Ik vind hem teringslechtquote:Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10,5 miljoen voor een jonkie die zich niet echt lekker ontwikkelt.Wat een geld.
77-90quote:Op maandag 23 februari 2015 23:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Eerste seizoen met Dordrecht keurig 12e geworden. Met een doelsaldo van 77-90![]()
Veruit meeste tegengoals maar op psv na ook het meeste gescoord. Altijd wel te beleven dus
Nu veel mutaties gehad aangezien ruim de helft van de selectie uit huurlingen bestond en de andere helft uit z'n contract liep. Slechts een paar van die contracten verlengd (Ojo, Fortes, Peersman en Kurto). Ook nog 2 spelers doe ik in Seizoen 1 zelf had aangetrokken hebben nog langere contracten en zijn dus nog aanwezig.
Kortom, een behoorlijk nieuwe selectie dus. En ik weet niet of dat in FM ook opgaat, maar voorlopig lijken ze nog aan elkaar te moeten wennen. Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen met 2-1 van promovendus Volendam verloren met een veldspel dat nergens op leek vergeleken bij vorig jaar..
Lekker klappertje hoor..quote:Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10,5 miljoen voor een jonkie die zich niet echt lekker ontwikkelt.Wat een geld.
Ik speel nu in de hoofdklasse met mn eigen clubbie, en zou in mn handen wrijven bij zo'n goede spelerquote:
Hij is snel, kan afwerken, dribbelen, heeft flair, is niet slecht zonder bal en houdt het in ieder geval een wedstrijd vol als het nodig is.quote:
Voor Hoofdklasse issie natuurlijk geniaal jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik speel nu in de hoofdklasse met mn eigen clubbie, en zou in mn handen wrijven bij zo'n goede speler
Alleen jammer van die vastberadenheid.,
Uhu, maar teveel stats onder de 10, ik kan daar niet tegen als je Eredivisie speeltquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is snel, kan afwerken, dribbelen, heeft flair, is niet slecht zonder bal en houdt het in ieder geval een wedstrijd vol als het nodig is.
Tel bij al die punten nog 2 of 3 bij op en je hebt gewoon een klasse afmaker.
Op de datum klikken zodat de kalender uitklapt, lege datum uitkiezen, op dat pijltje linksonder in het datumvak klikken en iedereen op vakantie sturenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:06 schreef TheArt het volgende:
Hoe stuur je je selectie op vakantie? Ik heb een paar jaar geen FM gespeeld, dus ik weet niet meer hoe je dat doet.
Dat gaat toch nergens over?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde voet het nieuwe seizoen beginnen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweede seizoen gaat lekker weinig aankopen gedaan alleen wat vrije spelers gehaald als reserve en wat routine.
In de Champignons league staan we eerste na overwinningen op Schalke en Liverpool.
Voordeel van in de lage klasse spelen, dan hebben ze standaard voor en na de wedstrijd rust, want het zijn allemaal semi-profsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Zocalo het volgende:
Houden jullie voor of na de wedstrijd rust, of beiden? Ik heb een vol programma en mijn spelers zijn na een maand al moe.
Mja, in LLM word je daar knettergek van, elke 3 dagen een wedstrijd en spelers die met 75% conditie aan de aftrap verschijnenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Voordeel van in de lage klasse spelen, dan hebben ze standaard voor en na de wedstrijd rust, want het zijn allemaal semi-profs
Ik heb mijn team nog nooit volledig wedstrijd fit gezien, laat staan met 99% conditie
De dag voor de wedstrijd, alleen tactisch trainen dag erna vrij. In erge drukke tijden zet ik gewoon de intensiteit lager en geef ik ze tussendoor dagjes vrij enzo. Ik doe nooit zo moeilijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Zocalo het volgende:
Houden jullie voor of na de wedstrijd rust, of beiden? Ik heb een vol programma en mijn spelers zijn na een maand al moe.
En dat dan je 2 spitsen beiden 5+ weken geblesseerd raken in 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, in LLM word je daar knettergek van, elke 3 dagen een wedstrijd en spelers die met 75% conditie aan de aftrap verschijnen
je moet niet vergeten dat je een fc balophetdak coacht. Die hebben geen fitnesscoaches etc het is net als in het echt de bakker en de slager uit de buurt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, in LLM word je daar knettergek van, elke 3 dagen een wedstrijd en spelers die met 75% conditie aan de aftrap verschijnen
2 coaches en een fysio, toen hield het al wel op ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat je een fc balophetdak coacht. Die hebben geen fitnesscoaches etc het is net als in het echt de bakker en de slager uit de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |