Oh...vergeten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net een docu over Alzheimer gezien, was wel erg mooi.
Voorspelbaar, daar houdt specularium altijd van.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voorspelbaar, daar houdt specularium altijd van.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]Bij ons thuis, leidt het woord Alzheimer altijd tot een "vergeten"-grapje.
Is bijna afgelopen, Nelis.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Ik hoorde dat deze saai is.
Het is geen flitsende actiefilm nee. Maar ik vind het wel boeiend.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Goede cijfers, maar als het cijfer van de critics hoger is dan dat van het plebs weet je dat het een "moeilijke film" is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Stiekem blijf je toch anders hopen....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
En je weet al dat hij doodgeschoten wordt, beetje jammer weer.
Die cijfers zeggen niet altijd zo veel, vootal niet op imdb.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede cijfers, maar als het cijfer van de critics hoger is dan dat van het plebs weet je dat het een "moeilijke film" is.
[ afbeelding ]
Lekkere mannen met knuppels, of niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef Webschip het volgende:
Pracht reportage over arrestatie team op tv.
Je bent god als je tot een AT mag horen.
Interessant als je van de Amerikaanse geschiedenis en politiek houdt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Voorbips zou niet kunnen wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekkere mannen met knuppels, of niet?
Of biografieën.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant als je van de Amerikaanse geschiedenis en politiek houdt.
Hm, ik sla over dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Meestal klopt het wel enigszins, Metacritic vooral want dat komt van professionele reviewers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen niet altijd zo veel, vootal niet op imdb.
Dat is waar....oh en kostuumdrama mensen, die ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Yes, al ging het voornamelijk over het 13de amendement.
Hm, daar kijk ik nooit op, ik kijk meestal op rotten tomatoes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meestal klopt het wel enigszins, Metacritic vooral want dat komt van professionele reviewers.
En mensen met rare baardjes. Dus fans van de hobbit en dat soort meuk kunnen ook kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar....oh en kostuumdrama mensen, die ook.
Pas op wat je over LOTR zegt, anders wordt Johannes heel mad op jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, daar kijk ik nooit op, ik kijk meestal op rotten tomatoes.
Maar die populaire films scoren altijd absurd hoog op imdb, LOTR enzo.
Kutfilms.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pas op wat je over LOTR zegt, anders wordt Johannes heel mad op jou.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pas op wat je over LOTR zegt, anders wordt Johannes heel mad op jou.
LOTR is dan ook aburd episch.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, daar kijk ik nooit op, ik kijk meestal op rotten tomatoes.
Maar die populaire films scoren altijd absurd hoog op imdb, LOTR enzo.
Nou dan vallen voor mij de baardjes af en vervang ik politiek door geschiedenis.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:10 schreef Tem het volgende:
[..]
En mensen met rare baardjes. Dus fans van de hobbit en dat soort meuk kunnen ook kijken.
Heb je ze alle 3 gezien? Ik vond ze fantastisch.quote:
Ik hoop dat de gemiddelde RTL7 kijker fictie en werkelijkheid kan onderscheiden, anders wordt het best een ingewikkeld verhaal.quote:
Nee, alleen deel 1 en 2 geloof ik. Vond er niet veel aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ze alle 3 gezien? Ik vond ze fantastisch.
Dat is wel een gemis, gewoon de 3 extended versies kijken. Ben je 12 uur mee bezig.quote:
Het einde van 3 was wel een tikkie langdradig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ze alle 3 gezien? Ik vond ze fantastisch.
Dat klinkt een beetje Arabisch.quote:
Bedankt, Harry.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geen flitsende actiefilm nee. Maar ik vind het wel boeiend.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede cijfers, maar als het cijfer van de critics hoger is dan dat van het plebs weet je dat het een "moeilijke film" is.
[ afbeelding ]
Ik ga deze ooit wel een keer kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. De films van The Hobbit waren dan wel weer een stuk minder, zo veel CGI kots.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het einde van 3 was wel een tikkie langdradig.
Enorm uitgemolken ook, imo. Meerdere films over het dunste boek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. De films van The Hobbit waren dan wel weer een stuk minder, zo veel CGI kots.
Het was meer, dyslectisch, er moest nog een s in absurd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje Arabisch.
Als the Silmarillion wordt verfilmd, ga ik wel weer kijken, snap geen zak van dat boek en kom niet verder dan hoofdstuk 2 ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Enorm uitgemolken ook, imo. Meerdere films over het dunste boek.
Sowieso.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een gemis, gewoon de 3 extended versies kijken. Ben je 12 uur mee bezig.
Je moet ook niet stoppen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als the Silmarillion wordt verfilmd, ga ik wel weer kijken, snap geen zak van dat boek en kom niet verder dan hoofdstuk 2 ofzo.
Waar hoort die chronologisch? Heb je me al een keer uitgelegd geloof ik maar ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als the Silmarillion wordt verfilmd, ga ik wel weer kijken, snap geen zak van dat boek en kom niet verder dan hoofdstuk 2 ofzo.
Oh echt?quote:
Helemaal het begin van middle earth, soort adam en eva, maar dan anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar hoort die chronologisch? Heb je me al een keer uitgelegd geloof ik maar ik weet het niet meerOf gaat het ergens anders over?
Had ik ook een beetje bij Transformers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:19 schreef Tem het volgende:
Stoorde me dat het zo onrealistisch was allemaal.
Dat had ik ook bij the lego movie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:19 schreef Tem het volgende:
Stoorde me dat het zo onrealistisch was allemaal.
Oh okee, en is die ook als eerst geschreven?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Helemaal het begin van middle earth, soort adam en eva, maar dan anders.
Dat zijn nou met recht kutfilms. Eigenlijk alle films van Michael Bay.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ik ook een beetje bij Transformers.
Nee, volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, en is die ook als eerst geschreven?
Die moet ik ook nog kijken, maar het scenario leek me redelijk onrealistisch ja. Is ie wel leuk?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij the lego movie.
Vond alleen die eerste leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn nou met recht kutfilms. Eigenlijk alle films van Michael Bay.
Zekerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog kijken, maar het scenario leek me redelijk onrealistisch ja. Is ie wel leuk?
Waar ik nu naar kijk, had ook echt niet gehoevenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond alleen die eerste leuk.
Die anderen hadden gewoon echt niet gehoeven.
Deze is wel geinig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog kijken, maar het scenario leek me redelijk onrealistisch ja. Is ie wel leuk?
quote:
Ok cool, die ga ik even piraten dan.quote:
Geen idee, denk niet dat ik het af ga kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar ik nu naar kijk, had ook echt niet gehoeven. Wie verzint zo'n film.
Ik wel...behalve als ik weer in slaap val, wat zeer waarschijnlijk is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, denk niet dat ik het af ga kijken.
quote:
Klinkt als een goede, zondagochtend ontbijtfilmquote:
Haha ja daar is hij wel geschikt voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt als een goede, zondagochtend ontbijtfilm
Ik had laatst bij de AH een saucijzenbroodje van de vegetarische slager geproefd, was erg lekker eigenlijk. Maar echt 2000 kcal per broodje dus maar niet gekocht.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon een reuzen saucijzenbroodje in de oven.
Hoe kan dit nou weer?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar echt 2000 kcal per broodje dus maar niet gekocht.
Wat is de gondel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin had vorige week zo'n vegetarisch saucijzenbroodje van de Gimsel meegenomen. Was nog best te buizen.
Ik overdrijf nauwelijks.quote:
Interessant, wel erg duur zeker?quote:
Wel prijzig ja. Maar een groot assortiment.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Interessant, wel erg duur zeker?
Ik weet niet of Marco Verhoef veel bladerdeeg eet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Vandaar dat je de deur niet meer uit kan, Antoine.
Jammer dat zulke dingen zo duur zijn, maarja daar zit het hele probleem natuurlijk,dat iedereen alles goedkoop wil hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel prijzig ja. Maar een groot assortiment.
Vol met vochtige hipsters.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:54 schreef Tem het volgende:
In Amerika heb je Whole Foods, dat was echt het paradijs voor mijn vriendin.
Even domein registrerenquote:Op zondag 15 februari 2015 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een website maken: www.isfylaxalmod.nl
Het antwoord is trouwens nee.
Wel gevaarlijk om een webadres te beginnen met ISquote:Op zondag 15 februari 2015 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een website maken: www.isfylaxalmod.nl
Het antwoord is trouwens nee.
Die video kan dan wel op de weblog.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk om een webadres te beginnen met IS
Zal ik er stiekem een met een andere bank gaan aanschaffenquote:Op zondag 15 februari 2015 03:32 schreef Fylax het volgende:
Kut zooi
ING heeft weer onderhoud, kan geen domein bestellen
Jij moet gewoon drugs kopen van je geld, net als normale mensen van jouw leeftijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:32 schreef Fylax het volgende:
Kut zooi
ING heeft weer onderhoud, kan geen domein bestellen
Ik vond hem zo goed dat ik hem in feedback heb gezet.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk, subtiel detail erin verwerkt.
Leuk zeg. Een gedicht dat voor 80 procent van mij is en dan ook nog mijn UI in de OP van NWS-feedback.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik hem in feedback heb gezet.
doe maarquote:Op zondag 15 februari 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik er stiekem een met een andere bank gaan aanschaffenMag jij het voor 3x zoveel overkopen
Nee, geen zin in.quote:
quote:
Friet.quote:
Mag nu ook al, al kun je misschien beter die genocide fittie in het Kopenhagen topic aanpakkenquote:Op zondag 15 februari 2015 03:56 schreef Specularium het volgende:
Morgen delete ik al die carnavalposts.
Ik lees het nu.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag nu ook al, al kun je misschien beter die genocide fittie in het Kopenhagen topic aanpakken.
quote:
De moeder van Fylax.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dafuck is dit voor een nachtmerrie?
Waar was dat bij?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef Webschip het volgende:
Pracht reportage over arrestatie team op tv.
Je bent god als je tot een AT mag horen.
Yasminder.quote:
En dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je nou mijn hele goeie grappen te gebruiken?
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:34 schreef Specularium het volgende:
NWS / Schiedamse school jaagt hangjeugd weg met Eftelingmuziek
Ik moet hier nog steeds zo om lachenquote:
Sriroccoquote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet hier nog steeds zo om lachen
Bij EO's Dit was de Dag. Gisteren.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bij EO's Dit was de Dag. Gisteren.
Pracht repo. Moet je echt zien.
Waarschijnlijk op uitzending gemist.
Thnxs, ik ga het straks zeker even kijken.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
waarvan akte.quote:
?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil jullie ook één ding zeggen:
één ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 18:41:48 ]
Ze zien er nogal westers uit.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de lezing van Webschip geloofwaardiger. Dat linkse jochie kijkt net zo sip als Specsavers altijd doet. Verdacht.
Het klinkt niet als iets waar ik meteen erg hitsig van word...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
Elflettering vindt Mocromaniac ook vast wel leuk.
Ben ik het niet mee eens.quote:
Dit is echt een hele goede grap.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil jullie ook één ding zeggen:
één ding.
Goede docu wel. Het ging alleen niet over het AT maar over vuurwapengeweld door de politie in het algemeen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet engquote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er zijn hier ineens eng veel collega's
Leuk toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er zijn hier ineens eng veel collega's
Natuurlijk wel joh.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klinkt niet als iets waar ik meteen erg hitsig van word...
Ik weet nu al dat ik dit niet ga aanklikken. Het kan alleen maar bagger zijn.quote:
Ik weet zeker dat je het opneemt in je Top 2000 lijst.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik dit niet ga aanklikken. Het kan alleen maar bagger zijn.
Ik heb een Top 200 gemaakt, ooit. Een Top 2000 lijkt me wat veel werkquote:Op zondag 15 februari 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het opneemt in je Top 2000 lijst.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
Waar zijn de pics van Marianne als hipstermeermin?
Met zulke briljante teksten zou die in jouw top 10 moeten staan:quote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een Top 200 gemaakt, ooit. Een Top 2000 lijkt me wat veel werk
Maar ook daar komt dit nummer niet in. Dat weet ik al zonder het te horen.
Is de GGD al in kennis gesteld?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zulke briljante teksten zou die in jouw top 10 moeten staan:
Ik ben onderweg naar een slagveld
In dezelfde kleren als gister
Ze doet het want ze mist me
Haar beste vriendin dist me
Maar dat maakt niks uit, ik heb toestemming van de minister
Ik gooi mijn kussen in de prullenbak
(2x) Ik ga nooit meer slapen
Ronnie is onnavolgbaar, wat een geniaal brein.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zulke briljante teksten zou die in jouw top 10 moeten staan:
Ik ben onderweg naar een slagveld
In dezelfde kleren als gister
Ze doet het want ze mist me
Haar beste vriendin dist me
Maar dat maakt niks uit, ik heb toestemming van de minister
Ik gooi mijn kussen in de prullenbak
(2x) Ik ga nooit meer slapen
GGZ bedoel je?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is de GGD al in kennis gesteld?
Zorgwekkend. Misschien moet -ie toch maar geen mod worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
Fielaks kent al die nummers uit zijn hoofd.
En anders wel?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zorgwekkend. Misschien moet -ie toch maar geen mod worden.
Dat klopt wel ongeveer.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is hier aan de hand? Het voelt alsof ik in het dagboek van een 13-jarige ben beland.
Dat klopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is hier aan de hand? Het voelt alsof ik in het dagboek van een 13-jarige ben beland.
Waar zijn je Ariel pics?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen pas, wel opletten he.quote:
Geeft niet, je zit nog met valentijn in je hoofd natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
Fylaxje moet lekker opbokje
Niemand zit zomaar aan zijn stokje
Als je uit Oss komt ben je voor Top, kankerlul
Het rijmt niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
Fylaxje moet lekker opbokje
Niemand zit zomaar aan zijn stokje
Als je uit Oss komt ben je voor Top, kankerlul
Iets wat Yoki thuis zou doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat? Een zelfmoordterrorist?
Falyx mocht vanavond een biertje drinken omdat het carnaval is.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Zat vannacht ook te zuipen met zijn Justin Bieber trui.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Falyx mocht vanavond een biertje drinken omdat het carnaval is.
Is dat niet illegaal trouwens, foto's van een minderjarige op internet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat vannacht ook te zuipen met zijn Justin Bieber trui.
Toen vroeg ik mij af waar zijn vader was om hem een draai om zijn iets te grote oren te geven.
Ik hoop het.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet illegaal trouwens, foto's van een minderjarige op internet?
Dus eigenlijk is Falyx in overtreding?quote:
Carnavalquote:Op maandag 16 februari 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
Al die nachtbrakers hier. Zeker vrij vanwege carnaval?
Ik ben gewoon het album van Polska aan het luisterenquote:Op maandag 16 februari 2015 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee; ik roep ook maar wat.
$NOLLERquote:Op maandag 16 februari 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon het album van Polska aan het luisteren
quote:
Discodochterr is echtquote:
Die is echt kut met die jankende volkszanger erinquote:
Nee man, is kei gaaf.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is echt kut met die jankende volkszanger erin
Alleen No Way Home en Respecteer Dit Gezicht vind ik eigenlijk tof, de rest boeit me nog niet echtquote:Op maandag 16 februari 2015 03:00 schreef Fylax het volgende:
No way home
ravotten
discodochter
dekentje
10k wolken
Ga dit lijstje meer luisteren. Zijn echt de vetstequote:Op maandag 16 februari 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen No Way Home en Respecteer Dit Gezicht vind ik eigenlijk tof, de rest boeit me nog niet echt
Nee. Alleen eckte Boaz platen met Polska zijn tof, de rest zwamt die dronken Pool te veel.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga dit lijstje meer luisteren. Zijn echt de vetste
Haten op MrPoslka.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee. Alleen eckte Boaz platen met Polska zijn tof, de rest zwamt die dronken Pool te veel.
Ik en Mani zijn hier volgens mij de enigen die je niet voor complete randdebiel uitmaken als je Polska leuk vindquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon het album van Polska aan het luisteren
Is nieuwe muziek, jij bent toch zo van de nieuwe muziekquote:
Ja, maar wel goede nieuwe muziek dan... Sorry, nederhop en alles wat ermee samenhangt, trek ik echt niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is nieuwe muziek, jij bent toch zo van de nieuwe muziek
Instrumentaal zou dit album in ieder geval wel een stuk beter zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 03:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar wel goede nieuwe muziek dan... Sorry, nederhop en alles wat ermee samenhangt, trek ik echt niet.
Ik ga voor "Boaz vd Beatz meisje gooi je tiets" als TTquote:
Goeiequote:Op maandag 16 februari 2015 03:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga voor "Boaz vd Beatz meisje gooi je tiets" als TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |