abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149757243
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als de knoflook nog enigszins vers is en je hebt veel knoflook nodig; dan heb je hier meer aan.
Heb je weinig nodig dan gaat het met een mesje nog sneller dan die peeler-ding.
Als het wat ouder is krijg je het met zo'n ding ook niet te pellen.

Plus alles wat knoflook aanraakt meurt als de ziekte :r

[/kooktips]

Maar die cashbackxl site is betrouwbaar dus?
:) hehe, ja en zo'n pers heb ik niet eens #kannietkoken ik kon gewoon echt niks vinden onder de $1 wat mij ook maar enigszins leuk leek. Als je nog tips hebt bij M/LITB hoor ik 't graag.

CashbackXL is een nieuwkomer, maar voor zover ik heb ondervonden erg betrouwbaar. Cashbacks worden keurig toegekend en uitbetaald.
pi_149757937
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:55 schreef FreaZ het volgende:
:) hehe, ja en zo'n pers heb ik niet eens #kannietkoken ik kon gewoon echt niks vinden onder de $1 wat mij ook maar enigszins leuk leek. Als je nog tips hebt bij M/LITB hoor ik 't graag.
Oh, bij mij moet je niet zijn voor tips; ik zou niet weten wat ik nou nog zou willen hebben uit China.
Ik heb de laatste 3 maanden dan ook niets meer besteld. -O-
quote:
CashbackXL is een nieuwkomer, maar voor zover ik heb ondervonden erg betrouwbaar. Cashbacks worden keurig toegekend en uitbetaald.
Ok. Want Banggood's 6% plus de 4.5% cashback is toch wel een leuke combinatie. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 17-02-2015 13:24:55 ]
pi_149758629
pff de nieuwe resolution center is fucking irritant op eBay.

The estimated delivery date for this item is Feb 17, 2015.If you haven't received your item by then, contact the seller through the Resolution Center.

Ding is al 3 maanden onderweg, gaat echt niet meer komen hoor.
Maarja je mag pas iets openen NADAT deze datum is verstreken ofzo.
Zo kan het maanden duren voordat je daadwerkelijk iets in huis hebt.

Als je nu dus gaat klikken op Resolution Center, moet je weer het stappenplan doorlopen, item kiezen, etc, en dan kom je weer op bovenstaande boodschap. :')
pi_149760342
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Jonmen het volgende:
Wanneer ik mijn SJ4000 op de selfiestick plaats, draait de stok om, na een beetje beweging, zodat de SJ4000 onderaan bengelt (kan het gewicht dus niet goed dragen). En ik kan het precies niet vast draaien. Iemand die dit ook heeft en hier een oplossing voor heeft gevonden. Of iemand een goedkope stok, waar dit niet zo is (+link)?
Goedkoop boormachientje om de schroef aan te draaien die de SJ4000 in 't floating stick zet, helpt bij mij enorm ;)
pi_149762626
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:10 schreef shiznuts het volgende:
KZ?

[..]

Komt qua design wel weer erg geïnspireerd over (V Moda)...
Bij de KZ-LPS (http://item.taobao.com/it(...)YoZ0e&id=41676570818) staan dezelfde pics als bij de Tuna X9 op AE.

Wie kopieert nu wie?!?
pi_149763088
quote:
Vanwege het slecht neppe omega logootje erop? Geen idee. Misschien omdat er gekken zijn die het kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:11:04 #83
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_149765277
3de Xiaoyi in aantocht! :D
Kon 'm moeilijk laten liggen voor die prijs (35,11¤) bij Tinydeal
Gek wel, vroeger moest ik van Tinydeal niets weten, maar sinds we er een man on the ground hebben, komt er wel vaker wat van bij TD vandaan ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:49:06 #84
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_149769017
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:07 schreef monkeybrain het volgende:
De Sanrenmu 7007 serie is op dit moment mijn favoriete kleine mes.
Heel licht met g10 en zeer soepel te openen.

http://www.fasttech.com/p(...)-steel-folding-knife
Mag je dus niet in het openbaar bij je hebben als ik het goed begrijp?
Kan wel een mesje gebruiken voor mij kampeervakantie, altijd handig.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_149769767
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dit model is inderdaad geen probleem, zolang je hem maar in het openbaar draagt waar het ook normaal is om een mes te gebruiken ;).

Dus niet in de stad etc.
pi_149769851
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dit model is inderdaad geen probleem, zolang je hem maar in het openbaar draagt waar het ook normaal is om een mes te gebruiken ;).

Dus niet in de stad etc.
Hmm, ik ga op fietsvakantie. dus dan kom ik ook wel door dorpen enzo.
pi_149769977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hmm, ik ga op fietsvakantie. dus dan kom ik ook wel door dorpen enzo.
Zal opzich geen probleem zijn als hij dan in je rugtas verborgen zit ofzo, je bent immers aan het kamperen toch ;)
Ik bedoelde meer van dat je zoiets niet bij je moet hebben als je een avondje de stad in gaat, of naar een voetbalwedstrijd of weet ik het ;)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:49:02 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149770788
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem. Het is illegaal als de agent dat zegt :').
Heb ze op wegmisbruikers wel eens van die grote zaklampen in beslag zien nemen als zijnde wapen :') (en nee die hadden geen kroon oid, werden waarschijnlijk gezien als slagwapen oid).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:49:24 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149770802
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:44 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Bij de KZ-LPS (http://item.taobao.com/it(...)YoZ0e&id=41676570818) staan dezelfde pics als bij de Tuna X9 op AE.

Wie kopieert nu wie?!?
Met aller waarschijnlijkheid gewoon dezelfde lui die zich een nieuwe identiteit aanmeten om te zien of ze als iets flashiers misschien beter verkopen. ;)

Wat messen betreft, gewoon je gezonde verstand gebruiken inderdaad. Nalezen kun je de boel nog op de linkjes die in een spoiler in de OP staan. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149770867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb ze op wegmisbruikers wel eens van die grote zaklampen in beslag zien nemen als zijnde wapen :') (en nee die hadden geen kroon oid, werden waarschijnlijk gezien als slagwapen oid).
Beter van niet dus, zeker in het buitenland. :')
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:53:01 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149770936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Beter van niet dus, zeker in het buitenland. :')
Ach, had afgelopen vakantie ook een ding mee. In de kofferbak ergens achterin bij het andere gereedschap. Geen problemen mee gehad verder :P.

Vaak zijn de regels zodanig dat je hem niet makkelijk/snel moet kunnen pakken als er een agent staat. Zo'n zaklamp naast je stoel leggen mag dus niet denk ik.
__
In other news:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Grappig ding wel :P.
pi_149771317
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is toch van den zotte hier :') Dalijk verbieden ze nog die ruitentikkers. Je zou iemand zijn harses ermee kunnen inslaan :')
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:59:17 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149773730
Straks verbieden ze nog armen en benen... :+ Waar een wil is, is een weg inderdaad. Maar als ergens een 1+1=2 = dreiging vanuit gaat, dan ja, hebben ze groot gelijk. Maar dat ligt dus aan de context en hoe je met zo'n ding omgaat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ach, had afgelopen vakantie ook een ding mee. In de kofferbak ergens achterin bij het andere gereedschap. Geen problemen mee gehad verder :P.

Vaak zijn de regels zodanig dat je hem niet makkelijk/snel moet kunnen pakken als er een agent staat. Zo'n zaklamp naast je stoel leggen mag dus niet denk ik.
__
In other news:
SPOILER
:D Grappig ding wel :P.
:P Lol, nice. Wat ik me nou afvraag, hè. Meurt dat spulletje nou? En heb je het met geleverde PLA (of hoe noem je dat spul) gedaan? Of ben je toch voor een environmentally safe gekeurd spulletje gegaan? Zit bij mij om de hoek een 3D printer supply-toko (3Dee.at). Misschien eens een keertje binnenlopen.
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:11 schreef dodge_911 het volgende:
3de Xiaoyi in aantocht! :D [..]
3??!! Lol. Je hebt je vriendin aan het multicamwebcamsletten gezet?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:41:24 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149775856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef shiznuts het volgende:
:P Lol, nice. Wat ik me nou afvraag, hè. Meurt dat spulletje nou? En heb je het met geleverde PLA (of hoe noem je dat spul) gedaan? Of ben je toch voor een environmentally safe gekeurd spulletje gegaan? Zit bij mij om de hoek een 3D printer supply-toko (3Dee.at). Misschien eens een keertje binnenlopen.
Valt mee, natuurlijk ruik je het wel een beetje. Zit inderdaad wat ABS bijgeleverd, daarnaast natuurlijk ook een beetje extra besteld :P.
Ding is best grappig, tweede creatie:

Beetje een kruising tussen de toren van Pisa en de Eiffeltoren :+
pi_149776083
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Valt mee, natuurlijk ruik je het wel een beetje. Zit inderdaad wat ABS bijgeleverd, daarnaast natuurlijk ook een beetje extra besteld :P.
Ding is best grappig, tweede creatie:
[ afbeelding ]
Beetje een kruising tussen de toren van Pisa en de Eiffeltoren :+
Heb je een link naar je 3D pen? :P Ofterwijl welke heb je precies?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:54:34 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149776451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:46 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Heb je een link naar je 3D pen? :P Ofterwijl welke heb je precies?
http://www.banggood.com/3(...)rinter-p-965567.html
Niet daar weg, maar is wel het zelfde en lijkt daar het goedkoopste nu (zeker met 6% coupon)
pi_149776529
Leuk ding. Maar om er nu bijna 50 euro tegenaan te gooien :@ Verschil moet er zijn he. :P
pi_149779275
Geinig ding.
Heeft een hoge HEBBEN!!! factor voor een gadgetgeak.

Mooi prijsje ook. Zelfs inclusief eventuele douane kosten nog goedkoper dan bv amazon.de

Beetje makkelijk om er mee te werken?
pi_149779798
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:11 schreef dodge_911 het volgende:
3de Xiaoyi in aantocht! :D
Kon 'm moeilijk laten liggen voor die prijs (35,11¤) bij Tinydeal
Gek wel, vroeger moest ik van Tinydeal niets weten, maar sinds we er een man on the ground hebben, komt er wel vaker wat van bij TD vandaan ;)
Heb die van mij via Aliexpress ontvangen. Installatie van de Andoid app gaat prima en heb beeld. Lukt me alleen niet om 'm op de PC of IOS te krijgen (ook niet via rtsp://192.168.1.128:554/ch0_0.h264)... :?
Is jou dat wel gelukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')