quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jaa, ik heb ook de foto's eindelijk kunnen uploaden! Ze zijn zaterdagavond gemaakt, dus bij kunstlicht, en op de lelijkste Center Parcsbank die ik ooit heb gezien..
Dit waren de pakjes. Op elk pakje stond een nummer dat correspondeerde met een nummer op de enveloppen. In die enveloppen zaten prachtige kaartjes met mooie gedichtjes.
[ afbeelding ]
Dit kwam eruit:
[ afbeelding ]
Uit pakje 1 een prachtig interieurtijdschrift, uit pakje 2 een zelfgebreide vlaggetjesslinger, uit pakje 3 muurstickers (gouden rondjes) en als klap op de vuurpijl uit pakje 4 een schitterende tekening.
Kijk nou hoe mooi!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat was wel een (onbedoelde) weggever jaquote:Op maandag 16 februari 2015 15:17 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat jouw secret valentine moest wachten door omstandigheden. Ik had nog niets gezien. Mijn onderbuik gevoel zij datVraag mij niet waarom
![]()
Vanavond zal ik de foto's posten. Zit nu op het werk
Graag gedaan, was zelf ook trots op het eindresultaat. Vermoedelijk wel een maat te groot. Maar kleiner durfde ik niet aan.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het shirtje, check die knoopjesik vind hem zo tof!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:16 schreef Wizzy het volgende:
Wat een prachtige tekening![]()
Erg leuk om alle uitpakfoto's te zien.
[..]
Graag gedaan, was zelf ook trots op het eindresultaat. Vermoedelijk wel een maat te groot. Maar kleiner durfde ik niet aan.
Hierbij onze fotoserie van het uitpakkenAaaah wat een lieve foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook grappig dat ie eraan ruikt, heb expres er een tijd een bruisbal van Lush op laten liggen zodat het lekker zou ruiken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Hij geeft een tutsje (kus). Als hij iets leuk vind of lief dan doet hij dat. Maar hij ruikt inderdaad lekker.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:23 schreef MaJo het volgende:
Aaaah wat een lieve foto'sook grappig dat ie eraan ruikt, heb expres er een tijd een bruisbal van Lush op laten liggen zodat het lekker zou ruiken
Ik weet wat een tútsje isquote:Op maandag 16 februari 2015 21:28 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Hij geeft een tutsje (kus). Als hij iets leuk vind of lief dan doet hij dat. Maar hij ruikt inderdaad lekker.
Ik had het tof gevonden hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zelf iets maken is superleuk, als je dat kan... Ik vond het meesturen van een ingekleurde kleurplaat ietwat beschamend, dus heb dat niet gedaan.
Nohhhh!!! Dus toch jijquote:Op zondag 15 februari 2015 08:49 schreef Coco-u-make-me-loco het volgende:
[..]
[..]
Op 9 januari om 15:05 had je me al in de smiezen
En ik heb toen ook meteen bekend!
[..]
Gelukkig hoefde ik niet lang te kniezen
Want je had me nog niet helemaal herkend
Ik bofte dat een kaart met een enorme omweg is gereisd
Via Boxmeer, waar ik niet eens in de buurt van ben geweest
Dus toen ging ik van je lijst
En werd een andere SV gevreesd
Maar ik ben het dit keer
Jouw Valentijn
En ik vond het een hele eer
Om dat te zijn!
SPOILER: lekker stickers plakken O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: snorren zijn tof en dat gele is ei :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cocotrimonium op 17-02-2015 12:31:31 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |