Oh...vergeten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net een docu over Alzheimer gezien, was wel erg mooi.
Voorspelbaar, daar houdt specularium altijd van.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voorspelbaar, daar houdt specularium altijd van.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]Bij ons thuis, leidt het woord Alzheimer altijd tot een "vergeten"-grapje.
Is bijna afgelopen, Nelis.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Ik hoorde dat deze saai is.
Het is geen flitsende actiefilm nee. Maar ik vind het wel boeiend.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Goede cijfers, maar als het cijfer van de critics hoger is dan dat van het plebs weet je dat het een "moeilijke film" is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Stiekem blijf je toch anders hopen....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
En je weet al dat hij doodgeschoten wordt, beetje jammer weer.
Die cijfers zeggen niet altijd zo veel, vootal niet op imdb.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede cijfers, maar als het cijfer van de critics hoger is dan dat van het plebs weet je dat het een "moeilijke film" is.
[ afbeelding ]
Lekkere mannen met knuppels, of niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef Webschip het volgende:
Pracht reportage over arrestatie team op tv.
Je bent god als je tot een AT mag horen.
Interessant als je van de Amerikaanse geschiedenis en politiek houdt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Voorbips zou niet kunnen wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekkere mannen met knuppels, of niet?
Of biografieën.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant als je van de Amerikaanse geschiedenis en politiek houdt.
Hm, ik sla over dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Meestal klopt het wel enigszins, Metacritic vooral want dat komt van professionele reviewers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen niet altijd zo veel, vootal niet op imdb.
Dat is waar....oh en kostuumdrama mensen, die ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Yes, al ging het voornamelijk over het 13de amendement.
Hm, daar kijk ik nooit op, ik kijk meestal op rotten tomatoes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meestal klopt het wel enigszins, Metacritic vooral want dat komt van professionele reviewers.
En mensen met rare baardjes. Dus fans van de hobbit en dat soort meuk kunnen ook kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar....oh en kostuumdrama mensen, die ook.
Pas op wat je over LOTR zegt, anders wordt Johannes heel mad op jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, daar kijk ik nooit op, ik kijk meestal op rotten tomatoes.
Maar die populaire films scoren altijd absurd hoog op imdb, LOTR enzo.
Kutfilms.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pas op wat je over LOTR zegt, anders wordt Johannes heel mad op jou.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pas op wat je over LOTR zegt, anders wordt Johannes heel mad op jou.
LOTR is dan ook aburd episch.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, daar kijk ik nooit op, ik kijk meestal op rotten tomatoes.
Maar die populaire films scoren altijd absurd hoog op imdb, LOTR enzo.
Nou dan vallen voor mij de baardjes af en vervang ik politiek door geschiedenis.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:10 schreef Tem het volgende:
[..]
En mensen met rare baardjes. Dus fans van de hobbit en dat soort meuk kunnen ook kijken.
Heb je ze alle 3 gezien? Ik vond ze fantastisch.quote:
Ik hoop dat de gemiddelde RTL7 kijker fictie en werkelijkheid kan onderscheiden, anders wordt het best een ingewikkeld verhaal.quote:
Nee, alleen deel 1 en 2 geloof ik. Vond er niet veel aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ze alle 3 gezien? Ik vond ze fantastisch.
Dat is wel een gemis, gewoon de 3 extended versies kijken. Ben je 12 uur mee bezig.quote:
Het einde van 3 was wel een tikkie langdradig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ze alle 3 gezien? Ik vond ze fantastisch.
Dat klinkt een beetje Arabisch.quote:
Bedankt, Harry.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geen flitsende actiefilm nee. Maar ik vind het wel boeiend.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede cijfers, maar als het cijfer van de critics hoger is dan dat van het plebs weet je dat het een "moeilijke film" is.
[ afbeelding ]
Ik ga deze ooit wel een keer kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. De films van The Hobbit waren dan wel weer een stuk minder, zo veel CGI kots.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het einde van 3 was wel een tikkie langdradig.
Enorm uitgemolken ook, imo. Meerdere films over het dunste boek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. De films van The Hobbit waren dan wel weer een stuk minder, zo veel CGI kots.
Het was meer, dyslectisch, er moest nog een s in absurd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje Arabisch.
Als the Silmarillion wordt verfilmd, ga ik wel weer kijken, snap geen zak van dat boek en kom niet verder dan hoofdstuk 2 ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Enorm uitgemolken ook, imo. Meerdere films over het dunste boek.
Sowieso.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een gemis, gewoon de 3 extended versies kijken. Ben je 12 uur mee bezig.
Je moet ook niet stoppen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als the Silmarillion wordt verfilmd, ga ik wel weer kijken, snap geen zak van dat boek en kom niet verder dan hoofdstuk 2 ofzo.
Waar hoort die chronologisch? Heb je me al een keer uitgelegd geloof ik maar ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als the Silmarillion wordt verfilmd, ga ik wel weer kijken, snap geen zak van dat boek en kom niet verder dan hoofdstuk 2 ofzo.
Oh echt?quote:
Helemaal het begin van middle earth, soort adam en eva, maar dan anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar hoort die chronologisch? Heb je me al een keer uitgelegd geloof ik maar ik weet het niet meerOf gaat het ergens anders over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |