Dat mutsje heb je toch niet zelf gemaakt he?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:28 schreef AwayTL het volgende:
Limone![]()
F_r, heb je al pics? En vond je het leuk?
goh Away, wat een lief pakket! Kijk dat mutsje, heb je dat zelf gemaakt!quote:Op maandag 16 februari 2015 08:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jep.
De cadeaus lagen tussen de andere cadeaus. Want mama jarig cadeaus uitpakkenen stuiter
De reep van tony's staat niet op de foto die moest ik gauw wegleggen.
[ link | afbeelding ]
ja, alleen als ik je trek he. Zet maar op je lijstjequote:Op maandag 16 februari 2015 10:56 schreef Spees_Eend het volgende:
SQ maak voor mij mooie binnendeuren voor in ons nieuwe huis
Met! Ik wil dan graag roze alpaca'squote:Op maandag 16 februari 2015 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Met of zonder gehaakte gordijntjes?
Ik manipuleer de boel dan dat jij mij hebt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kán het wel, althans haken, houtbewerken en glas in lood zetten. Dus de volgende krijgt uiteraard een vitrinekast met gordijntjes.
oh wat tof!!! En ik vond het ook echt leuk om na te denken wat voor leuke dingen ik er in kon zetten. Dan was ik met bv de was bezig en dan bedacht ik weer wat.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:51 schreef Suikertante het volgende:
ik zie echt hele leuke pakketten voorbij komen, met en zonder zelfgemaakte dingen!
En As ik wilde nog even zeggen dat de stickers een hit zijn want hij wil ze ook allemaal weeropruimen
En het boekje staat echt vol met leuke dingen! (Ik heb nog even de tijd genomen om het allemaal te lezen gisteravond)
Ik was gisteren bij een glazenier. Ik wist niet hoe dat beroep heette. Hoopte eigenlijk dat het een glas-in-loodter was.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kán het wel, althans haken, houtbewerken en glas in lood zetten. Dus de volgende krijgt uiteraard een vitrinekast met gordijntjes.
Ohneequote:Op zondag 15 februari 2015 20:36 schreef blob87 het volgende:
[..]
Lieve Blobloving88, mijn pakje is nog ontsnapt! Ik hoop dat deze snel binnenkomt. Ach. 14 feb is maar een datum.
Fijn dat de tweede envelop thuis ook nog op je lag te wachten!quote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef MaJo het volgende:
Vandaag de tweede envelop ontvangen dus de uitpakpret ging nog even verder
5 pakjes erbijMet weer een mooie kaart:
[ afbeelding ]
Op 2 pakjes stonden weer elfjes en op de andere 3 de letters L, O en J. De elfjes waren dit keer minder goed leesbaar omdat de stift een beetje vervaagd was.
Dit kon ik onderscheiden:
Honger
Veel ...
Nog meer honger
Chocolade voor in bad?
Yammie!
Daar zat een heerlijke reep Tony Chocolonely in, mijn favoriete chocolade
Het andere elfje:
Relax
In bad
Wat een feest
Masker douchegel en bruisbal?
Ontspanning
Daar zat een gezichtmaskertje in. Perfect voor bij mijn nieuwe neus
In de overige pakjes zaten een lavendelzeepje, lavendeldouchegel en amandelolie.
De score van vandaag:
[ afbeelding ]
Alle cadeaus bij elkaar:
[ afbeelding ]
Lieve Loj wat heb je ontzettend je best gedaan! Het is echt een schot in de roos al deze cadeaus, super bedankt
het was de onderbroek he?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:19 schreef Loj het volgende:
[..]
We zijn net klaar
Tnx lieve SQ, je was top!
Oke nu moet er toch een foto bijquote:Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef As1981 het volgende:
[..]
oh wat tof!!! En ik vond het ook echt leuk om na te denken wat voor leuke dingen ik er in kon zetten. Dan was ik met bv de was bezig en dan bedacht ik weer wat.
Aaaaawquote:Op maandag 16 februari 2015 13:20 schreef Loj het volgende:
[..]
Fijn dat de tweede envelop thuis ook nog op je lag te wachten!
Je was een top lootje!
Hey zie deze post nu pasquote:Op zondag 15 februari 2015 11:04 schreef Wizzy het volgende:
De hint was erg handig. Al had ik op een of andere manier t gevoel dat je mij had.
Het kado kreeg ik niet terug. F wist meteen wat ermee moest gebeuren en wilde t houden.
Hmmm die was ik blijkbaar vergeten toe te voegenquote:
Ik had gelezen dat jouw secret valentine moest wachten door omstandigheden. Ik had nog niets gezien. Mijn onderbuik gevoel zij datquote:Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef MaJo het volgende:
Hey zie deze post nu pas Wat fijn dat F er blij mee is En waarom dacht je dat ik je had?
Kun je nog een foto posten? Ben zelf helemaal vergeten een foto ervan te maken
En dees vind ik ook leuk!quote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oke nu moet er toch een foto bij
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |