Dus is links de vaderquote:Op zondag 15 februari 2015 14:02 schreef danic het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat die zeepaardjes aan het bevallen zijn? Rechts is papa denk ik, maar bij de linker komen er zeepaardjes uit de buik...
Oh sorry. Ik kijk niet zoveel national geograficquote:Op zondag 15 februari 2015 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus is links de vaderPapa zeepaardjes bevallen i.p.v de mama's.
Zeepaardjes zijn malle eppies.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:37 schreef danic het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik kijk niet zoveel national geografic
Op 25%!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neeeeee!! niet weer zo'n priegelplaat![]()
Dit had ik kunnen schrijven!quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:40 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, visjes waren mijn 2e keus en die priegel komt nog wel een keer.Leuk!
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Biancavia het volgende:
Mijn hart is ingevuld. Ik wil er nog wat omheen maken, maar daar moet ik nog even over nadenken hoe of wat.
[ afbeelding ]
Gerdaquote:Op zondag 22 februari 2015 13:41 schreef Nijna het volgende:
Ik heb wat gemaakt... geen idee of jullie het wat vinden, dat laat ik maar aan de poll-maker over.
Maar het is ook een beetje een grapje, ik heb echt alles gegeven... en dan zit ik niet eens bij die FB groep...
![]()
[ afbeelding ]
Helemaal geniaal geweldig!quote:Op zondag 22 februari 2015 13:41 schreef Nijna het volgende:
Ik heb wat gemaakt... geen idee of jullie het wat vinden, dat laat ik maar aan de poll-maker over.
Maar het is ook een beetje een grapje, ik heb echt alles gegeven... en dan zit ik niet eens bij die FB groep...
![]()
[ afbeelding ]
Of iedereen mag zelf kiezen welke van de twee. Of allebei.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:44 schreef Nijna het volgende:
Biancavia, dan maken we er gewoon 2 tekeningen kleuren van he![]()
Xcuz, gewoon poppetjes vermijden. Ik ben ook geen tekenwonder, zelfs mijn dochter van 7 tekent beter dan ik...
1 maart is vissen-show-time dus dan komt er vaak ook een nieuw stemtopic.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:31 schreef Buurpoes het volgende:
Voor wanneer moet ik mijn plaat posten voor de volgende ronde?
Ja, doe es!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:12 schreef Biancavia het volgende:
Of iedereen mag zelf kiezen welke van de twee. Of allebei.![]()
Ik zal hem morgen nog even inscannen.
Dank je! Ik vond 6 mooie kleuren voor het water en er waren in totaal 20 banen water. Toen heb ik een systeem uitgedacht om af te wisselen. 1 is de lichtste kleur en 6 de donkerste, en dan is de volgorde van boven naar onder: 12313 23424 34535 45646.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:31 schreef Biancavia het volgende:
Mooi hoe je het water naar onder toe steeds donkerder hebt gemaakt, Spuuglokje.
Wow, daar is over nagedacht.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dank je! Ik vond 6 mooie kleuren voor het water en er waren in totaal 20 banen water. Toen heb ik een systeem uitgedacht om af te wisselen. 1 is de lichtste kleur en 6 de donkerste, en dan is de volgorde van boven naar onder: 12313 23424 34535 45646.
Ik ben nog niet begonnen.quote:
Goed uitgedacht zeg! Zou ik zelf nooit opgekomen zijn, maar je tip heb ik even opgeslagenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dank je! Ik vond 6 mooie kleuren voor het water en er waren in totaal 20 banen water. Toen heb ik een systeem uitgedacht om af te wisselen. 1 is de lichtste kleur en 6 de donkerste, en dan is de volgorde van boven naar onder: 12313 23424 34535 45646.
Tekenen met wiskundige reeksen!quote:Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zo bedenk ik ook erg graag allerlei verschillende combinaties tijdens het haken. Ik wilde ooit bij een bloemetjeskussen zorgen dat er geen enkele volgorde en kleurcombinatie hetzelfde waren, dus dat was nog een stuk ingewikkelder. Daar hou ik van!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Tekenen met wiskundige reeksen!![]()
(Een leuk idee voor een nieuwe Denksport-uitgave.)
Sorry, ik sla er eentje (of misschien wel meer) over. Had geen inspiratie, geen tijd en geen printerinktquote:
Oh, prachtig!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zo bedenk ik ook erg graag allerlei verschillende combinaties tijdens het haken. Ik wilde ooit bij een bloemetjeskussen zorgen dat er geen enkele volgorde en kleurcombinatie hetzelfde waren, dus dat was nog een stuk ingewikkelder. Daar hou ik van!
-edit- Ter illustratie even een fotootje van het kussen:
[ link | afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zo bedenk ik ook erg graag allerlei verschillende combinaties tijdens het haken. Ik wilde ooit bij een bloemetjeskussen zorgen dat er geen enkele volgorde en kleurcombinatie hetzelfde waren, dus dat was nog een stuk ingewikkelder. Daar hou ik van!
-edit- Ter illustratie even een fotootje van het kussen:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij staat er. Ik had hetzelfde idee als Spuuglokje, maar dan zonder enige wiskundige gedachte erbij
.
Vrolijke blub!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij staat er. Ik had hetzelfde idee als Spuuglokje, maar dan zonder enige wiskundige gedachte erbij
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |