SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds de rode kaart is PEC de betere ploeg die de meeste kansen creëert. PEC speelt stukken beter dan in de eerste helft.quote:
Met die lachgasdokter toch? Of huilen juist. Griengas?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar is dat ookalweer van? Bassie en adriaan?
Die gespeeld werd door Paul van Gorcum, alias de Baron.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Met die lachgasdokter toch? Of huilen juist. Griengas?
Ja, met optie tot koop.quote:
Fap je al?quote:
Ze kunnen hem eventueel overnemen ja. Optie tot koop noemen ze dat.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit er nou een optie tot koop bij Haller?
Als dat zo was had iemand dat wel gezegd.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit er nou een optie tot koop bij Haller?
Dat kunnen ze nog steeds.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo. Dordrecht weer lekker met beide benen op de grond. Alle hoop de grond ingeboord dat ze die laatste plaats ook maar kunnen ontlopen.
Nee, gedeporteerd.quote:
Thijs geeft hem wel een 10quote:Op zondag 15 februari 2015 16:13 schreef Cavaliers het volgende:
Nu wint de Jong geen Gillette speler v/d Week.
Die geeft geen cijfers bij uitdueals. Nu doet die az-watcher hetquote:
en Krabby ook niet in Almelo? Anders was er vast nog wel een Feyenoorder die volgens hem wel een 8 waard was.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die geeft geen cijfers bij uitdueals. Nu doet die az-watcher het
Heb je nog meer van zulke randuitspraken?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:15 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Dat Dordrecht kan er echt helemaal niets van. Kut club.
10-0quote:
Leuke post van jouquote:
Haller > Boymansquote:Op zondag 15 februari 2015 16:17 schreef Paul het volgende:
Boymans is straks terug, samen met HallenGod worden dan keiveel doelpuntjes
Haal dat vandaag maar weg hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Makkelie fluit heel vreemd vandaag.
De ene keer maakt hij briljante beslissingen, de andere keer fluit hij zoals iedereen voor Kazim in de kuip fluitquote:
Dat PEC verliest, is echt niet alleen aan de scheidsrechter te wijten, maar vooral aan het slappe spel in de eerste helft. Maar die scheids is inderdaad matig.quote:
Als ik aan Makkelie denk dan zie ik meteen Feyenoord-PSV van vorig seizoen weer voor me. Wat een drama.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ene keer maakt hij briljante beslissingen, de andere keer fluit hij zoals iedereen voor Kaizm in de kuip fluit
Dat mag ook wel met zo'n begroting. En je weet zelf ook wel hoe belabberd Ajax voetbalt.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft ook na dit weekend minstens 5 punten voorsprong.
Jij bent een beetje gefrustreerd.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag ook wel met zo'n begroting. En je weet zelf ook wel hoe belabberd Ajax voetbalt.
Ajax heeft het tegen iedereen lastig.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog winst op Twente en Ajax heeft een marge voor de komende lastige periode.
ajax gaat 2e worden op precies dezelfde manier als ze da afgelopen jaren kampioen zijn geworden. Alle "concurrenten" verprutsen kans op kans en geven het ene cadeautje na het andere. Nog een geluk dat PSV het zo goed doet, anders was het weer hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft ook na dit weekend minstens 5 punten voorsprong.
Hè?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef Sked het volgende:
Ronald de Boer vindt het geen rood, wat een idioot
Ik vrees oprecht al voor minstens 4 uitwedstrijden. Willem II, PSV, Heerenveen en PEC worden allemaal dramatische wedstrijden.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft het tegen iedereen lastig.
PEC en Willem II zal Ajax wel winnen hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees oprecht al voor minstens 4 uitwedstrijden. Willem II, PSV, Heerenveen en PEC worden allemaal dramatische wedstrijden.
PEC niet. Willem II welquote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PEC en Willem II zal Ajax wel winnen hoor.
Tegen PSV vrees ik voor een monsterscorequote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees oprecht al voor minstens 4 uitwedstrijden. Willem II, PSV, Heerenveen en PEC worden allemaal dramatische wedstrijden.
Ik niet. Frank gaat counteren, de lafaard dat het is.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen PSV vrees ik voor een monsterscore
Dat kan Ajax niet, dus monsterscorequote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik niet. Frank gaat counteren, de lafaard dat het is.
Daar heb ik ook weinig vertrouwen in, maar vandaag heb ik nog wel een goed gevoel.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen PSV vrees ik voor een monsterscore
Een vertaler nodig hebben voor een Fransman is wel intens treurig.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef Paul het volgende:
Haller doet interview in Frans met duplan als vertaler
Ga je naar PSG - OM?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:26 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens mij zit ik in Parijs bij PSV-Ajax.
Ik denk dat PSV dan wil laten zien dat ze de terechte kampioen zijn.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een vertaler nodig hebben voor een Fransman is wel intens treurig.
Ik spreek ook geen woord Frans.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een vertaler nodig hebben voor een Fransman is wel intens treurig.
Is onzin. De tackle van Thomas is met geel bestraft; op zich terecht. Een soortgelijke tackle van Go Ahead op een PEC-speler in de eerste helft (niet op de bal, wel de man onderuit geschoffeld) werd niet bestraft.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef Sked het volgende:
PEC moet blij zijn met maar één keer rood. Hadden er drie mogen zijn
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:27 schreef Sked het volgende:
Dat was een prima tackle, man. Jans is een frustratieloser
Ja, maar goed, jij bent geen journalist, ga ik zomaar even vanuit.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek ook geen woord Frans.Bonjour! A bientot! De balles laat ze niet valles!
gefrustreerd?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is onzin. De tackle van Thomas is met geel bestraft; op zich terecht. Een soortgelijke tackle van Go Ahead op een PEC-speler in de eerste helft (niet op de bal, wel de man onderuit geschoffeld) werd niet bestraft.
Dat klopt maar waar leg je de grens? Spaans? Italiaans? Chinees? Het is treurig dat die Franzeaus geen Engels spreekt.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, maar goed, jij bent geen journalist, ga ik zomaar even vanuit.
mad jelly?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is onzin. De tackle van Thomas is met geel bestraft; op zich terecht. Een soortgelijke tackle van Go Ahead op een PEC-speler in de eerste helft (niet op de bal, wel de man onderuit geschoffeld) werd niet bestraft.
Hahaquote:Op zondag 15 februari 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik schuif het ook niet op de scheidsrechter. PEC heeft het gewoon aan zichzelf te wijten. Ze voetbalden in de eerste helft gewoon te slap. Maar als mensen hier gaan roepen dat PEC drie rode kaarten had moeten hebben, is dat grote onzin die moet worden weerlegd.quote:
PEC was als debielen aan het spelen, overtredingen die je normaal in de 4e klasse zondagamateurs ziet.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik schuif het ook niet op de scheidsrechter. PEC heeft het gewoon aan zichzelf te wijten. Ze voetbalden in de eerste helft gewoon te slap. Maar als mensen hier gaan roepen dat PEC drie rode kaarten had moeten hebben, is dat grote onzin die moet worden weerlegd.
Oh zo'n overtredingquote:Op zondag 15 februari 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PEC was als debielen aan het spelen, overtredingen die je normaal in de 4e klasse zondagamateurs ziet.
Dat moet gewoon worden afgestraft.
En de oplossing is niet Schönequote:Op zondag 15 februari 2015 16:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op dit moment heeft het elftal behoefte aan een ander soort spits helaas.
Van der Hoornquote:Op zondag 15 februari 2015 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de oplossing is niet Schöne
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral toen hij het gisteren tegen je moeder zei.
Toen was de slogan beter?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vinden JanCees en ik niet grappig.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je speelt met vuur nu, we zouden je graag nog wat langer onder ons houden.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:37 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft Ajax - Twente geen apart topic?
Oh ja, omdat alleen toppers dat hebben, niet wanneer Ajax tegen een simpele provincieclub speelt.
Ik kan het zeker aanbevelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geïntrigeerd door dit idee en overweeg het zelf ook te maken.
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je speelt met vuur nu, we zouden je graag nog wat langer onder ons houden.
Die overtredingen zijn ook bestraft. Omgekeerd is minstens één soortgelijke overtreding van Go Ahead Eagles niet bestraft. Maar nogmaals: PEC moet het bij zichzelf zoeken, niet bij de scheidsrechter.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PEC was als debielen aan het spelen, overtredingen die je normaal in de 4e klasse zondagamateurs ziet.
Dat moet gewoon worden afgestraft.
Blessa.quote:
Zwols kwartiertje jaquote:Op zondag 15 februari 2015 16:42 schreef Joosie200 het volgende:
Wat een aanfluiting. Totaal geen drive/pit, tikkie breed en terug. Lijkt Ajax wel. Spelen alsof ze 1-0 voor staan. Pas bij 41 minuten spelen de eerste actie naar voren. Dan roep je het terecht over je af. Man, man, man, man...![]()
En dan meteen een rode kaart pakken. Terwijl het onnodig was, maarja beetje uit de tent lokken en hoppa. Zwols kwartiertje met tien man kwam wel op gang. Aanfluiting van jewelste dat ze van de 90min maar 20min echt goed benut hebben. Drie punten zijn gewoon weggegeven.
Wat een verschutting hè!? Man man man. Mensonterend gewoon.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:42 schreef Joosie200 het volgende:
Wat een aanfluiting. Totaal geen drive/pit, tikkie breed en terug. Lijkt Ajax wel. Spelen alsof ze 1-0 voor staan. Pas bij 41 minuten spelen de eerste actie naar voren. Dan roep je het terecht over je af. Man, man, man, man...![]()
En dan meteen een rode kaart pakken. Terwijl het onnodig was, maarja beetje uit de tent lokken en hoppa. Zwols kwartiertje met tien man kwam wel op gang. Aanfluiting van jewelste dat ze van de 90min maar 20min echt goed benut hebben. Drie punten zijn gewoon weggegeven.
Ik vind het ook niet wat.quote:
Omdat ie nog niet dood isquote:
Gelukkig geen PSV vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 16:46 schreef Muto het volgende:
Wel veel zwarte spelers bij Twente. Dat wordt lastig voor Reitsma.
Heb het nou tegen Theo? Da's ook niet aardig.quote:
Reitsma is best wel anti-PSV ja.quote:
Reitsma wist eerst bij een wedstrijd van PSV het verschil tussen een blanke en een donkere speler niet eens. Zegt niet veel dus.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:46 schreef Muto het volgende:
Wel veel zwarte spelers bij Twente. Dat wordt lastig voor Reitsma.
quote:
Gewoon dak dicht.quote:
Beter een paar lege stoeltjes dan een lege prijzenkast en een bijna lege bankrekeningquote:
Uh, jaquote:Op zondag 15 februari 2015 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beter een paar lege stoeltjes dan een lege prijzenkast en een bijna lege bankrekening
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beter een paar lege stoeltjes dan een lege prijzenkast en een bijna lege bankrekening
Doe maar volgende week zodat hij PSV mist. Dat zou echt lachen zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Cillessen rood krijgt vandaag
Toen Guyon Fernandez bij Feyenoord speelde waren alle donkere spelers + Immers Fernandez.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Reitsma wist eerst bij een wedstrijd van PSV het verschil tussen een blanke en een donkere speler niet eens. Zegt niet veel dus.
Een paar?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou je de plaatjes achterwege willen laten?quote:
Ik hoop dat hij rood krijgt voor knokpartijtje met Castaignos ofzo. En dan lekker allebei vier wedstrijdenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe maar volgende week zodat hij PSV mist. Dat zou echt lachen zijn
oke sorryquote:Op zondag 15 februari 2015 16:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou je de plaatjes achterwege willen laten?
Onana op goalquote:Op zondag 15 februari 2015 16:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij rood krijgt voor knokpartijtje met Castaignos ofzo. En dan lekker allebei vier wedstrijden
Als je goed hebt opgelet zou je inmiddels wel weten dat ik wedstrijden bezoek, niet altijd inderdaad, maar zeker niet nooit.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een paar?
Waarom bezoek jij nooit eens een wedstrijd trouwens?
Altijd zo'n grote bek maar steunen ho maar.
Volgende week PSV - Ajax? Lekker in zo'n EL-week...quote:Op zondag 15 februari 2015 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe maar volgende week zodat hij PSV mist. Dat zou echt lachen zijn
Natuurlijk. Gras is groen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, gaat Lachman (ik zeg liever Lasjman) blunderen vandaag?
huh?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgende week PSV - Ajax? Lekker in zo'n EL-week...
Voor wie?quote:
Over twee weken.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 16:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet lezen. haha.quote:
iksdeequote:
Deed hij nu al.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, gaat Lachman (ik zeg liever Lasjman) blunderen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |