quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als de knoflook nog enigszins vers is en je hebt veel knoflook nodig; dan heb je hier meer aan.
Heb je weinig nodig dan gaat het met een mesje nog sneller dan die peeler-ding.
Als het wat ouder is krijg je het met zo'n ding ook niet te pellen.
Plus alles wat knoflook aanraakt meurt als de ziekte![]()
[/kooktips]
Maar die cashbackxl site is betrouwbaar dus?
Oh, bij mij moet je niet zijn voor tips; ik zou niet weten wat ik nou nog zou willen hebben uit China.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:55 schreef FreaZ het volgende:
hehe, ja en zo'n pers heb ik niet eens #kannietkoken ik kon gewoon echt niks vinden onder de $1 wat mij ook maar enigszins leuk leek. Als je nog tips hebt bij M/LITB hoor ik 't graag.
Ok. Want Banggood's 6% plus de 4.5% cashback is toch wel een leuke combinatie.quote:CashbackXL is een nieuwkomer, maar voor zover ik heb ondervonden erg betrouwbaar. Cashbacks worden keurig toegekend en uitbetaald.
Goedkoop boormachientje om de schroef aan te draaien die de SJ4000 in 't floating stick zet, helpt bij mij enormquote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Jonmen het volgende:
Wanneer ik mijn SJ4000 op de selfiestick plaats, draait de stok om, na een beetje beweging, zodat de SJ4000 onderaan bengelt (kan het gewicht dus niet goed dragen). En ik kan het precies niet vast draaien. Iemand die dit ook heeft en hier een oplossing voor heeft gevonden. Of iemand een goedkope stok, waar dit niet zo is (+link)?
Bij de KZ-LPS (http://item.taobao.com/it(...)YoZ0e&id=41676570818) staan dezelfde pics als bij de Tuna X9 op AE.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:10 schreef shiznuts het volgende:
KZ?
[..]
Komt qua design wel weer erg geïnspireerd over (V Moda)...
Vanwege het slecht neppe omega logootje erop? Geen idee. Misschien omdat er gekken zijn die het kopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)atch/1336006344.html
Waarom is deze zo duur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
Mag je dus niet in het openbaar bij je hebben als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:07 schreef monkeybrain het volgende:
De Sanrenmu 7007 serie is op dit moment mijn favoriete kleine mes.
Heel licht met g10 en zeer soepel te openen.
http://www.fasttech.com/p(...)-steel-folding-knife
Dit model is inderdaad geen probleem, zolang je hem maar in het openbaar draagt waar het ook normaal is om een mes te gebruikenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mag je dus niet in het openbaar bij je hebben als ik het goed begrijp?
Kan wel een mesje gebruiken voor mij kampeervakantie, altijd handig.
Hmm, ik ga op fietsvakantie. dus dan kom ik ook wel door dorpen enzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dit model is inderdaad geen probleem, zolang je hem maar in het openbaar draagt waar het ook normaal is om een mes te gebruiken.
Dus niet in de stad etc.
Zal opzich geen probleem zijn als hij dan in je rugtas verborgen zit ofzo, je bent immers aan het kamperen tochquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hmm, ik ga op fietsvakantie. dus dan kom ik ook wel door dorpen enzo.
Dat is dus het probleem. Het is illegaal als de agent dat zegtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mag je dus niet in het openbaar bij je hebben als ik het goed begrijp?
Kan wel een mesje gebruiken voor mij kampeervakantie, altijd handig.
Met aller waarschijnlijkheid gewoon dezelfde lui die zich een nieuwe identiteit aanmeten om te zien of ze als iets flashiers misschien beter verkopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:44 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Bij de KZ-LPS (http://item.taobao.com/it(...)YoZ0e&id=41676570818) staan dezelfde pics als bij de Tuna X9 op AE.
Wie kopieert nu wie?!?
Beter van niet dus, zeker in het buitenland.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Het is illegaal als de agent dat zegt.
Heb ze op wegmisbruikers wel eens van die grote zaklampen in beslag zien nemen als zijnde wapen(en nee die hadden geen kroon oid, werden waarschijnlijk gezien als slagwapen oid).
Ach, had afgelopen vakantie ook een ding mee. In de kofferbak ergens achterin bij het andere gereedschap. Geen problemen mee gehad verderquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Beter van niet dus, zeker in het buitenland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig ding wel
.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Het is toch van den zotte hierquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Het is illegaal als de agent dat zegt.
Heb ze op wegmisbruikers wel eens van die grote zaklampen in beslag zien nemen als zijnde wapen(en nee die hadden geen kroon oid, werden waarschijnlijk gezien als slagwapen oid).
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ach, had afgelopen vakantie ook een ding mee. In de kofferbak ergens achterin bij het andere gereedschap. Geen problemen mee gehad verder.
Vaak zijn de regels zodanig dat je hem niet makkelijk/snel moet kunnen pakken als er een agent staat. Zo'n zaklamp naast je stoel leggen mag dus niet denk ik.
__
In other news:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig ding wel
.
Lol, nice. Wat ik me nou afvraag, hè. Meurt dat spulletje nou? En heb je het met geleverde PLA (of hoe noem je dat spul) gedaan? Of ben je toch voor een environmentally safe gekeurd spulletje gegaan? Zit bij mij om de hoek een 3D printer supply-toko (3Dee.at). Misschien eens een keertje binnenlopen.
3??!! Lol. Je hebt je vriendin aan het multicamwebcamsletten gezet?quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Valt mee, natuurlijk ruik je het wel een beetje. Zit inderdaad wat ABS bijgeleverd, daarnaast natuurlijk ook een beetje extra besteldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef shiznuts het volgende:
Lol, nice. Wat ik me nou afvraag, hè. Meurt dat spulletje nou? En heb je het met geleverde PLA (of hoe noem je dat spul) gedaan? Of ben je toch voor een environmentally safe gekeurd spulletje gegaan? Zit bij mij om de hoek een 3D printer supply-toko (3Dee.at). Misschien eens een keertje binnenlopen.
Heb je een link naar je 3D pen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Valt mee, natuurlijk ruik je het wel een beetje. Zit inderdaad wat ABS bijgeleverd, daarnaast natuurlijk ook een beetje extra besteld.
Ding is best grappig, tweede creatie:
[ afbeelding ]
Beetje een kruising tussen de toren van Pisa en de Eiffeltoren
http://www.banggood.com/3(...)rinter-p-965567.htmlquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:46 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb je een link naar je 3D pen?Ofterwijl welke heb je precies?
Heb die van mij via Aliexpress ontvangen. Installatie van de Andoid app gaat prima en heb beeld. Lukt me alleen niet om 'm op de PC of IOS te krijgen (ook niet via rtsp://192.168.1.128:554/ch0_0.h264)...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:11 schreef dodge_911 het volgende:
3de Xiaoyi in aantocht!
Kon 'm moeilijk laten liggen voor die prijs (35,11¤) bij Tinydeal
Gek wel, vroeger moest ik van Tinydeal niets weten, maar sinds we er een man on the ground hebben, komt er wel vaker wat van bij TD vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |