Mooie boom THquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
“Forty isn't old, if you're a tree”
[ afbeelding ]
ik kan het nog veranderenquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
“Forty isn't old, if you're a tree”
[ afbeelding ]
Alleenstaande zijn heeft soms zo zn voordelenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nog steeds verpleegster aan het spelen sacha? Of inmiddels zelf ook aan het kotsen?
ze trekken weer bij!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nog steeds verpleegster aan het spelen sacha? Of inmiddels zelf ook aan het kotsen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ze trekken weer bij!
en ik ben nooit ziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
Zit je nu DDM te paaien TH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ga je voor de Griek van Fann die op Nutella leeft
A) wie is DDMquote:
nee die meneer is gisteren overleden stond in de krantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je nu DDM te paaien TH?
Of ga je voor de Griek van Fann die op Nutella leeft
Oh dan zal dr feestje vandaag ook wel niet doorgaan... Maar linkje?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die meneer is gisteren overleden stond in de krant
die ben ik aan het zoekenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan zal dr feestje vandaag ook wel niet doorgaan... Maar linkje?
zit me niet op te stokenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
ik zou een poll maken als ik jou was Hut!
Michele Ferrero, de man achter Nutella, Tic Tac en Ferrero Rocher, is op 89-jarige leeftijd overleden. Hij was de rijkste man van Italië. Ferrero was al langere tijd ziek, schrijft de Italiaanse krant La Repubblica.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |