Geen idee, browser exploit ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooie vraag hoe runt hij die software?
is de wiiu omgebouwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er iemand toevallig ook Club Nintendo (Amerikaanse) punten voor mij?
In de tijden van de DS, was de handheld regio vrij, en was het voor velen ook nog interessant om Amerikaanse spellen te kopen vanwege de prijsverschil.
Heb net de Amerikaanse 3DS, + heel veel spellen + wii U spellen geregistreerd.
Heb Zelda a Link to the Past, Yoshi's Island, Golden Sun, Earthbound & Zelda A links' Awakening mee gekocht
Leuke extra
Oude versie Wii U die de webkit exploit gebruikt (4.2.0e volgens mij)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooie vraag hoe runt hij die software?
is de wiiu omgebouwt
Hmm, interessant.quote:
Never Alonequote:Op zondag 8 maart 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, interessant.
Pheno, dit was toch een toffe game?
Ik vond Watch Dogs ook zeker leuk, maar ik raad je wel aan om regelmatig toch verhaalmissies te doen. Focus je teveel op sidequests, dan verveelt de game sneller.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:59 schreef Lampje_ het volgende:
Vorige week Watch Dogs gekocht. Het is super leuk om te spelen! Het lijkt op GTA maar dan leuker. Je kan van alles doen: mensen hacken, kleine misdrijven oplossen, door de stad racen met auto of motor, mensen meeluisteren en natuurlijk het verhaal volgen. Ik zit nu pas op 10 procent (van het verhaallijn) en ik ben al uren uren bezig geweest.
Ja, je hebt gelijk. Ik merk nu ook dat ik dat wat minder doe, nu dat ik de stad onderhand wel een beetje ken. Heb je misschien wat tips om de game wat gemakkelijker te maken?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Watch Dogs ook zeker leuk, maar ik raad je wel aan om regelmatig toch verhaalmissies te doen. Focus je teveel op sidequests, dan verveelt de game sneller.
Richt je upgrades op hacking skills, inclusief de auto hacks (stoplichten, paaltjes, etc).quote:Op zondag 8 maart 2015 17:03 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik merk nu ook dat ik dat wat minder doe, nu dat ik de stad onderhand wel een beetje ken. Heb je misschien wat tips om de game wat gemakkelijker te maken?
wat weten we van MP10?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Mario Party 10 voor maar ค34 incl verzenden.
Damn wat goedkoop. Ik zie soms Mario Party 9 voor meer gaan.
wacht zijn dit andere amiibos?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://www.nintendo.nl/Spellen/Wii-U/Mario-Party-10-892779.html
Alleen ondersteunende Amiibo's. Mario Smash Bros editie is hetzelfde als Mario Mario Party editie.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
wacht zijn dit andere amiibos?
Dus eentje die ik nu koop kan ik niks mee bij MP10?
wordt ie voor dat geld ook nog verkocht? We hebben 'em hier thuis ongebruikt liggen en waren eigenlijk van plan de wii games in de verkoop te gooien ...quote:Op zondag 8 maart 2015 20:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Mario Party 10 voor maar ค34 incl verzenden.
Damn wat goedkoop. Ik zie soms Mario Party 9 voor meer gaan.
stel ik koop een samus amiibo.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Alleen ondersteunende Amiibo's. Mario Smash Bros editie is hetzelfde als Mario Mario Party editie.
Ik heb daar ooit eens iets besteld. Ik stelde een vraag via de mail. Geen reactie. 2de mail: geen reactie. Na 1 week kreeg ik mijn product terwijl hij al op voorraad was. Slechte zaak. Vooral als je je geld terug wilt hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
wordt ie voor dat geld ook nog verkocht? We hebben 'em hier thuis ongebruikt liggen en waren eigenlijk van plan de wii games in de verkoop te gooien ...
Heb overigens mario party 10 + amiibo voor 39.31 bij all4games besteld. Nu hopen dat ze fatsoenlijk leveren. Zag veel negatieve klachten afgelopen weken ...
http://amiibo.wikia.com/wiki/Mario_Party_10quote:Op zondag 8 maart 2015 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
stel ik koop een samus amiibo.
Kan ik die dan gebruiken?
Naja heb mario party 10 + amiibo er voor 'weinig' geld besteld. Ik wacht het nog even rustig af. We zien het wel ;-)! Ik ga er vooralsnog van uit dat de game gewoon netjes 19 of 20 maart geleverd wordt ^^quote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit eens iets besteld. Ik stelde een vraag via de mail. Geen reactie. 2de mail: geen reactie. Na 1 week kreeg ik mijn product terwijl hij al op voorraad was. Slechte zaak. Vooral als je je geld terug wilt hebben.
[..]
http://amiibo.wikia.com/wiki/Mario_Party_10
thanks.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit eens iets besteld. Ik stelde een vraag via de mail. Geen reactie. 2de mail: geen reactie. Na 1 week kreeg ik mijn product terwijl hij al op voorraad was. Slechte zaak. Vooral als je je geld terug wilt hebben.
[..]
http://amiibo.wikia.com/wiki/Mario_Party_10
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Naja heb mario party 10 + amiibo er voor 'weinig' geld besteld. Ik wacht het nog even rustig af. We zien het wel ;-)! Ik ga er vooralsnog van uit dat de game gewoon netjes 19 of 20 maart geleverd wordt ^^
ook nice!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:17 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeZelf heb ik de game + Amiibo bij bol besteld. Met een kortingsbon kwam ik op ค40 .
Zie ik nou, dat er geen pro controllers ondersteund worden ?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://www.nintendo.nl/Spellen/Wii-U/Mario-Party-10-892779.html
Nee, werkt waarschijnlijk zoals Wii Party U. Enkel een Wiimote nodig. En je kunt Bowser spelen met de gamepad.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zie ik nou, dat er geen pro controllers ondersteund worden ?![]()
deze er staan niet bij in ieder geval.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef Pheno het volgende:
Klopt. Maar ik sla sowieso over. Dit is volgens mij alleen leuk als je het met meerdere mensen speelt. Op de E3 gedaan en dat was leuk iig. Maar thuis gaat dat niet gebeuren. En gezien online niet ondersteund wordt: never mind
Dat is een zeer grote faal, want die wii-mote ligt echt niet lekker in de hand als je een paar uur er mee wil gamen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee, werkt waarschijnlijk zoals Wii Party U. Enkel een Wiimote nodig. En je kunt Bowser spelen met de gamepad.
En Punch Out! Wiiquote:Op maandag 9 maart 2015 19:01 schreef nomar83 het volgende:
Metroid Zero Mission a.s. donderdag in de eShop!
Is die good?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:01 schreef nomar83 het volgende:
Metroid Zero Mission a.s. donderdag in de eShop!
Ik zie 'm ook niet nee.quote:
Nog nooit antwoord gekregen op mijn mailtjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:23 schreef Lollertrolle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de klantenservice van nintendo? Heb 2 weken een email gestuurd met een vraag mbt een bestelling uit de sterrencatalogus die nog steeds niet binnen is (meer dan een maand geleden besteld). Krijg totaal geen antwoord. Vorige week ook weer een nieuw emailtje gestuurd, nog steeds niks. Ik weiger om 45 cent per minuut te gaan betalen...
Je hebt zo iemand aan de lijn die je goed helpt. Gewoon bellen, dan krijg je meteen antwoord op je vraag. En het kan idd wel weken duren. Moest 5 weken op mijn Kirby CD wachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:23 schreef Lollertrolle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de klantenservice van nintendo? Heb 2 weken een email gestuurd met een vraag mbt een bestelling uit de sterrencatalogus die nog steeds niet binnen is (meer dan een maand geleden besteld). Krijg totaal geen antwoord. Vorige week ook weer een nieuw emailtje gestuurd, nog steeds niks. Ik weiger om 45 cent per minuut te gaan betalen...
Dat maakt er dus 2quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog nooit antwoord gekregen op mijn mailtjes
8 weken vind ik wel heel erg lang. Moet dat van de maan komen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan makkelijk 6-8 weken duren voor je artikel, en nee, Nintendo is er helaas niet snel mee.
Mijn kirby cd had ik binnen 3 weken. Dat was nog redelijk te doen iig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Je hebt zo iemand aan de lijn die je goed helpt. Gewoon bellen, dan krijg je meteen antwoord op je vraag. En het kan idd wel weken duren. Moest 5 weken op mijn Kirby CD wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |