Wow, daar is over nagedacht.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dank je! Ik vond 6 mooie kleuren voor het water en er waren in totaal 20 banen water. Toen heb ik een systeem uitgedacht om af te wisselen. 1 is de lichtste kleur en 6 de donkerste, en dan is de volgorde van boven naar onder: 12313 23424 34535 45646.
Ik ben nog niet begonnen.quote:
Goed uitgedacht zeg! Zou ik zelf nooit opgekomen zijn, maar je tip heb ik even opgeslagenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dank je! Ik vond 6 mooie kleuren voor het water en er waren in totaal 20 banen water. Toen heb ik een systeem uitgedacht om af te wisselen. 1 is de lichtste kleur en 6 de donkerste, en dan is de volgorde van boven naar onder: 12313 23424 34535 45646.
Tekenen met wiskundige reeksen!quote:Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zo bedenk ik ook erg graag allerlei verschillende combinaties tijdens het haken. Ik wilde ooit bij een bloemetjeskussen zorgen dat er geen enkele volgorde en kleurcombinatie hetzelfde waren, dus dat was nog een stuk ingewikkelder. Daar hou ik van!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Tekenen met wiskundige reeksen!![]()
(Een leuk idee voor een nieuwe Denksport-uitgave.)
Sorry, ik sla er eentje (of misschien wel meer) over. Had geen inspiratie, geen tijd en geen printerinktquote:
Oh, prachtig!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zo bedenk ik ook erg graag allerlei verschillende combinaties tijdens het haken. Ik wilde ooit bij een bloemetjeskussen zorgen dat er geen enkele volgorde en kleurcombinatie hetzelfde waren, dus dat was nog een stuk ingewikkelder. Daar hou ik van!
-edit- Ter illustratie even een fotootje van het kussen:
[ link | afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zo bedenk ik ook erg graag allerlei verschillende combinaties tijdens het haken. Ik wilde ooit bij een bloemetjeskussen zorgen dat er geen enkele volgorde en kleurcombinatie hetzelfde waren, dus dat was nog een stuk ingewikkelder. Daar hou ik van!
-edit- Ter illustratie even een fotootje van het kussen:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij staat er. Ik had hetzelfde idee als Spuuglokje, maar dan zonder enige wiskundige gedachte erbij
.
Vrolijke blub!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij staat er. Ik had hetzelfde idee als Spuuglokje, maar dan zonder enige wiskundige gedachte erbij
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |