quote:Op zondag 15 februari 2015 04:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Het is niet bekend of er een daad mannen.
Tsja, het blijft een Belg hè.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Translate is niet zo goed
Maar ze bedoelen het is niet bekend of het dezelfde dader is
quote:Op zondag 15 februari 2015 04:18 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Tsja, het blijft een Belg hè.
Het is dan ook geen verrassing dat we de grootste golf van emigratie van joden naar Israel zien sinds de Tweede Wereldoorlog. Allemaal dankzij 't Ultieme Verraad.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je zou je als Jood zijnde toch extreem onveilig moeten voelen momenteel in Europa.
twitter:AFP twitterde op zondag 15-02-2015 om 05:40:53#BREAKING: Copenhagen police fire shots near train station, person hit reageer retweet
Fuck.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:06 schreef Houtenbeen het volgende:
2 doden in totaal dus, 1 bij de bijeenkomst en 1 bij de synagogetwitter:NewsOnTheMin twitterde op zondag 15-02-2015 om 04:04:57BREAKING: Police confirm at press conference that one of the wounded from the synagogue shooting in Copenhagen has died. reageer retweet
Niet alleen, denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je zou je als Jood zijnde toch extreem onveilig moeten voelen momenteel in Europa.
twitter:moelhoej twitterde op zondag 15-02-2015 om 05:42:06#Kopenhagen Police have shot a person in Copenhagen hours after two separate gun attacks http://t.co/kM0lr3hXol http://t.co/aNzKSNifiE reageer retweet
quote:Op zondag 15 februari 2015 05:50 schreef SuicideErrorist het volgende:
Nog een sidenote: Het Deense equivalent van Carnaval (in Denemarken is het voornamelijk een kinderfeest in de trant van Halloween) gaat vandaag van start. Dat wordt gezellig voor die kinderen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fastelavn
Wat?! Bron graag.quote:Op zondag 15 februari 2015 05:55 schreef Ryan3 het volgende:
Er is dus nog een synagoge onder vuur genomen.
quote:
bronquote:The second attack took place outside the Jewish synagogue in Krystalgade in the center of Copenhagen. A civilian male was shot in the head and killed. Two police officers were hit in arm and leg.
twitter:PzFeed twitterde op zondag 15-02-2015 om 05:40:26COPENHAGEN TERROR- 1 dead, 3 injured at cafe- 1 dead, 2 injured at synagogue- NEW: 1 person shot at train station reageer retweet
Door dezelfde dader, volgens mij. En daar 1 dode en 2 gewonden.quote:Op zondag 15 februari 2015 06:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ja, maar dat is dus de aanslag op het café waar de cartoonist was en de synagoge. Er is dus één synagoge onder vuur genomen (ik dacht dat je het over een tweede synagoge had).
1 synagoge idd.quote:Op zondag 15 februari 2015 06:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ja, maar dat is dus de aanslag op het café waar de cartoonist was en de synagoge. Er is dus één synagoge onder vuur genomen (ik dacht dat je het over een tweede synagoge had).
Al met al een zeer treurige dag voor Denemarken. Wat één zo'n dwaas (voor zover we weten) kan aanrichten, ongelooflijk. Ik heb zelfs verhalen gehoord over enkele burgers die met jachtwapens Kopenhagen in zijn gegaan om op de dader te jagen.quote:Op zondag 15 februari 2015 06:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Door dezelfde dader, volgens mij. En daar 1 dode en 2 gewonden.
Die dader is nu doodgeschoten door Deense politie.
Ja, zonder meer, en ook wat treuriger nog dan we dachten. Eerst naar een bijeenkomst gaan waar mensen vrijheid van meningsuiting bediscussiëren, 1 dode, en dan vervolgens naar synagoge gaan om nog iemand neer te knallen, 1 dode, omdat-ie een Jood is kennelijk. Treurnis straalt er van af, leg het maar uit.quote:Op zondag 15 februari 2015 06:17 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Al met al een zeer treurige dag voor Denemarken. Wat één zo'n dwaas (voor zover we weten) kan aanrichten, ongelooflijk.
't Was 's nachts, die schietpartij aan de synagoge, slachtoffer kan eender wie zijn, hoeft niet noodzakelijk een jood te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 06:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zonder meer, en ook wat treuriger nog dan we dachten. Eerst naar een bijeenkomst gaan waar mensen vrijheid van meningsuiting bediscussiëren, 1 dode, en dan vervolgens naar synagoge gaan om nog iemand neer te knallen, 1 dode, omdat-ie een Jood is kennelijk. Treurnis straalt er van af, leg het maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |