Nee hoor, want in andere topics is al genoeg bewezen dat de stem van louter randdebielen gehoord wordt. Je uitspreken heeft geen enkele nut, niets, nada noppes. Men wil alleen randdebielen horen, dus dan krijgen ze ook randdebielen.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je zou je uit kunnen spreken om te voorkomen dat alleen de stem van de randdebielen gehoord wordt. Randdebielen blijf je toch houden, wat je ook doet. De vraag is of je ze vrij spel wilt geven of niet.
Ik kan er slecht tegen als anderen denken te mogen vertellen hoe iemand zich moet kleden. Vind jij dat wel oké dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doe eens even normaal man, opgewonden standje.
Heb jij er last van als ik zo doe? Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus precies de mentaliteit waar ik zo'n grafhekel aan heb. 'Ik doe wat ik wil en flikker maar op als het je niet bevalt'.
En kijk eens hoe je me staat te beledigen...
Bedankt voor het zó treffend verwoorden van wat er m.i. mis is met de westerse cultuur.
Nou, dan heb je een mooi podium gekregen.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, want in andere topics is al genoeg bewezen dat de stem van louter randdebielen gehoord wordt. Je uitspreken heeft geen enkele nut, niets, nada noppes. Men wil alleen randdebielen horen, dus dan krijgen ze ook randdebielen.
Tut, tut, niet zo generaliseren.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bedankt voor het zó treffend verwoorden van wat er m.i. mis is met de westerse cultuur.
Ach jij legt weer andere zaken op aan anderen, althans dat zou je willen - in dat opzicht zie ik geen verschil.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik kan er slecht tegen als anderen denken te mogen vertellen hoe iemand zich moet kleden. Vind jij dat wel oké dan?
Het verschil is dat jij mag vinden wat je vind en dat je - beschermd juist door die westerse mentaliteit - niet bang hoeft te zijn voor vervolging of geweld, omdat je iets vind. En ja, daar ben IK in ieder geval héél erg blij mee!quote:Op zondag 15 februari 2015 12:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, gelijk maar beginnen over of ik iets wel of niet snap, vind ik nogal aanmatigend overkomen. Een discussie voeren is niet per definitie iemand iets laten 'snappen'.
De westerse mentaliteit is niet altijd benijdenswaardig. Onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting' wordt de meest grove troep de wereld in geslingerd. Nou, daar ben ik blij mee zeg! NOT.
Zoals wat?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach jij legt weer andere zaken op aan anderen, althans dat zou je willen - in dat opzicht zie ik geen verschil.
Ik hoef geen podium - laat de autochtonen die het allemaal zo goed weten lekker monologen voeren over hoe slecht moslims wel niet zijn. Dat is de oplossing immers toch? Kunnen ze voorbeelden aanhalen van Hizb ut Tahrir enzo.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou, dan heb je een mooi podium gekregen.
Heb je het over astronomie? Dat is zeer zeker niet door de Grieken uitgevonden.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onzin. Uitgevonden door de Grieken, door Grieks sprekende Christenen verspreid naar het Midden-Oosten en daar verder uitgewerkt. Niks met Islam an sich te maken. Ook is Europa de Islamitische wereld al in de dertiende eeuw voorbijgestreefd qua publicaties, dus om nog te teren op iets van bijna 1000 jaar geleden is best sad
Veel keuze hebben ze niet, als de gematigden allemaal hun mond houden om de een of andere reden.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoef geen podium - laat de autochtonen die het allemaal zo goed weten lekker monologen voeren over hoe slecht moslims wel niet zijn. Dat is de oplossing immers toch? Kunnen ze voorbeelden aanhalen van Hizb ut Tahrir enzo.
Om de reden die ik aangeef. En inderdaad, veel keuze hebben ze niet en gaan ze ook niet krijgen. Moeten ze maar leren op een normale manier met mensen om te gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Veel keuze hebben ze niet, als de gematigden allemaal hun mond houden om de een of andere reden.
Ik wil religie of religieuzen niet verbieden hoor. En ik wil ook niemand vertellen wat ze wel en niet mogen geloven.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals minder religieuzen, of minder religie.
Heb je het nu over moslims of over westerlingen?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om de reden die ik aangeef. En inderdaad, veel keuze hebben ze niet en gaan ze ook niet krijgen. Moeten ze maar leren op een normale manier met mensen om te gaan.
Oh dat doe je wel degelijk. Zie de eerste post op deze pagina.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik wil religie of religieuzen niet verbieden hoor. En ik wil ook niemand vertellen wat ze wel en niet mogen geloven.
Kunnen moslims geen westerlingen zijn?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je het nu over moslims of over westerlingen?
Oh, helemaal eens. Absoluut. Het wordt alleen wat ánders als je daar misbruik van maakt en onder het mom van 'meningsuiting' anderen stelselmatig op hun ziel gaat trappen. Dus bijvoorbeeld religie beledigen juist om het beledigen. Niet omdat je er anders over denkt.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:00 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij mag vinden wat je vind en dat je - beschermd juist door die westerse mentaliteit - niet bang hoeft te zijn voor vervolging of geweld, omdat je iets vind. En ja, daar ben IK in ieder geval héél erg blij mee!
Is een goeie vraag.quote:Ooit werd het als "fout" beoordeeld, de gedachte/mening dat de aarde om de zon draait ipv andersom. Oftewel, wat jij als de meest grove troep beoordeelt, kan wel eens de aanzet bevatten tot verdere kennis of het zaadje vormen voor een andere "waarheid". Wie ben jij eigenlijk, wat maakt jou nou zo speciaal en waarom moet jouw mening zwaarder wegen dan die van een ander (niet persoonlijk bedoeld, maar bij wijze van spreken).
Wie vraagt dat dan? Het is hier geen dictatuur hoor. Als je ergens niet bij wil horen, dan mag dat gewoon. Iedereen mag zijn eigen vrienden uitkiezen.quote:'Je kan niet aan mij vragen om samen te leven met mensen die mijn profeet en dierbaren beledigen. Dat is onderdrukking', aldus Pala.
Onder het mom van you are either with us or against us?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wie vraagt dat dan? Het is hier geen dictatuur hoor. Als je ergens niet bij wil horen, dan mag dat gewoon. Iedereen mag zijn eigen vrienden uitkiezen.
Ik vind rapmuziek ook niks. Sterker nog, ik beschouw rap niet eens als muziek, maar als wat dom - vaak slecht hoorbaar - gewauwel in uiterst slecht taalgebruik. Het gebrek aan taalbeheersing druipt er van alle kanten af. Zozeer dat ik me eerder zou schamen voor dat gepruttel, dan dat ik het zou overnemen. Maar het allermooiste van het leven hier is: ik mag dit vinden en ik hoef er niet naar te luisteren.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is ook fantastisch. Alleen zijn hier dingen normaal die ik idioot vind. Neem rap-muziek. Daar zit me toch een partij agressiviteit in. En dat wordt gewoon in je gezicht geblaft. Gewoon, alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je iemand 50 keer 'motherfucker' danwel 'bitch' noemt! Is toch krankzinnig?
Maar dat is hier normaal.
Nee hoor. In het kader van 'als je het niet wil zien, zoek het dan niet op'.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onder het mom van you are either with us or against us?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |