Als je Jersey en de kanaal eilanden bedoeld, die vallen buiten Schengen wat betrefd personen maar wel binnen het douane gebied van de EUquote:Op maandag 16 februari 2015 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er wel aan, in dit geval, waar in de uk dat warehouse zich bevind, er zijn wat gebieden die niet onder het schengen gebied vallen
Inderdaad zie het ook net?!quote:Op maandag 16 februari 2015 09:41 schreef dodge_911 het volgende:
Ben ik nu blind of is bij de buren het Chinashopping topic verdwenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar zijn ze daar aan een grote opruim actie bezig (geweest). Het nieuwe topic heet nu 2a ipv 2.
[ Bericht 13% gewijzigd door tokko1 op 16-02-2015 09:49:29 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Mensen mogen daar ook al niet posten wat ze gehaald hebben van hun M/LITB coupons?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[s]Inderdaad zie het ook net?!
Prepare for the flood of Tweakers here
.
Zolang ze maar volgens 'onze' regeltjes spelen![]()
Blijkbaar zijn ze daar aan een grote opruim actie bezig (geweest). Het nieuwe topic heet nu 2a ipv 2.
Al ben ik blij dat mensen niet constant posten met waarom krijg ik geen M/LITB coupons in m'n mail en vervolgens een nieuwe post met ik heb weer twee dollar wat kan ik er van kopen, en vervolgens ja ik heb dit gekocht, en oh ik heb dit binnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mensen mogen daar ook al niet posten wat ze gehaald hebben van hun M/LITB coupons?
Kom eigenlijk alleen op Tweakers als ik technische inlichtingen in wil winnen.
FOK! is gelukkig veel losser.Allereerst het zelfmodkarakter van de community (niet te verwarren met 'zelfmoordkarakter', lol). En dan wordt eigenlijk alleen spul verwijderd dat spam is of van lui is die hulp willen nepspul te vinden of de belasting op willen lichten.
Waarom adverteren ze dat het voor iPhone 6 is? Hij zal toch ook wel werken met alle andere telefoons met bluetooth lijkt me?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:21 schreef Cheaps het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Banggood heeft hem nog wel voor 20,99 euro (-6% 15BGSF code & - cashback via CashbackXL) . Naar mijn weten momenteel de goedkoopste.
Buyincoins, Lightinthebox etc hebben hem ook maar voor 30 dollar+!
Ik heb er overigens een tijdje terug 2 besteld, heerlijke dingen! Kwam erachter dat je met de bluetooth knop een filmpje op afstand kunt starten!
Mijn vorige Buyincoins bestelling (1x Sata kabel) had ik geplaatst op 6 februari en op 13 februari kwam het envelopje binnen, wel een recordtijd! Ook al is de koers belabberd en zijn de Chinezen op grote uittocht, still love them!
de 2GB is niet te bestellen, bestelknop is greyed out. De prijs die je ziet staan, is vast voor een kleinere stick. Misschien hebben ze alles wel even offline gehaald vanwege de feestdagen daar. Beetje lullig als je opeens geen geld krijgt voor geleverde items omdat de leverdatum te laat is.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Capacities:128MB,256MB,512MB,1GB,2GB,4GB,8GB,16GB,32GB,64GB
Say what?
Sure as a mofo hope so. Eergisteren een scheermes besteld daar.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:40 schreef Kenzi het volgende:
Gaan gewoon door tijdens spring festivalwel met iets minder mensen
en hoop kortingenhttp://www.tinydeal.com/c(...)ml?dp=L03355&px=j86z
Een account aanmaken op cashbackxl en dan via die ref link naar banggood en dan je bestelling doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is trouwens de cashbackxl van banggood? Hoe krijg ik die cashback? Iemand meer info?
Beetje betrouwbare site?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:27 schreef rene90 het volgende:
Een account aanmaken op cashbackxl en dan via die ref link naar banggood en dan je bestelling doen.
Hits genereren ?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom adverteren ze dat het voor iPhone 6 is? Hij zal toch ook wel werken met alle andere telefoons met bluetooth lijkt me?
Selfie stick, whyquote:Op maandag 16 februari 2015 11:17 schreef JortK het volgende:
Zaterdag deze binnen gehad:
[ link | afbeelding ]
Eigenlijk een maatje groter moeten nemen, want hij is erg snel vol
Me floater en selftie stick passen er niet meer in
Niet voor selfies, maar zon stok is makkelijk als ik met mijn SJ4000 wat wil filmen van bovenaf. Zulke lange armen heb ik nietquote:
Die van mij is al verzondenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef wimbo het volgende:
[..]
Zojuist ook besteld![]()
Een blauwe, past mooi bij m'n gele Voyo A1 mini
Ook gelijk maar USB to Ethernet bij besteld.
Ha! Ik heb deze ook besteld, ietsje andere variant volgens mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:17 schreef JortK het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voila:quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef Downstar het volgende:
Verder is in versie 1.7 al redelijk wat gefixt, het is jammer dat techmoan die versie niet heeft getest nog
Heb die ook eerst gekocht.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:17 schreef JortK het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gelukkig betreft het openklapbare messen met één snijvlak met een totale lengte korter dan 28 cm chefquote:Op maandag 16 februari 2015 19:54 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Een verboden wapenbezit cat 1 met je sollicitatie de rest voor je leven.
Succes!
En waarom?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:54 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Een verboden wapenbezit cat 1 met je sollicitatie de rest voor je leven.
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |