Batman Arkham City, Wind Waker HDquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat ik wel vind de controller word niet echt optimaal benut.
Bij Mario kart eigenlijk niet.
Bij nintendo land is het alleen een appartement scherm voor een speler.
Bij supersmash kopie van beeld. Kan je je zusje dus in een kamer er naast mee laten spelen.
Bij hyrule warriors. Gebruiken ze het alleen voor een lijstje quest en health van party die nergens anders staan.
Beetje jammer dat ik nog geen game heb gezien die echt 100 procent de gamepad weet te benutten.
Bij shovel knight lukt het aardig. Want een inventory die je real time kan gebruiken werkt wel goed
uitzondering, regelquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:22 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Batman Arkham City, Wind Waker HD
Bij HW is het juist briljant, wordt gebruikt voor multiplayer. Geen splitscreenquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat ik wel vind de controller word niet echt optimaal benut.
Bij Mario kart eigenlijk niet.
Bij nintendo land is het alleen een appartement scherm voor een speler.
Bij supersmash kopie van beeld. Kan je je zusje dus in een kamer er naast mee laten spelen.
Bij hyrule warriors. Gebruiken ze het alleen voor een lijstje quest en health van party die nergens anders staan.
Beetje jammer dat ik nog geen game heb gezien die echt 100 procent de gamepad weet te benutten.
Bij shovel knight lukt het aardig. Want een inventory die je real time kan gebruiken werkt wel goed
alleen jammer dat er in multiplayer een fps van 10~15 overblijftquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bij HW is het juist briljant, wordt gebruikt voor multiplayer. Geen splitscreen
Gelukkig alleen in de té drukke stukjesquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen jammer dat er in multiplayer een fps van 10~15 overblijft
Rayman Legends!quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:22 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Batman Arkham City, Wind Waker HD
Ja Starfox gaat 'm ook gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
uitzondering, regel
Zelda gaat het ding iig ook gebruiken. Dus hopelijk gaan ze er meer leuke dingen mee doen.
Nu nog meer info van Starfox, want Peppy
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is er een verschil als ik de smash bros gamecube controller van nippon-yasan.com bestel? Ik ken iemand die een gamecube adapter voor me over heeft en zit er aan te denken daar een gc controller te bestellen, is 50% goedkoper.
Voor indie gaming moet je op Steam zijn, je kan bijna iedere drol uitbrengen en de gebruikers kunnen je game maken of breken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.engadget.com/2015/03/04/nintendo-indie-gaming/
Het is best een aardig artikel hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik stopte met lezen bij de term 'Nindies'. Tering![]()
Naja, pc is natuurlijk veel meer open, maar Nintendo doet het beter dan Xbox momenteelquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor indie gaming moet je op Steam zijn, je kan bijna iedere drol uitbrengen en de gebruikers kunnen je game maken of breken.
(En Steam is een stuk gebruikersvriendelijk en goedkoper)
Iedereen doet het beter dan xbox.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is best een aardig artikel hoor
[..]
Naja, pc is natuurlijk veel meer open, maar Nintendo doet het beter dan Xbox momenteel
Fast Racing Neo houdt me nog steeds vol spanning......quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geef poep om Indies trouwens, op een enkele uitzondering als Shovel Knight na.
waar heb je 'em besteld?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:03 schreef Toekito het volgende:
MP 10 besteld met Mario Amiibo. Dat pack. Nu alleen voor vriendin nog een amiibo voor bij MP10 kopen.
Zijn dit allemaal indi games of?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii U eShop
- Runbow: Q3 2015
- Chromophore: The Two Brothers Director's Cut: August
- Nihilumbra: Frühjahr 2015
- Back to Bed: Mai
- STARWHAL: Q2 2015
- NOVA-111: Sommer 2015
- OlliOlli: März 5
- The Swindle: Sommer 2015
- Ultratron: Mai
- Woah Dave!: Q2 2015
- Shutshimi: Q2 2015
- Slain!: Q3 2015
- Ninja Pizza Girl: Juni 2015
- RACE THE SUN: Q2 2015
- BADLAND: Game of the Year Edition: Q2 2015
- Trine Enchanted Edition: März 12
- Space Hulk: Mai 2
- Dot Arcade: März 2015
- Toto Temple Deluxe: Q2 2015
- Affordable Space Adventures: April 9
- Don't Starve: Giant Edition: Frühjahr 2015
- forma.8: Q3 2015
- Mario vs. Donkey Kong: Tipping Stars: März 5
- Art Academy: 2015
- Elliot Quest: März 2015
- Hex Heroes: Q3 2015
- Mutant Mudds Super Challenge: Q2 2015
- Swords & Soldiers II: Mai
- Antipole DX: Q3 2015
- Life of Pixel: Q2 2015
- Beatbuddy: Q2 2015
- Adventures of Pip: Mai
- 6180 the moon: Q2 2015
- Windup Knight 2: April
- Never Alone: Juni
- Shantae: Risky's Revenge: Director's Cut: Q3 2015
- Octodad: Dadliest Catch: Sommer
Het zijn games die in de eShop gaan verschijnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal indi games of?
How the fuck zit Fast Racing Neo daar niet bijquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn games die in de eShop gaan verschijnen.
Embargo voor reviews is 16 maart, je hebt dus nog een volle werkweek om alles lekker na te lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit een beetje te wachten op wat reviews/beeldmateriaal van Mario Party 10. En dan geen trailers, want in een trailer kan alles er goed uit zien. Iemand enig idee wanneer die komen. Had wel hoop dat ze er al zouden zijn. Nintendo is altijd vrij vroeg daarmee
Was er maar een games-sectie op FOK! die er ook over gaat schrijvenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ooh dikke prima idd. Is er een site ergens waar je die embargo's kan vinden. Of vis je dat van NeoGAF o.i.d. af?
Geen idee, we weten het embargo omdat we er voor getekend hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, die lees ik ook nog wel ff, maar ik vroeg naar een lijstje
Wie doet 'm?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, we weten het embargo omdat we er voor getekend hebben
Voor nopquote:
Als je ze niet wilt gebruiken wil ik ze welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:57 schreef tailfox het volgende:
Ik heb geen sterren account meer.
Ik heb een wiiu en 3 ds met ongeveer 14 games is het waard om nieuw acc ge maken om dat in te leveren of kan ik er iemand van hier blij mee maken
nouja zijn geen idee hoeveel punten kan je zonder account kijken wat er in de shop is?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je ze niet wilt gebruiken wil ik ze wel
Als je zoekt naar sterrencatalogus nintendo kan je er gewoon bij als het goed is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja zijn geen idee hoeveel punten kan je zonder account kijken wat er in de shop is?
(of wilt iemand van jullie een print screen maken)
helemaal niks dus eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je zoekt naar sterrencatalogus nintendo kan je er gewoon bij als het goed is.
-edit
http://stars.nintendo-europe.com/?locale=nl_NL
ik ga eerst even voor mijn zelf een mario pet fixenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Naja mocht je de codes willen weggeven wil ik ze wel hebben
Kan je beter kijken of je genoeg kan krijgen voor de game and watchquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga eerst even voor mijn zelf een mario pet fixen
waar staat die ik zie maar 3 paginas?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je beter kijken of je genoeg kan krijgen voor de game and watch
Hmm is blijkbaar al opquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
waar staat die ik zie maar 3 paginas?
als ik zoekte op game en watch kom ik op een ds spel uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm is blijkbaar al op
Die game and watch zag er best tof uit.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Game_%26_Watchquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik zoekte op game en watch kom ik op een ds spel uit.
ik weet wat een game en watch isquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Game_%26_Watch
Ik heb mario party 10 + een mario amiibo voor 39~ euro besteld. Slechte review of niet, dat vond ik het geld wel waardquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit een beetje te wachten op wat reviews/beeldmateriaal van Mario Party 10. En dan geen trailers, want in een trailer kan alles er goed uit zien. Iemand enig idee wanneer die komen. Had wel hoop dat ze er al zouden zijn. Nintendo is altijd vrij vroeg daarmee
mooie vraag hoe runt hij die software?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Binnenkort kan je dus muziek en textures van Wii U games rippen naar je pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |