjes waren.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar de wehrmacht was/ is toch wel wat bijzonders
Meh de SS is dan weer iets te crimineel i.m.oquote:
Ik zou 'm nat maken en dan kijken hoe het zichzelf droog rent in zo'n wiel.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou mn hamster Molotov noemen , met zijn ijzerreet
Mosterd op een broodje rookworstquote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze sexy motherfucker dan.
minus sla plus sauerkraut en mosterd.
Zonder dat laatste is het wel chill ja. Met beetje mayo ofzo eropquote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Holocaust is hoax. Net als wetenschap. DE WERELD IS PLAT ZEG IK JEquote:Op zondag 15 februari 2015 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh de SS is dan weer iets te crimineel i.m.o
Wat ik ook raar vind trouwens, is dat weggelaten wordt hoeveel mensen er in de USSR zijn afgemaakt.
Dat zijn namelijk véél meer dan 6 miljoen joden.
Niet dat het minder erg is, maar toch.
Het westen heeft de oorlog in haar eentje gewonnenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh de SS is dan weer iets te crimineel i.m.o
Wat ik ook raar vind trouwens, is dat weggelaten wordt hoeveel mensen er in de USSR zijn afgemaakt.
Dat zijn namelijk véél meer dan 6 miljoen joden.
Niet dat het minder erg is, maar toch.
Je ass is plat bitch.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Holocaust is hoax. Net als wetenschap. DE WERELD IS PLAT ZEG IK JE!1
Dat is zieligquote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou 'm nat maken en dan kijken hoe het zichzelf droog rent in zo'n wiel.
Ik druppelde wat zaadquote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die vork daar?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik breek je met mijn bil.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je ass is plat bitch.
Oooooooooooooooooh SNAP
Met een druiper is dat ook niet zo lastig.quote:
Ja fucking fancy een broodje met een vork en een stukje slaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doet die vork daar?
Fancy restaurant setting met fingerfood.
Dat kind kreeg toch de kogel van z,on dikzak ?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kennen jullie trouwens die scene uit ''unsere mutter unsere vater'' waarin de wehrmacht officier een kind wil beschermen?
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Met een druiper is dat ook niet zo lastig.
Ja klopt, van een SS officierquote:Op zondag 15 februari 2015 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kind kreeg toch de kogel van z,on dikzak ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik heb nog wraps.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef Sardu het volgende:
Verdomme pixel... Ik heb honger gekregen van je gelul over mosterd en worsten.![]()
* Sardu gaat food fixen
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja klopt, van een SS officier
Dit filmpje is datDie kerel was trouwens van de windhund . En die moesten ook de nodige rotklusjes doen zoals het opruimen van communisten etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja klopt, van een SS officier
Dit filmpje is datJezus ik verwachtte dikke actie. je ziet heul niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Better safe then sorryquote:Op zondag 15 februari 2015 23:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jezus ik verwachtte dikke actie. je ziet heul niks.
Ik wacht wel gewoon tot morgenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef Sardu het volgende:
Verdomme pixel... Ik heb honger gekregen van je gelul over mosterd en worsten.![]()
* Sardu gaat food fixen
quote:
quote:
Ah okequote:Op zondag 15 februari 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kerel was trouwens van de windhund . En die moesten ook de nodige rotklusjes doen zoals het opruimen van communisten etc.
Altijd moeite voor m'n voer.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot morgen.. Eten na 20:00 gaat direct naar je heupen jwz
!
Fok die heupen, ik heb gewoon geen geduld om een broodje af te bakken
Ik bij de USSR en dan de eerste 3 jaren goed doorkomenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah oke
Maar ik zou liever onder bewind staan van nazi Duitsland dan de USSR als ik eerlijk ben
Maar het allerliefste leef ik net zoals nu, dat ik mag zeggen dat de nazi's en de communisten allebei zakken stront zijn
Vrouwen verkrachtenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik bij de USSR en dan de eerste 3 jaren goed doorkomen
Daarna alle wieven verkrachten
Zo'n dikke Berthaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z,on lekkere duitse met dikke bovenbenen
Ik moet ff een nieuwe dag/tijd afspreken met Fokker, en ff een mic-checkquote:
Morgen dus!quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik moet ff een nieuwe dag/tijd afspreken met Fokker, en ff een mic-checkplus ik moet al mijn muziek nog opnieuw downloaden
..
Gewoon jostiband live laten spelenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik moet ff een nieuwe dag/tijd afspreken met Fokker, en ff een mic-checkplus ik moet al mijn muziek nog opnieuw downloaden
..
Slaap lekker!quote:
Morgen skorro mi mangquote:
Trusten juffrouw bittyquote:
Fokkerquote:
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik steelde van die rijke nigguhs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |