daar hou ik je aan!quote:Op zondag 15 februari 2015 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik dm je volgende keer wel wanneer ik een lapo heb dan mag je mijn topic hebben.
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sympathieke gozer. Klasse!
haha dat doe je haar toch niet aanquote:Op zondag 15 februari 2015 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je white knight niet vraag Gianni maar
Natuurlijk niet .. Doe alleen maar dingen bij haar uitquote:Op zondag 15 februari 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha dat doe je haar toch niet aan
de laatste keer dat ik je een leuke aanbieding van iets stuurde werd ik geblokkeerdquote:Op zondag 15 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat zijn beetje fatsoenlijke speakers voor een fatsoenlijke prijs dan?
ligt aan je budgetquote:Op zondag 15 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat zijn beetje fatsoenlijke speakers voor een fatsoenlijke prijs dan?
bedankt voor het medelevenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:06 schreef BozeHaas het volgende:
Alleen wanneer je Hermann heet dan is het nog wel te begrijpen dat je niet uitgaat
viezerikquote:Op zondag 15 februari 2015 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet .. Doe alleen maar dingen bij haar uit
En in
😏quote:Op zondag 15 februari 2015 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet .. Doe alleen maar dingen bij haar uit
En in
Hier kun je zoveel slechte grappen op maken dat ik er geen ga maken.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik je een leuke aanbieding van iets stuurde werd ik geblokkeerd
ik wil er wel eentje zien eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier kun je zoveel slechte grappen op maken dat ik er geen ga maken.
wow wou alleen maar helpen hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als in "ik wil even bijdehand doen" of als in "ik weet we het een en ander"?
Guus is een een ietwat intelligentere versie van fylaxquote:Op zondag 15 februari 2015 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Guus moet zijn dagelijks inlikquota weer halen hoor.
fobo tochquote:Op zondag 15 februari 2015 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet nu toch eens foto van jou zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |