wat voor school was dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat was op een basisschool rapport
Ik gok een islamitischequote:
Ik gok van niet! Wat zetten we er op?quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:13 schreef Dromer het volgende:
Wat is de tenenkrommende fout?
Hoe ver/Hoever lijkt me niet zo erg. (moet eigenlijk het tweede zijn, maar mijn tenen krommen er niet van)
quote:Dit topic is bedoeld voor leuke, grappige en tenenkrommende fouten die je in het openbaar tegenkomt.
Van die hond weet ik niet ....quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef Dromer het volgende:
Ok.. wat is de leuke en/of grappige fout dan?
bronquote:In de Verenigde Staten gaan weer stemmen op voor het dragen van wapens op universiteitsterreinen toe te staan.
Nee.quote:
Sarcasme is u vreemd?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Het moet zijn: In Amerika gaan weer stemmen op voor OM het dragen van wapens op universiteitsterreinen toe te staan.
Bij mij is het ook wel eens lastig, maar als je mijn PoHi een beetje kent kan je het wetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Het is hier op FOK! niet altijd duidelijk of iets sarcastisch bedoeld is ....
En die ken ik dus nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bij mij is het ook wel eens lastig, maar als je mijn PoHi een beetje kent kan je het weten.
En de eerste ....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:20 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de laatste zin
http://www.telegraaf.nl/d(...)van_Hollywood__.html
Die krijgt vast de prijs uitgerijkt!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:23 schreef Rewimo het volgende:
D'r zit anders ook nog een fraaie rijger in
Verdomd, nu je het zegt...quote:
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)andere-excuses.dhtmlquote:Een jonge vrouw uit Liverpool zag dan weer haar HTC Desire X in de vernieling spatten toen ze het toestel naar het hoofd van haar overspelige vriend gooide. Ze miste haar vriend, maar kwam onzacht in aanraking met de muur van haar appartement.
Vooral voor de signore .....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:33 schreef snoenk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is ook wel een feestje elke maand
Signore is volgens mij meervoud van signora.quote:
Vreemd, als ik enkel "signore" intik krijg ik alleen maar mannelijke resultaten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Signore is volgens mij meervoud van signora.
I gabinetti per signore is het damestoilet.
Dames en heren: signore e signori!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
Vreemd, als ik enkel "signore" intik krijg ik alleen maar mannelijke resultaten.
Maar jouw zin vertaald klopt ook.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dames en heren: signore e signori!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:07 schreef Lyrewyn het volgende:
Oh ja, signore kan zowel dames als heer betekenen. Ik begrijp de verwarring nu.
De binnenkant van die laarzen die er links van staanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:59 schreef maily het volgende:
[..]
Wat staat er op die foto rechtsonder?!
Sjeez ....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De binnenkant van die laarzen die er links van staan
De larzen bedoel je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De binnenkant van die laarzen die er links van staan
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:59 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze al hier gepost?
Ik denk dat iemand geen baan meer heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:59 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze al hier gepost?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:59 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze al hier gepost?
O.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je op de titel doelt, dat past meer in ruggespraak denk ikTTK / Ruggespraak 4
Ik vind het voornamelijk erg lang voor een titelquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
O.
Ik vond 'm wel tenenkrommend eigenlijk ...
Maar je mag 'm daar gerust plaatsen hoor.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk erg lang voor een titel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef VRIDZ het volgende:
Leuk topic, ik zet m op volgen!Zelf door de jaren heen ook enkele gevallen op foto vastgelegd (lees: gare camera van mn mobiel), zal er meteen een paar posten
Toegegeven, het zijn niet allemaal spelfouten, maar ik gok dat jullie ze toch wel kunnen waarderen. Ik zal ze in een spoiler plaatsen, het zijn er nogal wat.
O wow! Dat zijn stuk voor stuk mooie voor in de volgende OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank u!quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
O wow! Dat zijn stuk voor stuk mooie voor in de volgende OP!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:49 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Alleen heb ik nu wel meteen al mijn kruit verschotenHoop maar dat ik snel weer wat tegenkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |