jouw thuis is in mijn bed xxxxquote:Op zondag 15 februari 2015 04:01 schreef TheWeeknd het volgende:
ik voel me hier al helemaal thuis
ik kom hier nu voortaan oke xxxx
word je op deze site niet verbannen wanneer je scheld met kanker btw? vraag het me al tijden af hahaquote:
niet als het gepast isquote:Op zondag 15 februari 2015 04:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
word je op deze site niet verbannen wanneer je scheld met kanker btw? vraag het me al tijden af haha
Daar kan je verbannen voor worden ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
word je op deze site niet verbannen wanneer je scheld met kanker btw? vraag het me al tijden af haha
Nee in klb niet.. Andere fora meestal alleen een notequote:Op zondag 15 februari 2015 04:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
onduidelijkheid rnquote:Op zondag 15 februari 2015 04:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar kan je verbannen voor worden ja.
het is zelfs kankerdom, ahaaquote:Op zondag 15 februari 2015 04:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
omdat het hier als krachtterm aanduidt hoe dom het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |