Yep... Doe's 126 ipv 128quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Iter_C het volgende:
[..]
Heb die van mij via Aliexpress ontvangen. Installatie van de Andoid app gaat prima en heb beeld. Lukt me alleen niet om 'm op de PC of IOS te krijgen (ook niet via rtsp://192.168.1.128:554/ch0_0.h264)...![]()
Is jou dat wel gelukt?
1 aan de voorkant van m'n huis, 1 aan de achterkant, en 1 mobiele/in de postbus!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef shiznuts het volgende:
3??!! Lol. Je hebt je vriendin aan het multicamwebcamsletten gezet?
Thanks...!quote:
Ja, daardoor kwam ik dus aan die 126, dat was hier het andere ip adres.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:21 schreef Iter_C het volgende:
[..]
Thanks...!
Geprobeerd....werkt ook niet![]()
Als ik advanced ip scanner draai krijg ik twee hits: 192.168.1.28 en 192.168.0.109
Uiteindelijk gelukt via VLC player en het laatste IP adres.
Vraag me alleen af of ik buiten huis (dus buiten bereik van de wifi) dan wel conectie kan maken???
Wat googelen leverde dit op:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:29 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ja, daardoor kwam ik dus aan die 126, dat was hier het andere ip adres.
Tenzij je heel creatief gaat portforwarden en met dyndns'en gaat stoeien ga je helaas niet aan je beeld geraken via rtsp://
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:49 schreef Thee het volgende:
Vroeg iemand nou laatst om een laser waterpas of zoiets?
http://www.newfrog.com/p/multifunction-laser-level-leveler-w-tripod-vertical-horizontal-line-tool-80073.html?utm_source=emars&utm_medium=newsletter&utm_campaign=2015newsletter-150117E-+New+Year
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Iter_C het volgende:
[..]
Wat googelen leverde dit op:
The app also traverses firewall without port forwarding or UPNP so there may be some security implications in that, plus the on screen clock does not match my time zone and I can't see how to change. That said, the quality of images is excellent and the camera has been robust in use with a variety of programmes such as Live Cams Pro over wifi and 3G when out and about. Hoping as the app has just been updated that further updates will come, just bought another.
Ik ga die ap maar eens kopen dan (eur 2,99) en zien of het op ios werkt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:59 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Vanwege het slecht neppe omega logootje erop? Geen idee. Misschien omdat er gekken zijn die het kopen.Nou ja, hier nog eentje zonder gek omega logo'tje, ik vind dit echt een mooie klok, maar 75 dollar is nog wel serieus geld voor een china 'gadget'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.aliexpress.com(...)32236370494.html?s=p
Phew! Dankzij een hoop googlewerk toch terug in orde gekregen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:40 schreef dodge_911 het volgende:
Xiaoyi Camera updaten naar de nieuwste firmware 'breekt' de rtsp-stream workaround, dus best ff niet doen.
Et voilà, terug bereikbaar via RTSP://quote:• Disconnect cam
• remove flash
• power on and long press reset button
• power off
• write to SD card "home" file from zip file
• insert sd card and power on
• wait around 5 min and try to connect to cam from original android soft
• check firmware via android soft
Ik lees wel dat het 0.3 gram lithium kost voor 1 ah. Zie hier:quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:01 schreef Markos. het volgende:
Ik las hier ooit ergens een methode om een ruwe schatting te maken van het aantal mAh van telefoon batterijen. Zegmaar hoeveel mAh/gram meestal gangbaar is. Kan dit alleen nergens terug vinden. Weet iemand dit toevallig?
SJ4000, SJ4000 wifi, SJcam M10, SJcam M10 Wifi of SJ5000. Prestaties liggen allemaal ongeveer gelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef mcwops het volgende:
ivm een obstacle (Viking) run zoek ik een waterproof action cam. nu ben ik van plan zonder helm te lopen dus goede bevestiging is wel een aanrader, ook vanwege de obstakels![]()
ben al hele middag aan t kijken, maar kom niet echt tot een ranglijstje. Behalve dan de gopro, maar dat is boven budget helaas. deze , SJcam M10 Cube bijv?
Iemand suggesties?
Klopt, vaak krijg je er niets van te horen. Heb zelf 1x respons gehad: ze konden het niet goedkoper aanbieden i.v.m hoge inkoopprijs. Jaja...quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:22 schreef FreaZ het volgende:
Nu al 2x bij Banggood om een prijs match gevraagd, maar ze lijken er helemaal niks mee te doen?
Iemand ervaring mee?
Zelfde hier, heb ook bij panda / tiny een vergelijkbaar iets gedaan maar dan krijg je de standaard mail met 'we hebben gesproken met de inkopers en kunnen het helaas niet goedkoper maken.'quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:04 schreef Tosti-vreter het volgende:
Nu al 2x bij Banggood om een prijs match gevraagd, maar ze lijken er helemaal niks mee te doen?
Iemand ervaring mee?
Dan ga ik 't ook niet meer proberen... jammer dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:04 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Klopt, vaak krijg je er niets van te horen. Heb zelf 1x respons gehad: ze konden het niet goedkoper aanbieden i.v.m hoge inkoopprijs. Jaja...
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Het is toch van den zotte hierDalijk verbieden ze nog die ruitentikkers. Je zou iemand zijn harses ermee kunnen inslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |