SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:52 schreef GGMM het volgende:
De Mexicaan?
Dat is een interessant feitje voor de prijsvraag.
Ik dacht een Deen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:52 schreef GGMM het volgende:
De Mexicaan?
Dat is een interessant feitje voor de prijsvraag.
Heb je een nieuwe stream?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA CORONAAAAAAAAAAAAA
Je stream loopt achterquote:Op zondag 15 februari 2015 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bedankt Hansquote:Op zondag 15 februari 2015 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Worssss Warme Worsss!!!quote:Op zondag 15 februari 2015 16:33 schreef Paul het volgende:
Utrecht heeft gewonnen door de worstenman
UTRECHT - De warme worstenverkoper is terug in stadion Galgenwaard.
De worstenman was jaren een begrip onder FC Utrecht-supporters. Zijn slogan 'worst, warme worst!' schalde vaak over de tribunes.
De worstverkoper werd de afgelopen jaren gemist door de aanhang. Daarom maakte hij zondag zijn rentree op de tribunes tijdens het duel met FC Dordrecht.
Niets aan te doen. Corona is het supertalent.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:52 schreef Cavaliers het volgende:
Tete laat zich kloppen in de lucht. Door Corona.
Denemarken iig niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:53 schreef Isane het volgende:
Ah omgekocht dus duidelijk door de vriendenloterij.
Uit welk land komt Corona?
Caland, ben jij dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:53 schreef JanCees het volgende:
Die moffen weten wel hoe je joden efficiënt kan uitschakelen
Mis je toch van der Hoorn.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:52 schreef Cavaliers het volgende:
Tete laat zich kloppen in de lucht. Door Corona.
Hee, wanneer is Feyenoord - PSV? Straks wordt PSV daar kampioen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laten we eerst PSV-Ajax afwachten
Dat is de
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:53 schreef JanCees het volgende:
22 maart, wat overigens een speciale dag is.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Hee, wanneer is Feyenoord - PSV? Straks wordt PSV daar kampioen.
Die grote voorsprong? Tsja.quote:
Air Corona noemen ze hem ook welquote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die Corona wint zoveel luchtduels.
inb4 Je vergeet PSVquote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig staat Ajax 5 punten voor op de rest.
google.comquote:Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
Wil iemand zijn stream met me delen?
(Ajax - Twente, die nu bezig is live en geen foxsports)
Ja. Doe mij nog maar een 2007.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grote voorsprong? Tsja.
Moffen/Joden ? haha rasechte zwakbegaafde "voetbalsupporter"quote:Op zondag 15 februari 2015 16:53 schreef JanCees het volgende:
Jelly?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef Syd het volgende:
[..]
Moffen/Joden ? haha rasechte zwakbegaafde "voetbalsupporter"
Mad?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef Syd het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jullie in de EL. Daar kan Psv laten zien hoe goed ze echt zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grote voorsprong? Tsja.
hier ouwe parkeerplaatshoer heldquote:Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef Syd het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met deze sneue act?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef GGMM het volgende:
Schreuder acteert een trainer te zijn. Wat schattig.
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Hee, wanneer is Feyenoord - PSV? Straks wordt PSV daar kampioen.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met deze sneue act?
Bats.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bats, Viergever.
Gouden zet van Frans.
2010 of 2011. Cruijff Schaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Twente in Amsterdam wist te winnen is uh eh uhhueuheuhuhehu eh uh hoelang geleden???
een grote zak met geldquote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Wat heeft Moisander in godsnaam bij Sampdoria te zoeken?
laten we gokkenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Twente in Amsterdam wist te winnen is uh eh uhhueuheuhuhehu eh uh hoelang geleden???
Eigenlijk heeft hij een seizoenskaart gekocht en laten ze hem voor de vorm maar meetrainenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Toen hadden we Janko en Theo nog.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Optie a 6 jaarquote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Geld denk. En hun aantal doelpunten voor zijn nou ook niet echt geweldig te noemen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
latmanquote:
Cruyffschaal 2011, en voor de competitie 2005 (beide 1-2).quote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, lachman.quote:
GGMM post nu een plaatke.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef Groby het volgende:
Lijkt me best een goed idee als Moisander weg is Viergever nr 4 gaat claimen en er alleen 'gever' onder gaat zetten
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
welkom in de Eredivisie voor echt voetbal moet je naar Spanje of Engeland
Ik zag het wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
16e.
Ofnee wacht, je bent voor Juventus.
Wat is er met NAC?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
17e
Ofnee wacht, je bent voor Juventus.
ACH Puntverlies voor Ajax is natuurlijk altijd fijn. Maar we moeten gewoon op eigen kracht kampioen worden.quote:
Bazoerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor het eerst dat ik Ajax eens agressief, fel en met plezier zie spelen.
Niks moet.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:03 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend jaar naar Telstar moeten en dan een andere club uitlachen. Genot.
Zwolle en Twente is nou eenmaal een niveauverschil.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
Mokotjo is sinds hij bij Twente zit een vreselijke voetballer geworden.
Tapiaquote:
Luuk de Jong is een mooi voorbeeld daarvanquote:Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwolle en Twente is nou eenmaal een niveauverschil.
Ik weet nog dat iedereen vorig jaar zei dat PSV hun beste speler, Ritzmaier had uitgeleend.
Sommige mensen snappen nou eenmaal niet dat een speler die heel goed is bij een kutclub niet altijd een stapje hoger aankan.
Welk hoog niveau heeft Twente ten opzichte van PEC op het moment?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iedereen vorig jaar zei dat PSV hun beste speler, Ritzmaier had uitgeleend.
Sommige mensen snappen nou eenmaal niet dat een speler die heel goed is bij een kutclub niet altijd een stapje hoger aankan.
Mwah, ik vond Mokotjo er bij Zwolle toch wel dermate bovenuit steken dat hij makkelijk bij Twente mee zou moeten kunnen. En laten we even heel eerlijk zien, er zit nauwelijks een verschil tussen Twente en PEC. Het zijn beide middenmotors.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Training etc? Druk?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk hoog niveau heeft Twente ten opzichte van PEC op het moment?
Touche.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk hoog niveau heeft Twente ten opzichte van PEC op het moment?
Schreuder en Van de Looi zijn het perfecte voorbeeld van de moderne aidstrainer.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Mokotjo er bij Zwolle toch wel dermate bovenuit steken dat hij makkelijk bij Twente mee zou moeten kunnen. En laten we even heel eerlijk zien, er zit nauwelijks een verschil tussen Twente en PEC. Het zijn beide middenmotors.
Ik schuif de schuld voorlopig in de schoenen van Schreuder.
Alleen gisteren en tegen GAE mooie acties.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rusnak bakt er bij Groningen ook weinig van
Is het niet "middenmoter"? Het is een ploeg uit de middenmoot, niet één of andere motor.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Mokotjo er bij Zwolle toch wel dermate bovenuit steken dat hij makkelijk bij Twente mee zou moeten kunnen. En laten we even heel eerlijk zien, er zit nauwelijks een verschil tussen Twente en PEC. Het zijn beide middenmotors.
Ik schuif de schuld voorlopig in de schoenen van Schreuder.
Aldus de jongen die altijd op Fok zit wanneer PSV speelt.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oh, je ditcht je club gewoon?
Zo kennen we je weer.
Dat is correct. Mijn nederige excuses.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is het niet "middenmoter"? Het is een ploeg uit de middenmoot, niet één of andere motor.
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is het niet "middenmoter"? Het is een ploeg uit de middenmoot, niet één of andere motor.
Die ondanks de malaise gewoon fan bleef en altijd blijft. Hier, neem deze L.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus de jongen die altijd op Fok zit wanneer PSV speelt.
Voor deze keer aanvaard.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is correct. Mijn nederige excuses.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:09 schreef Cavaliers het volgende:
Het is maar te hopen dat Tapia's carrière niet de gootsteen in gaat door de effecten van Schreuder. Hup Marcel, toeslaan.
Haha.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die ondanks de malaise gewoon fan bleef en altijd blijft. Hier, neem deze L.
Je had Cambuur-Heerenveen wel goed voorspeld toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens voorspelde ik 1-1 maar dit is nu al niet meer uitgekomen.
Dat heb je goed gezien jochiequote:Op zondag 15 februari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jazeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je had Cambuur-Heerenveen wel goed voorspeld toch?
Moet je ook niet indekken.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is je voorspelling voor donderdag eigenlijk?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zover jouw geloofwaardigheidquote:Op zondag 15 februari 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe geen voorspellingen want ik zie Legia niet tot nauwelijks spelen. Ik laat me verrassen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Wat is je voorspelling voor donderdag eigenlijk?
Je speelt thuis tegen Twente man!quote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het spel van Ajax was dit geen vreemde voorspelling.
Ajax ontsnapte ook bij een dit seizoen abominabel GAE. Ajax liet zich in de tweede helft overklassen door het antivoetbal van Urwin.quote:
Hear hear.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax ontsnapte ook bij een dit seizoen abominabel GAE. Ajax liet zich in de tweede helft overklassen door het antivoetbal van Urwin.
Niets is meer zeker in de maand februari
je mag 3 keer wisselen per teamquote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
wat zijn de wissels eigenlijk? Kan het nergens vinden.
Wissels Ajax: Onana, Boilesen, Van der Hoorn, Riedewald, Milik, Serero, Menig #ajatwequote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
wat zijn de wissels eigenlijk? Kan het nergens vinden.
Mijn dank is grootquote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wissels Ajax: Onana, Boilesen, Van der Hoorn, Riedewald, Milik, Serero, Menig #ajatwe
Wissels FC Twente: Marsman, Børven, Ebecilio, Koppers, Bengtsson, Engelaar, Mokhtar. #ajatwe
Wat een ontzettend droevige bank van Twente. Hier wordt een mens niet vrolijk van.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wissels Ajax: Onana, Boilesen, Van der Hoorn, Riedewald, Milik, Serero, Menig #ajatwe
Wissels FC Twente: Marsman, Børven, Ebecilio, Koppers, Bengtsson, Engelaar, Mokhtar. #ajatwe
Nee, ik heb al tot 2016 een Cocu-UI.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
Als Twente wint nemen Stijn en ik een Tapia-UI.
En hij nog een paar weken een God UI.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb al tot 2016 een Cocu-UI.
Die van Ajax is idd om je vingers bij af te likken.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend droevige bank van Twente. Hier wordt een mens niet vrolijk van.
Nee inderdaad, van Boilesen en Onana krijgt menig voetballiefhebber wel een nat broekje.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend droevige bank van Twente. Hier wordt een mens niet vrolijk van.
Ik mag hem bijna ditchen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En hij nog een paar weken een God UI.
Dan doe je je tv uit en verveel je de rest van ons niet meer.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Vasion het volgende:
Ik val in slaap door:
- theo reitsma
- het saaie spel van ajax
- het tellen van de lege stoeltjes in de arena
Wat had Feyenoord ook alweer gedaan gisteren?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Vasion het volgende:
Ik val in slaap door:
- theo reitsma
- het saaie spel van ajax
- het tellen van de lege stoeltjes in de arena
Kan niet wachten tot de Giro.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nog iets minder dan twee weken. Ik ben er al bijna.
Bron?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha Ajax denkt dat ze kunnen counteren.
Uitslag GP Stad Eeklo 2015quote:
Heeft hij wel het hoofd voor.quote:
Dit is wel een beetje een matige poging Cavaliers.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uitslag GP Stad Eeklo 2015
1. Wout van Aert (Vastgoedservice-Golden Palace)
2. Kevin Pauwels (Sunweb-Napoleon Games)
3. Michael Vanthourenhout (Sunweb-Napoleon Games)
4. Gianni Vermeersch (Sunweb-Napoleon Games)
5. Mathieu van der Poel (BKCP-Powerplus)
haha
Ik val nu bijna in slaapquote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
De eerste tien minuten waren veelbelovend
Niet echtquote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
De eerste tien minuten waren veelbelovend
Milik, Riedewald, Sereroquote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van Ajax is idd om je vingers bij af te likken.
Wanneer heb jij Onana zien keepenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee inderdaad, van Boilesen en Onana krijgt menig voetballiefhebber wel een nat broekje.
Nieuwe Valdes enzoquote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Onana zien keepen
Hij is nou eenmaal zeer goed in het inschatten van keeperskwaliteiten.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Onana zien keepen
En jij in het inschatten van het type voetbal wat Cambuur bedrijft.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is nou eenmaal zeer goed in het inschatten van keeperskwaliteiten.
Marsman
Thnxquote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij in het inschatten van het type voetbal wat Cambuur bedrijft.
Je bent zelf een leuke serie.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul lijkt me est een leuke serie.
Ga kijken danquote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef GGMM het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 15-02-2015 om 17:35:50Het was alweer ruim 2 maanden (Ajax - Utrecht 14 dec.) geleden dat Ajax meer dan 1 doelpunt maakte in de 1e helft van een wedstrijd. #ajatwe reageer retweet
Mij ook, maar ik moet Breaking Bad nog afkijken.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik moet Breaking Bad nog afkijken.
Alleen met Game of Thrones doe ik dat.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wacht tot het hele seizoen uit is, wekelijks een aflevering kijken vind ik niet zo leuk.
Ja, met GOT doe ik het ook, dat is nou eenmaal een teringoede serie.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen met Game of Thrones doe ik dat.
Voor de rest wacht ik met series ook tot het seizoen af is
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het eens met Ronald.
Ga ik nu dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |