gwn nummer fixen togquote:Op zondag 15 februari 2015 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet nu toch eens foto van jou zien

sryquote:Op zondag 15 februari 2015 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow wou alleen maar helpen hoor
beste is om even tweakers oid te checken

is leugenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:11 schreef richolio het volgende:
[..]
hallo ben jij meest agressieve user?mag ik met je op de foto

Dacht dat je dat ooit al had gezien?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet nu toch eens foto van jou zien

Zo erg zijn mijn wallen nou ook weer niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Guus is een een ietwat intelligentere versie van fylax

Tyft op man van welk model zijn die foto's in je fotoboek gvd voel me gay zit gewoon met een man te flirtenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dacht dat je dat ooit al had gezien?

quote:Op zondag 15 februari 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tyft op man van welk model zijn die foto's in je fotoboek gvd voel me gay zit gewoon met een man te flirten

? Lolquote:Op zondag 15 februari 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tyft op man van welk model zijn die foto's in je fotoboek gvd voel me gay zit gewoon met een man te flirten

was je nu maar in nederlandquote:Op zondag 15 februari 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

Is dit hou hetgeen men in bepaalde kringen als 'hosselen' bestempelt?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

wie?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
Maar even srs Djedje ben je zusje van wolvendagen

neus van wd was groter tochquote:Op zondag 15 februari 2015 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
Maar even srs Djedje ben je zusje van wolvendagen

ik hoop dat je een fantastische nachtrust tegemoet gaat, ouwe gabber van mequote:Op zondag 15 februari 2015 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar goed, ik ga naar bed.
Veel succes met DjeDje nog, Morti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |