Nee ze Is 16 tochquote:Op zondag 15 februari 2015 03:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bent jaloersss dat ze mijn wifey isss
neequote:Op zondag 15 februari 2015 03:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag naar aandacht an sich wel
kappe nouquote:Op zondag 15 februari 2015 03:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bent jaloersss dat ze mijn wifey isss
je schijnt met een camera dit soort momenten te kunnen vereeuwigenquote:Op zondag 15 februari 2015 03:54 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee
mijn haar zit 1 in de 1000 dagen goed
dit moet eigenlijk gevierd worden
maar ipv dat zit ik thuis en heeft niemand m gezien en word ik morgen wakker met lelijk haar
jaa kloptquote:Op zondag 15 februari 2015 03:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je schijnt met een camera dit soort momenten te kunnen vereeuwigen
oooh... jij post ook altijd van die inkijkfoto's met als tekst: nieuwe schoenen gekocht?quote:Op zondag 15 februari 2015 03:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa klopt
maar geen zin om me aan te kledenen het is nu toch te donker en cracky camera
je verwart me met mapimaquote:Op zondag 15 februari 2015 03:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oooh... jij post ook altijd van die inkijkfoto's met als tekst: nieuwe schoenen gekocht?
Doe een lamp aan en ik zie geen enkel probleemquote:Op zondag 15 februari 2015 03:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa klopt
maar geen zin om me aan te kledenen het is nu toch te donker en cracky camera
wauw het is 4 uurquote:Op zondag 15 februari 2015 03:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe een lamp aan en ik zie geen enkel probleem
kan gebeurenquote:Op zondag 15 februari 2015 04:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh.. Het is ook al laat ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |