Oh...vergeten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net een docu over Alzheimer gezien, was wel erg mooi.
Voorspelbaar, daar houdt specularium altijd van.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voorspelbaar, daar houdt specularium altijd van.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]Bij ons thuis, leidt het woord Alzheimer altijd tot een "vergeten"-grapje.
Is bijna afgelopen, Nelis.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Ik hoorde dat deze saai is.
Het is geen flitsende actiefilm nee. Maar ik vind het wel boeiend.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Goede cijfers, maar als het cijfer van de critics hoger is dan dat van het plebs weet je dat het een "moeilijke film" is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Stiekem blijf je toch anders hopen....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
En je weet al dat hij doodgeschoten wordt, beetje jammer weer.
Die cijfers zeggen niet altijd zo veel, vootal niet op imdb.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede cijfers, maar als het cijfer van de critics hoger is dan dat van het plebs weet je dat het een "moeilijke film" is.
[ afbeelding ]
Lekkere mannen met knuppels, of niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef Webschip het volgende:
Pracht reportage over arrestatie team op tv.
Je bent god als je tot een AT mag horen.
Interessant als je van de Amerikaanse geschiedenis en politiek houdt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Lincoln wat?
Voorbips zou niet kunnen wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekkere mannen met knuppels, of niet?
Of biografieën.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant als je van de Amerikaanse geschiedenis en politiek houdt.
Hm, ik sla over dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant als je van de Amerikaanse geschiedenis en politiek houdt.
Meestal klopt het wel enigszins, Metacritic vooral want dat komt van professionele reviewers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen niet altijd zo veel, vootal niet op imdb.
Dat is waar....oh en kostuumdrama mensen, die ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Yes, al ging het voornamelijk over het 13de amendement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |