SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
TV / Boer Zoekt Vrouw #165 Terugblik
TV / Boer Zoekt Vrouw #166 Terugblik. Met schijtlollige quiz!
TV / Boer Zoekt Vrouw #167 Lekker fröbelen
TV / Boer Zoekt Vrouw #168 1808 brieven
TV / Boer Zoekt Vrouw #169 Bertie is Vinzzent
TV / Boer Zoekt Vrouw #170 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #171 Speeddaten
TV / Boer Zoekt Vrouw #172 Hopeloze (kerk)geiten
TV / Boer Zoekt Vrouw #173 De loterij winnen
TV / Boer Zoekt Vrouw #174 Zwemmen met koeien
TV / Boer Zoekt Vrouw #175 Jan in het circus
TV / Boer Zoekt Vrouw #176 Theo Koeman voor de koal
TV / Boer Zoekt Vrouw #177 Op naar de logeerweek
TV / Boer Zoekt Vrouw #178 Geile Geert.
TV / Boer Zoekt Vrouw #179 camera adds 10 pounds
TV / Boer Zoekt Vrouw #180 Vaginatarisch
TV / Boer Zoekt Vrouw #181 Geile Groningse Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #182 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #183 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #184 Lotte is de leukste
TV / Boer Zoekt Vrouw #185 Een potje thee
TV / Boer Zoekt Vrouw #186 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #187 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #188 Fifty shades of Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #189 Met worst en eitjes
3e keer een opmerking over het brengen van eten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ware keukenprinses, kan zomaar een eitje bakken !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Over een paar jaar Leo? Denk dat Tom wel eerder een huisvrouw wil hoorVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ze moeten dus feitelijk hun baan opzeggen van Tom?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bertie komt wat meer losOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Koffie, cakeje, kusjequote:Op zondag 15 februari 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
3e keer een opmerking over het brengen van eten.¯_(ツ)_/¯![]()
Echt he. Wat een suffe gozer.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het is de aflevering van de foute mutsen bij Bertie."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Daar klos je toch met je modderlaarzen en modderkleren naar binnen, dan leg je er geen hoogpolig tapijt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:46 schreef Waterdrinker het volgende:
Zo'n mooie tractors en dan zo'n oude bende in die keet![]()
Zo lijkt het wel jaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten dus feitelijk hun baan opzeggen van Tom?
Bertie Yayo.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Het strand van Kattuk is mooier."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef Waterdrinker het volgende:
Die mutsen, letterlijk en figuurlijk![]()
Maar koop dan op z'n minst een goed gasfornuisquote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Daar klos je toch met je modderlaarzen en modderkleren naar binnen, dan leg je er geen hoogpolig tapijt.![]()
Hij is er wel open en eerlijk over. Dus ze kunnen kiezen of ze willen of niet.. zou lullig zijn als hij daar achteraf mee zou komen.quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dit gaat soepel."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef Yaku het volgende:
Bertie heeft ook de allure van een zwerver
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ongemakkelijk dit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geen close-up van de hont.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat is waar. Al roept hij het hier voornamelijk tegen de camera, en in het bijzijn van de dames half met een knipoog en met werklui.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is er wel open en eerlijk over. Dus ze kunnen kiezen of ze willen of niet.. zou lullig zijn als hij daar achteraf mee zou komen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
HONT
Ze mot gewoon voor Katherine gaan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jup, zo komt het meer grappend over.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar. Al roept hij het hier voornamelijk tegen de camera, en in het bijzijn van de dames half met een knipoog en met werklui.![]()
Ja, maar wij zien niet allesquote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar. Al roept hij het hier voornamelijk tegen de camera, en in het bijzijn van de dames half met een knipoog en met werklui.Dus ik hoop maar dat hij ook zo eerlijk is naar de dames toe. Anders is het lullig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oh Katherine kan dus al blijvenJammer, ik had graag zelf de keuze bij Bertie gezien.
Ciska is niet zo van het intoneren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Twee jongens op het strand."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Katherine kan dus al blijvenJammer, ik had graag zelf de keuze bij Bertie gezien.
![]()
Louis zou zeggen: the high word is there out.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Waarom gaat ze niet gewoon zelf weg danquote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
Stuur me asjeblieft weg, stuur me asjeblieft weg
Godver, nu hoeft bertie alweer niet zelf de keuze te maken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
quote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nu gaat Katherine janken, dat ze niet zelf uitgekozen is
Doet ze wel tochquote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet gewoon zelf weg dan![]()
Wow heftigAnd I am a weapon of massive consumption
Zal me niks verbazen als ze nog gaat snijden ookquote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nu gaat Katherine janken, dat ze niet zelf uitgekozen is![]()
Bertie vindt het allemaal prima, ook als die andere 2 vertrekken volgens mij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog 1 horde en dan scharen.quote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
'Krijg toch allemaal de kolere' zingt ze nu.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik loop een beetje achter met de streamquote:
Jezus Katrien. Kleffe doos.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja, ik zag het ook!quote:Op zondag 15 februari 2015 20:52 schreef Mozy het volgende:
ZAG DIE KLIK TUSSEN DIE CLOWN VAN IT EN CISKA DAN.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nu gaat Katherine janken, dat ze niet zelf uitgekozen is![]()
![]()
Lesbische relaties zijn wat ingewikkelder.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:52 schreef Nober het volgende:
Waarom zijn hun nog met vier terwijl die andere met drie zijn?![]()
Met die afgrijselijke muts ziet ze er nog wel een beetje uitquote:Op zondag 15 februari 2015 20:52 schreef Mozy het volgende:
ZAG DIE KLIK TUSSEN DIE CLOWN VAN IT EN CISKA DAN.maar dat haar! Blijf ermee zitten
Alsof deze brillevrouw nog kans maakt. Ada gaat het worden
Geert tilt verkeerd“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ada: dat lukt mij niet hoor. Twee tegelijk.
Dirty mind heb ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Maar.... Ik dacht nu komt er wat."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Deze vrouw is te randstad voor boerse Geert.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat naar bed gaan bevalt Geertje wel."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Neee, man ging vreemd.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Cee het volgende:
Wat wat, ze had een man die een vrouw was? Of hoor ik dat nou verkeerd?![]()
Nee, een vreemdganger.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Cee het volgende:
Wat wat, ze had een man die een vrouw was? Of hoor ik dat nou verkeerd?![]()
Geert en zijn vragen, tijdens het snijden
Hoorde je goedquote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Cee het volgende:
Wat wat, ze had een man die een vrouw was? Of hoor ik dat nou verkeerd?
Die vreemdging. Misschien wel verkleed al vrouw, maar dat werd niet genoemd.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Cee het volgende:
Wat wat, ze had een man die een vrouw was? Of hoor ik dat nou verkeerd?know'm sayin?
word? word.![]()
Zeker ja, ik ben het wel met je eens vandaag zegquote:Op zondag 15 februari 2015 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof deze brillevrouw nog kans maakt. Ada gaat het worden![]()
![]()
Dat je op een leeftijd bent dat je neuken ineens intimiteit noemt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Oh, dan hoorde ik het ook verkeerquote:
Hoe hij zwaait en wijst met dat mes!
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:55 schreef JACM het volgende:
Dat wordt een flinke tube glijmiddel met die tumbleweeds bij Ada
Geert.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Geert is lekker subtiel.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Hij roept al ja, voordat de zin afgemaakt of duidelijk is
Plottwist!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ik snap de naam Geile Geert op zich wel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hetty heeft een te donker opvallend frame.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij wil detailsquote:Op zondag 15 februari 2015 20:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, dat vind geert wel een leuk onderwerp![]()
Geniale vraag dit: hoeveel seks hadden jullie nog?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
"Maarreh, wilde hij je toen opeens in je kont neuken, offeh, hoe kwam dat dan zo dat ie homo was".Haters everywhere but I don't really care.![]()
Bertie moet in de leer bij Geert."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef matthijst het volgende:
"Maarreh, wilde hij je toen opeens in je kont neuken, offeh, hoe kwam dat dan zo dat ie homo was".![]()
![]()
Ada is meer een tutje, alleen die stem al. Dat is de reden dat hij Ada zal kiezen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Maarreh, wilde hij je toen opeens in je kont neuken, offeh, hoe kwam dat dan zo dat ie homo was".
lmaoquote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef matthijst het volgende:
"Maarreh, wilde hij je toen opeens in je kont neuken, offeh, hoe kwam dat dan zo dat ie homo was".![]()
Wilten we toch allemaal?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef xzaz het volgende:
Geert wilt gewoon neuken. Niks mis mee man.![]()
"Maarreh, wilde hij je toen opeens in je kont neuken, offeh, hoe kwam dat dan zo dat ie homo was".
And I am a weapon of massive consumption
Bertie loopt niet mee naar buiten. Kom op zeg
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Bertie loopt niet mee naar buiten. Kom op zeg![]()
Wat een dooie muts tering heequote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Bertie loopt niet mee naar buiten. Kom op zeg![]()
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Bertie loopt niet mee naar buiten. Kom op zegAnd I am a weapon of massive consumption
Iemand doet zoveel fucking moeite en je loopt dan niet fatsoenlijk mee naar buiten. Goeiemorgen autist.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bertie, sjingejonge, gewoon mazzel dat Ciska wegging.
Wat een suf wief.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Bertie heeft het empatisch vermogen van een stroopwafel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bertie draait al om voor ze weg is.
Ik vond haar eerst nog wel ok, beetje sociaal incapabel. Maar ze is gewoon tikje onverschillig, als houding im maar niks te hoeven.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Weet je hoe koud het is man. Bijna net zo koud als Bertie zelf.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Bertie loopt niet mee naar buiten. Kom op zegReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Loopt dat soepel?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het is man. Bijna net zo koud als Bertie zelf.
Nou euh je komt er wel uit he, doeeeiquote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Bertie loopt niet mee naar buiten. Kom op zeg#FreeHat![]()
[..]
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dat je niet spontaan bent en niet weet wat te zeggen; PRIMA. Maar zoiets heet manierenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou euh je komt er wel uit he, doeeei
[..]
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik zie Bertie ook niet scharen. Een zoentje kan er net af waarschijnlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja ach, als dat mens al de hele leven alleen is dan is het ook niet zo heel verwonderlijk eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Bertie heeft het empatisch vermogen van een stroopwafel.![]()
![]()
Als ik me ongemakkelijk voel word ik ook altijd bot en onverschillig."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Erm.. ze heeft een ex-vrouw en dochters?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja ach, als dat mens al de hele leven alleen is dan is het ook niet zo heel verwonderlijk eigenlijk
Tom en zijn totaal inwisselbare vrouwen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Leonie wil Rimke t liefst met haar blote handen wurgen. Puur zodat ze Toms genotsknots zelf kan voelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 21:00:38 ]![]()
Tsss, de leuke mannen zijn schaars? Mani en ik zijn er ook nog!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Stijn SchaarsLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zo.. copy paste die dames zo
Oh echt?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm.. ze heeft een ex-vrouw en dochters?dan heb ik niks gezegd
![]()
![]()
Wat een geneuzel van die vrouwen zegOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien is hij in bed net zo'n saaie lul als hij buiten bed isquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Mozy het volgende:
Leonie wil Rimke t liefst met haar blote handen wurgen. Puur zodat ze Toma genotsknots zelf kan voelen.
scharen is zwaar overratedquote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Bertie ook niet scharen. Een zoentje kan er net af waarschijnlijk.![]()
Nolquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Yaku het volgende:
"Ze zijn schaars leuke mannen". Wat? Ik zit hier hoor. Wij bestaan wel hoor. Godgloeiende.![]()
![]()
Er moet iemand die riante villa in Rijnsburg opvullen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef marcodej het volgende:
Tsss, de leuke mannen zijn schaars? Mani en ik zijn er ook nog!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inddquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Yaku het volgende:
"Ze zijn schaars leuke mannen". Wat? Ik zit hier hoor. Wij bestaan wel hoor. Godgloeiende.![]()
![]()
Niks mis mee toch?quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Vraag me af hoe ze is met de dochtersquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh echt?dan heb ik niks gezegd
Zo is dat!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er moet iemand die riante villa in Rijnsburg opvullen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ria haakt af.And I am a weapon of massive consumption
Deze wil ook al weg.
Heb je ook kinderen?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Yaku het volgende:
Er moet wel geneukt worden, dacht ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarschijnlijk boeit alleen z'n eigen plezierquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is hij in bed net zo'n saaie lul als hij buiten bed is
![]()
Ria
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ogen dicht en je hoort een man.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geeft niks, Nancy moest het al zijn
"Het ligt niet aan jou.. het ligt aan mij.. maar eigenlijk toch wel aan jou"Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Drie afhakers bij Theo van de vijf. Sneu![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas één speler geblesseerd.And I am a weapon of massive consumption
Er is niks, maar gaat wel janken?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Minuutje erop en dan wachten op je koffiequote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk boeit alleen z'n eigen plezier
'Je bent als een broer voor mij'
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Mozy het volgende:
Nou Koeman. Welke opstelling ga je inzetten om dit probleem te overwinnen?Veel te defensief weer die Koeman. Hij moet is wat meer aan zijn spits denken.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Mozy het volgende:
Nou Koeman. Welke opstelling ga je inzetten om dit probleem te overwinnen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar echt Wilfred ik meen die uit de grond van mijn hart, rot op van mijn erf.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met cake!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minuutje erop en dan wachten op je koffieVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik geloof dat ik NancyThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Had iemand dit vorige week voorspeld?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
wel treurig eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 21:02 schreef Chai het volgende:
Koeman heeft er maar 1 weg hoeven sturen sinds de speeddates, de rest gaat zelf weg.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
NANCY JIJ MOET WEL VOLHOUDEN, hoor
Theo heeft een Thea nodig, meer niet.Kein gewalt! Wir sind das volk!
In tegenstelling tot die andere Koeman heeft deze geen gouden pik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee hoor, bij Richard gingen alle dames wegquote:
Schaap met klapperende oren
Maar die montage aan het einde van vorige aflevering was dus weer een nare streek!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Bij Theo blijft wel de lekkerste over en hij is ook gewend om met uiers te spelen. Goede match dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En bij Percentage Henkquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Richard gingen alle dames weg![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Richard gingen alle dames wegDat heb ik nooit gezien
Your beauty never ever scared me.![]()
Tijdens de logeerweek.. alles dames pakken hun koffersquote:
Kut accent.And I am a weapon of massive consumption
Die schapen op de achtergrond bééééééh door het gesprek heen
Gelijk al lol om een worst, vroeger in de klas zeker ook giebelen als de leraar ging optellen en aftrekken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die blonde kijkt zo eng. Als een kind uit een of andere jaren 80 horrorfilm... "Ik maak je dood, ik maak je dood, ik maak je dood".Haters everywhere but I don't really care.![]()
Praktisch overleg hier."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Nou nou.. die dames kunnen er ook niks aan doenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die schapen op de achtergrond bééééééh door het gesprek heen
Jan leeft op door het eten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
laat me raden je bent blond met een bondkraag. En je stemt VVD.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef Probability het volgende:
Ik begin nu pas met kijken, maarTom
![]()
Jan is wel een toffe gast. Dat is de vriend die Mani en ik allebei willen hebben."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit is allesbehalve een compliment.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij vindt het gewoon leuk, dat die meiden gekookt hebben.
Tom heeft het bijna als eis, dat iemand koffie en cake komt brengen, dat is nou net het verschil.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: