Gerdaquote:Op zondag 22 februari 2015 13:41 schreef Nijna het volgende:
Ik heb wat gemaakt... geen idee of jullie het wat vinden, dat laat ik maar aan de poll-maker over.
Maar het is ook een beetje een grapje, ik heb echt alles gegeven... en dan zit ik niet eens bij die FB groep...
![]()
[ afbeelding ]
Helemaal geniaal geweldig!quote:Op zondag 22 februari 2015 13:41 schreef Nijna het volgende:
Ik heb wat gemaakt... geen idee of jullie het wat vinden, dat laat ik maar aan de poll-maker over.
Maar het is ook een beetje een grapje, ik heb echt alles gegeven... en dan zit ik niet eens bij die FB groep...
![]()
[ afbeelding ]
Of iedereen mag zelf kiezen welke van de twee. Of allebei.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:44 schreef Nijna het volgende:
Biancavia, dan maken we er gewoon 2 tekeningen kleuren van he![]()
Xcuz, gewoon poppetjes vermijden. Ik ben ook geen tekenwonder, zelfs mijn dochter van 7 tekent beter dan ik...
1 maart is vissen-show-time dus dan komt er vaak ook een nieuw stemtopic.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:31 schreef Buurpoes het volgende:
Voor wanneer moet ik mijn plaat posten voor de volgende ronde?
Ja, doe es!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:12 schreef Biancavia het volgende:
Of iedereen mag zelf kiezen welke van de twee. Of allebei.![]()
Ik zal hem morgen nog even inscannen.
Dank je! Ik vond 6 mooie kleuren voor het water en er waren in totaal 20 banen water. Toen heb ik een systeem uitgedacht om af te wisselen. 1 is de lichtste kleur en 6 de donkerste, en dan is de volgorde van boven naar onder: 12313 23424 34535 45646.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:31 schreef Biancavia het volgende:
Mooi hoe je het water naar onder toe steeds donkerder hebt gemaakt, Spuuglokje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |