Xenoblade, Splatoon.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:28 schreef Leatherneck het volgende:
Wat zijn, los van de aankomende Zelda, de games waar jullie het meeste naar uitkijken dit jaar?
Dit ja, maar wel voor de PS4quote:
Ik kom niet uit Zeeland maar vond het ook een tof artikel, waarvoor dank.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.engadget.com/2015/02/27/deconstructing-nintendo/
Goes leesvoer
Houd je van hack&slash games?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een Shovel Knight update. Voor graties!
http://www.eurogamer.net/(...)s-expansion-detailed
Dat zit er ook in.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:57 schreef Leer2eK het volgende:
Ik ben echt bang dat MarioMaker een dikke kut"game" wordt. Sowieso moet er een modus inzitten om je levels te delen anders is het bij voorbaat gedoemd te failen. Én dan moet er nog een goed ratingsysteem komen zodat je weet wat de moeite waard is om te downloaden qua andermans levels.
is er nog aan die adapters te komen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is er een verschil als ik de smash bros gamecube controller van nippon-yasan.com bestel? Ik ken iemand die een gamecube adapter voor me over heeft en zit er aan te denken daar een gc controller te bestellen, is 50% goedkoper.
mja iemand die ik ken heeft um dubbel dus ik kan die van hem overnemenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
is er nog aan die adapters te komen?
en gaat nintendo ze accepteren voor bijvoorbeeld mario kart?
Don't Starve! Vond ik een erg tof spel op de PCquote:
map en spullen daarquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:53 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Don't Starve! Vond ik een erg tof spel op de PCKomt goed tot zijn recht met de tablet controller
Precies! Heb je alles zo bij de hand. Met een 360 controller was het een heel gedoe. Met toetsenbord + muis was nog wel te doen.quote:
wat ik wel vind de controller word niet echt optimaal benut.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Precies! Heb je alles zo bij de hand. Met een 360 controller was het een heel gedoe. Met toetsenbord + muis was nog wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |