die is druk met mijquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog geen berichtje binnen van bitty, helaas
Die ligt nog te soppen op die dickpick van jouquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog geen berichtje binnen van bitty, helaas
Dus als zij iets eet schijt ze het direct weer uitquote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
echt, zover open, zie het licht zowat weer uit haar keel komen.
Ken Maik niet... Deze ook goed?quote:
Aah ze hebben dezelfde baardgroei.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Vooruit, maar mocht je toch Maik de Boer er ook in willen plempen,
[ afbeelding ]
Stiekem zijn het holmaatjesquote:
Surgemeneerquote:
WP is er niet, waarom doen we ditquote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Vooruit, maar mocht je toch Maik de Boer er ook in willen plempen,
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
echt, zover open, zie het licht zowat weer uit haar keel komen.
Wuuuuuutquote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus als zij iets eet schijt ze het direct weer uit
Ik vind dat Maik de Boer toch wel een beetje een plekje als cultheld (iig bij mij) in deze SC heeft veroverdquote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
WP is er niet, waarom doen we dit?
Omdat ie anders in de OP moest.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
WP is er niet, waarom doen we dit?
Nice, wat schaft de potquote:Op zondag 15 februari 2015 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill. Zo maar eens koken!
En uw leef?
Aight, klinkt spann0nd!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nice, wat schaft de pot
Mijn leef bestaat uit het drinken van koffie en het kijken van saaie tv
En na het eten je dame uit elkaar trekken?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, klinkt spann0nd!
Ik ga wraps maken, en dan Bones kijken tijdens het diner.
Ik vind van nietquote:Op zondag 15 februari 2015 21:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind dat Maik de Boer toch wel een beetje een plekje als cultheld (iig bij mij) in deze SC heeft veroverd
Welke dame?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En na het eten je dame uit elkaar trekken?
Heeft de Lt. geen deerne danquote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welke dame?
En als ik m'n semi-kitten uit elkaar moet trekken..
Zeker wel, maar die is op vakantie.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft de Lt. geen deerne dan
My whole life is a lie
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft de Lt. geen deerne dan
My whole life is a lie
Aha, je hebt een maandje je mancave voor jezelf dusquote:Op zondag 15 februari 2015 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker wel, maar die is op vakantie.
In totaal zit ik gewoon bijna een maand in m'n eentje te verstoffen.
Nee, je bespaart geldquote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Op 04-02 vertrokken, de 11e waren we 5 jaar samen, of 6 idk, gisteren Valentijnsdag, Damn, I'm missing out this year
Lekker ingepland ookquote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Op 04-02 vertrokken, de 11e waren we 5 jaar samen, of 6 idk, gisteren Valentijnsdag, Damn, I'm missing out this year
Zeker. A.k.a het huis is 1 grote cacao zooi, slapen doe ik nog minder dan eerst, en nu heb ik dus vanaf morgen 2 weken vakantie, dus ik moet ff een maand XBL zien te hosselen en dan is het doei doei leef.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aha, je hebt een maandje je mancave voor jezelf dus
Wel mooi, een maandje geen zeurende vrouw
Nee, ik heb al wat gekocht voor als ze er weer isquote:
Last-minute een beetje inderdaadquote:
Maar dan kan je het allemaal in 1 cadeau doen enzo. Vet hendigquote:Op zondag 15 februari 2015 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb al wat gekocht voor als ze er weer is
[..]
Last-minute een beetje inderdaadMaar ze kon gratis mee met haar opa, ja dan moet je geen nee zeggen!
Dat doen we altijd. Want ik ben een super gier.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan kan je het allemaal in 1 cadeau doen enzo. Vet hendig
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat doen we altijd. Want ik ben een super gier.
Zij koopt bijna niks voor me, want whatever ze koopt, ik gebruik het niet, dus ik krijg of Pokémon kaarten, of niks.
Dat is waar, dan is het mooi als je later zo'n herinnering nog hebtquote:Op zondag 15 februari 2015 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb al wat gekocht voor als ze er weer is
[..]
Last-minute een beetje inderdaadMaar ze kon gratis mee met haar opa, ja dan moet je geen nee zeggen!
Daarom noemt ze me altijd Gier of Dagobertquote:
Zeker waar. Ze had nog nooit gevlogen e.d, en 1e keer alleen weg voor zo lang, dus was allemaal spannendquote:Op zondag 15 februari 2015 21:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is waar, dan is het mooi als je later zo'n herinnering nog hebt
Je kan beter nadenken over wat je doet met je geld en zo ''Dagobert'' worden genoemd, i.p.v. al je geld maar over de balk smijten en dan maar moeten kijken hoe je aan het eind van de maand rondkomt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom noemt ze me altijd Gier of Dagobert
#struggles
Dat laatste is voor mij ook de reden om zo zuinig te zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je kan beter nadenken over wat je doet met je geld en zo ''Dagobert'' worden genoemd, i.p.v. al je geld maar over de balk smijten en dan maar moeten kijken hoe je aan het eind van de maand rondkomt.
Dit heb ik zelf ook, zelf heb ik altijd voldoende geld, maar homies van mij komen structureel te kort en hebben bijna geen spaargeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |