Dat mutsje heb je toch niet zelf gemaakt he?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:28 schreef AwayTL het volgende:
Limone![]()
F_r, heb je al pics? En vond je het leuk?
goh Away, wat een lief pakket! Kijk dat mutsje, heb je dat zelf gemaakt!quote:Op maandag 16 februari 2015 08:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jep.
De cadeaus lagen tussen de andere cadeaus. Want mama jarig cadeaus uitpakkenen stuiter
De reep van tony's staat niet op de foto die moest ik gauw wegleggen.
[ link | afbeelding ]
ja, alleen als ik je trek he. Zet maar op je lijstjequote:Op maandag 16 februari 2015 10:56 schreef Spees_Eend het volgende:
SQ maak voor mij mooie binnendeuren voor in ons nieuwe huis
Met! Ik wil dan graag roze alpaca'squote:Op maandag 16 februari 2015 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Met of zonder gehaakte gordijntjes?
Ik manipuleer de boel dan dat jij mij hebt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kán het wel, althans haken, houtbewerken en glas in lood zetten. Dus de volgende krijgt uiteraard een vitrinekast met gordijntjes.
oh wat tof!!! En ik vond het ook echt leuk om na te denken wat voor leuke dingen ik er in kon zetten. Dan was ik met bv de was bezig en dan bedacht ik weer wat.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:51 schreef Suikertante het volgende:
ik zie echt hele leuke pakketten voorbij komen, met en zonder zelfgemaakte dingen!
En As ik wilde nog even zeggen dat de stickers een hit zijn want hij wil ze ook allemaal weeropruimen
En het boekje staat echt vol met leuke dingen! (Ik heb nog even de tijd genomen om het allemaal te lezen gisteravond)
Ik was gisteren bij een glazenier. Ik wist niet hoe dat beroep heette. Hoopte eigenlijk dat het een glas-in-loodter was.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kán het wel, althans haken, houtbewerken en glas in lood zetten. Dus de volgende krijgt uiteraard een vitrinekast met gordijntjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |