abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149818189
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

San Marino is volgens mij niet als aparte natie te laden (maar kan me vergissen, ik laad alleen Engeland, Schotland, Frankrijk en Nederland) :P
Je moet bij databasegrootte custom kiezen en dan spelers van een specifiek land (San Marino) inladen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2015 @ 13:22:26 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149824638
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 08:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je moet bij databasegrootte custom kiezen en dan spelers van een specifiek land (San Marino) inladen.
Nice! _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_149831731
Het eerste seizoen als trainert van AZ de dubbel gewonnen, het jaar daarop verloor ik al snel de zin om door te spelen dus nam ik midden in het seizoen ontslag om te kijken wat het zou worden. Tegen het einde van het seizoen kwam ik bij Dordrecht terecht wat toen de rechtstreekse degradatie niet meer kon ontlopen. Mijn taak was dus simpel, promoveren!
En of dat gaat lukken _O_

Maar liefst 36(!) spelers heb ik laten gaan (verkocht of einde contract) wat in totaal 1.26 miljoen had opgeleverd. Exact hetzelfde bedrag heb ik terug geļnvesteerd in een geheel nieuw elftal met als toppers
Tibeau Swinnen (625K, RC Genk)
Denis Suįrez (450K, Barcelona B)
Lorenzo Davids (gratis, Randers FC)
Michiel Kramer (gehuurd van ADO)
Boėtius en Immers (gehuurd van Feyenoord)

Na 24 wedstrijden sta ik 12 punten los op de nummer 2 Sparta. En dan sta ik ook nog in de halve finale van de beker na heerlijke overwinningen op o.a. Zwolle (5-5, gewonnen na penalty's), AZ (3-2 met twee goals in de laatste 10 minuten) en RKC (6-1 in de kwartfinale). Nu de halve finale tegen Go Ahead Eagles nog even vlammen en mijn seizoen kan al niet meer stuk.
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2015 @ 18:04:59 #79
Rawr
pi_149832916
36 spelers die samen 1.26M waard waren? :D
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_149850411
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Gaan we een gezamenlijke fm2015 FOK! Challenge doen?
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten :P Iedereen die meedoet moet dan ook maar zin hebben om dingen te regelen en vervolgens ik weet niet hoe lang te wachten tot het zijn beurt weer eens is.

Ik heb in FM12 eens zoiets met iemand geprobeerd, kreeg je 2 min de tijd om je shit te regelen (opstelling, training, scouting), maar als de ander op spatiebalk drukte was je beurt gewoon voorbij en alle instellingen naar de kut :')
Gewoon offline? Want online schiet dat niet echt op nee :D!

Stel een paar clubs voor, en we kunnen beginnen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_149881892
Wat is het verschil tussen:
- Deep lying playmaker als DMC defend
- deep lying playmaker als DMC support
- regista als DMC support?
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:23:49 #82
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149888607
Wel lekker om uitgerekend tegen aartsrivaal Vitesse de eerste KNVB-beker ooit te winnen. :+

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_149913635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
36 spelers die samen 1.26M waard waren? :D
Na de hertelling waren het er 'slechts' 27 ;)
Hiervan hebben er maar 8 een transfersom opgeleverd. De rest liep uit z'n contract of ging voor een bedrag van 0 euro de deur uit. Daarnaast waren ook de contracten van de gehele technische staf afgelopen dus daar moest ook wat gebeuren.
pi_149929965

en toch elk jaar de gouden bal winnen, hij krijgt gewoon elke wedstrijd ene 8 rating voor ik weet niet wat. Ze worden nauwelijks kampioen of presteren in de CL.

Echt wtf, dit is al een paar FM's aan de gang.
pi_149935794
Leuke en goede teams in de conference of south of north?

Iemand een idee?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie FP zondag 22 februari 2015 @ 23:01:06 #86
Rawr
pi_149939552
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke en goede teams in de conference of south of north?

Iemand een idee?
Ik heb een keer een leuke game gehad met Farnborough :)
pi_149939833
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb een keer een leuke game gehad met Farnborough :)
Wat deed je zoal?

Speelde overigens best een aantal keer met een Conference South en norh en vond het erg moeilijk

Meestal als je na een wedstrijd of 5 de boel niet op de rails hebt staan dat je het seizoen kan opgeven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 23 februari 2015 @ 00:46:31 #88
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149942748

Ik kan hier echt slecht tegen. :') Keurig 1-2 voor, 20 minuten voor tijd: Alles op slot gooien en dan zo in de 91ste minuut verliezen:

pi_149942795
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat deed je zoal?

Speelde overigens best een aantal keer met een Conference South en norh en vond het erg moeilijk

Meestal als je na een wedstrijd of 5 de boel niet op de rails hebt staan dat je het seizoen kan opgeven
Tegenovergestelde ondervind ik juist vaak. In het begin ga ik erg slecht en tegen de tijd dat ik het op de rit heb heb ik iets teveel wedstrijden achter elkaar. Zo snel mogelijk uit de bekers liggen is mijn oplossing eigenlijk. _O- Daarna begint het te lopen bij mij meestal.

Met FC United of Manchester van de Conference North naar de npower league 2 achter elkaar gegaan. Dit seizoen blijven hangen op een 11e plek, maar dat is nog steeds prima gezien ik laatste zou worden volgens de media.
pi_149952829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
Wel lekker om uitgerekend tegen aartsrivaal Vitesse de eerste KNVB-beker ooit te winnen. :+

[ afbeelding ]
Welk seizoen is dit?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oebele Schokker gekocht _O_
Ja, om hem vervolgens na het eerste seizoen weer te verkopen aan Excelsior. Was gemakkelijk kampioen geworden, 8 wedstrijden voor het eind met slechts 1 nederlaag. Daarna alles instant result button gedaan, geen wedstrijd meer gewonnen :'). Helaas bekerfinale lichtelijk onverdiend van Ajax verloren met 0-1.

Had besloten, om de knip dicht te houden voor dit seizoen. Doelstelling is handhaving en dan financien weer investeren aankomend seizoen voor Europees voetbal gaan. Er is ook geinvesteerd in het jeugdcomplex, dat verbeterd wordt (zonder een lening) dus dat vond ik ook al prima. Veel verdedigers gekocht, omdat ik had verwacht dat vd Eijden zou vertrekken. Loopt al een jaar lang te zeiken en wilt niet bijtekenen. Een bod van 2 miljoen (ook nog eens in termijnen vond ik te laag). Dus dan maar hopen dat hij in de winterstop vertrekt.Hetzelfde geldt voor Santos.

Alles wat ik binnen gehaald heb en verhuurd heb, hebben nog wel toekomst hier bij NEC. Maar doordat er dus amper wat verkocht is, vond ik het zonde om ze weg te laten rotten op de bank of in het tweede en bij Oss gaan ze allemaal gegarandeerd minuten maken.

pi_149953708
Oebele Schokker verkopen :r
U MAD?
  Moderator / Redactie FP maandag 23 februari 2015 @ 13:59:32 #92
Rawr
pi_149953714
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat deed je zoal?

Vooral balen dat ik geen cent te makken had en alleen de assistent manager trainingen mocht geven, er was verder geen geld om nog iemand aan te trekken _O- Kon een paar spelers huren en eindigde het eerste seizoen 12e of 14e ofzo. Daarna draaiden we om de een of andere reden dik verlies en was het toen beu.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 februari 2015 @ 14:00:27 #93
Rawr
pi_149953736
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Welk seizoen is dit?

[..]

*knip*

[ afbeelding ]
Abdoul Karim Sylla *O* _O_ Dat was een baas in mijn GAE-game!
  maandag 23 februari 2015 @ 14:38:59 #94
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149954871
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Welk seizoen is dit?

[..]

Ja, om hem vervolgens na het eerste seizoen weer te verkopen aan Excelsior. Was gemakkelijk kampioen geworden, 8 wedstrijden voor het eind met slechts 1 nederlaag. Daarna alles instant result button gedaan, geen wedstrijd meer gewonnen :'). Helaas bekerfinale lichtelijk onverdiend van Ajax verloren met 0-1.

Had besloten, om de knip dicht te houden voor dit seizoen. Doelstelling is handhaving en dan financien weer investeren aankomend seizoen voor Europees voetbal gaan. Er is ook geinvesteerd in het jeugdcomplex, dat verbeterd wordt (zonder een lening) dus dat vond ik ook al prima. Veel verdedigers gekocht, omdat ik had verwacht dat vd Eijden zou vertrekken. Loopt al een jaar lang te zeiken en wilt niet bijtekenen. Een bod van 2 miljoen (ook nog eens in termijnen vond ik te laag). Dus dan maar hopen dat hij in de winterstop vertrekt.Hetzelfde geldt voor Santos.

Alles wat ik binnen gehaald heb en verhuurd heb, hebben nog wel toekomst hier bij NEC. Maar doordat er dus amper wat verkocht is, vond ik het zonde om ze weg te laten rotten op de bank of in het tweede en bij Oss gaan ze allemaal gegarandeerd minuten maken.

[ afbeelding ]
In 2018. :)
  maandag 23 februari 2015 @ 14:53:03 #95
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149955290
Ik kom er trouwens net achter dat scoutingskennis best wel snel groeit. Heb sinds dit seizoen Sander Keller, die alleen volledige kennis van Nederland had, in Zuid-Amerika laten scouten:

Ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik hem nu alleen in Brazilie laat struinen. :P
pi_149956577
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Oebele Schokker verkopen :r
Kon niet overtuigen in de Juup en Emilsson geef ik dan als talent liever want meer de kans dan hem.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Abdoul Karim Sylla *O* _O_ Dat was een baas in mijn GAE-game!
Werd transfervrij gehaald als spits achter Ars, moest minuten gaan maken om Ars op te volgen na dit seizoen (aangezien Emilsson nog niet klaar was voor het grote werk en Schokker toch verkocht ging worden). Maar Ars raakte voor de tweede keer kort achter elkaar geblesseerd en meneer pakt zijn kans volledig. Dit is toch wel zijn hoogtepunt so far. Is nu ook eerste spits geworden, logischerwijs.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:38 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

In 2018. :)
Netjes, hoe ziet jouw selectie er nu uit?
  Moderator / Redactie FP maandag 23 februari 2015 @ 16:11:49 #97
Rawr
pi_149957463
Meteen vijf goals voor Sylla _O_ Wanne baas.

Wat is je tactiek en opstelling trouwens?
  maandag 23 februari 2015 @ 16:12:01 #98
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149957468
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:42 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Kon niet overtuigen in de Juup en Emilsson geef ik dan als talent liever want meer de kans dan hem.

[..]

Werd transfervrij gehaald als spits achter Ars, moest minuten gaan maken om Ars op te volgen na dit seizoen (aangezien Emilsson nog niet klaar was voor het grote werk en Schokker toch verkocht ging worden). Maar Ars raakte voor de tweede keer kort achter elkaar geblesseerd en meneer pakt zijn kans volledig. Dit is toch wel zijn hoogtepunt so far. Is nu ook eerste spits geworden, logischerwijs.

[ afbeelding ]

[..]

Netjes, hoe ziet jouw selectie er nu uit?
Lekker potje hoor! :D

Ik vind het ontzettend lastig om binnenlandse aankopen te doen, omdat elk Nederlands talent meteen 15+ miljoen waard is, dus meer dan me lief is val ik dan toch terug op buitenlandse jongens. Vaak laat ik die dan wel eerst de taal leren voor ik ze bij de eerste selectie haal.

Eerste elf indien iedereen fit is:

Paar spelers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdere screentjes maar op aanvraag. :+
  maandag 23 februari 2015 @ 16:13:04 #99
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149957496
Oh, en voor iedereen die een game begint met een 'kleinere' club: Haal Matthias Lepiller. Zit zonder contract bij aanvang van een nieuwe game. Wat een baas is dat geweest in m'n eerste 3 seizoenen. _O_

Niet slecht als hangende linksbuiten. _O_
  Moderator / Redactie FP maandag 23 februari 2015 @ 16:13:25 #100
Rawr
pi_149957511
Screenie van Sylla dan maar :+
  maandag 23 februari 2015 @ 16:38:23 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149958190
Eindelijk mijn game voortgezet de laatste wedstrijd van het seizoen met 4-1 gewonnen uit van Ajax. *O* helaas won Psv met hetzelfde resultaat bij Excelsior en dus tweede geworden.

De lampjes hebben nu de dubbel :r
Gelukkig heb ik de halve finale Europa league nog als toetje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_149959491

En door dit kut goaltje speel je dus niet meer in Europa :')

Drizzt, ik neem mijn woorden terug over Mansfield :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 23 februari 2015 @ 17:40:19 #103
268260 Dr.Mikey
pi_149959988
Hoe maak je in 15 een screen shot? Ik sta 2-0 uit bij City *O*
R.I.P DTS.
pi_149960014
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
alt + f4 en dan direct enter
  maandag 23 februari 2015 @ 17:46:11 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_149960135
Ik ben langzaam maar zeker bezig mijn FM13 database aan te passen naar dit seizoen. Er zit fiks wat werk in, want veel mutaties. Maar goed, het is leuk om te zien hoe het langzaam moderner wordt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_149960226
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
alt + f9

quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

werkt dat geintje nog ja :')?
pi_149960230
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meteen vijf goals voor Sylla _O_ Wanne baas.

Wat is je tactiek en opstelling trouwens?
Eindelijk een zelfgemaakte taktiek die blijkt te werken, onder het motto less is more niet veel ingesteld. Naast dit, alleen nog wat zonedekking bij corners. Verder niks. Heb hier vrij eenvoudig de Jupiler League meegewonnen en de finale van de beker gehaald in het eerste seizoen. Dus zag weinig reden om te veranderen. Resulteert in veel doelpunten, maar soms ook iets te veel tegen tot nu toe. Wil dus in betere tegenstanders (top 6) nog wel eens schakelen naar counteren. Omdat ik op sommige posities jongens heb die weinig voor elkaar onder doen en geen ontevreden gezichten wil hebben, rouleer ik ook wat (met name in de defensie en middenveld).

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:12 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Lekker potje hoor! :D

Ik vind het ontzettend lastig om binnenlandse aankopen te doen, omdat elk Nederlands talent meteen 15+ miljoen waard is, dus meer dan me lief is val ik dan toch terug op buitenlandse jongens. Vaak laat ik die dan wel eerst de taal leren voor ik ze bij de eerste selectie haal.

[ afbeelding ]

Eerste elf indien iedereen fit is:
[ afbeelding ]

Paar spelers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdere screentjes maar op aanvraag. :+
Gruwelijke selectie al, ook al ben je al wat verder dan mij. Ik heb afgelopen seizoen in de beker gezien dat ik qua niveau goed zat. Winst op Feyenoord, AZ en Zwolle en een nipte nederlaag tegen Ajax. Doelstelling dit seizoen is handhaven en dat wilde ik doen zonder teveel te investeren. Uiteindelijk niks. Kijken waar ik sta, om uiteindelijk volgend seizoen Europees voetbal te willen halen. Heb nu ook het bestuur bijna 2 miljoen laten investeren in het jeugdcomplex en heb bijna 9 miljoen op de bank.

Heeft Joshua Smits zich bij jou ook lekker ontwikkeld?

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Screenie van Sylla dan maar :+
Van mij aan het begin van seizoen 2? Of van Lindgren?

Dit is toch wel mijn pareltje tot op heden, werd aan het begin van dit spel aangeboden door een zaakwaarnemer. en toen Jahanbaksh enkele maanden out was door een blessure heeft hij zich ontpopt tot en van mijn belangrijkste spelers. Is ook speler van het jaar geworden vorig jaar in de Jupiler League. Gelukkig ook zijn contract open kunnen breken en de afkoopsom van 4.7 miljoen kunnen verhogen.

Moderator / Redactie FP maandag 23 februari 2015 @ 17:52:12 #108
Rawr
pi_149960271
Jullie hebben allebei Sylla gehaald? :D
pi_149960294
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jullie hebben allebei Sylla gehaald? :D
Nee, Lindgren post screens van zijn NEC zonder Sylla. Maar ik vrees dat je het over mijn Sylla heb en onze games door elkaar haalt.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 februari 2015 @ 18:01:07 #110
Rawr
pi_149960466
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Nee, Lindgren post screens van zijn NEC zonder Sylla. Maar ik vrees dat je het over mijn Sylla heb en onze games door elkaar haalt.
Oh ;(
  maandag 23 februari 2015 @ 18:04:02 #111
268260 Dr.Mikey
pi_149960528
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Fuck u!

Heerlijke wedstrijd
R.I.P DTS.
pi_149960773
1ste prijs is binnen :D

pi_149960808
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oh ;(
Ik wil je nu ook wel een screentje van Sylla geven, of even wachten tot de winterstop. Dan is hij een halfjaar hier en zit er misschien wat verandering in?
  maandag 23 februari 2015 @ 18:14:45 #114
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149960838
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:50 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Eindelijk een zelfgemaakte taktiek die blijkt te werken, onder het motto less is more niet veel ingesteld. Naast dit, alleen nog wat zonedekking bij corners. Verder niks. Heb hier vrij eenvoudig de Jupiler League meegewonnen en de finale van de beker gehaald in het eerste seizoen. Dus zag weinig reden om te veranderen. Resulteert in veel doelpunten, maar soms ook iets te veel tegen tot nu toe. Wil dus in betere tegenstanders (top 6) nog wel eens schakelen naar counteren. Omdat ik op sommige posities jongens heb die weinig voor elkaar onder doen en geen ontevreden gezichten wil hebben, rouleer ik ook wat (met name in de defensie en middenveld).

[ afbeelding ]

[..]

Gruwelijke selectie al, ook al ben je al wat verder dan mij. Ik heb afgelopen seizoen in de beker gezien dat ik qua niveau goed zat. Winst op Feyenoord, AZ en Zwolle en een nipte nederlaag tegen Ajax. Doelstelling dit seizoen is handhaven en dat wilde ik doen zonder teveel te investeren. Uiteindelijk niks. Kijken waar ik sta, om uiteindelijk volgend seizoen Europees voetbal te willen halen. Heb nu ook het bestuur bijna 2 miljoen laten investeren in het jeugdcomplex en heb bijna 9 miljoen op de bank.

Heeft Joshua Smits zich bij jou ook lekker ontwikkeld?

[..]

Van mij aan het begin van seizoen 2? Of van Lindgren?

Dit is toch wel mijn pareltje tot op heden, werd aan het begin van dit spel aangeboden door een zaakwaarnemer. en toen Jahanbaksh enkele maanden out was door een blessure heeft hij zich ontpopt tot en van mijn belangrijkste spelers. Is ook speler van het jaar geworden vorig jaar in de Jupiler League. Gelukkig ook zijn contract open kunnen breken en de afkoopsom van 4.7 miljoen kunnen verhogen.

[ afbeelding ]
Jeugdcomplex heb ik ook aangepakt ja, al is daar nog weinig noemenswaardig uitgekomen. Smits doet het hier prima ja! Heeft zich redelijk ontwikkeld.

Zit inmiddels wel aan zijn top, schat ik. :)
  maandag 23 februari 2015 @ 18:32:17 #115
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149961325
Wilde eigenlijk deze transferperiode eens goed op zoek gaan naar wat puur talent. Vooral in de spits en centraal achterin.

Eindresultaat :+

3 miljoen

3 miljoen

en voor de laatste anderhalf miljoen :)

Er is er hopelijk vast een van de drie die de totale uitgave terugverdient :+
  maandag 23 februari 2015 @ 18:41:35 #116
268260 Dr.Mikey
pi_149961643
R.I.P DTS.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:07:45 #117
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149962604
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat scoutingskennis best wel snel groeit. Heb sinds dit seizoen Sander Keller, die alleen volledige kennis van Nederland had, in Zuid-Amerika laten scouten:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik hem nu alleen in Brazilie laat struinen. :P
Anderhalve maand later :D!

pi_149962612
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
Wilde eigenlijk deze transferperiode eens goed op zoek gaan naar wat puur talent. Vooral in de spits en centraal achterin.

[ afbeelding ]

3 miljoen

[ afbeelding ]

3 miljoen

[ afbeelding ]

Mooie aankopen!
pi_149965112
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:14 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Jeugdcomplex heb ik ook aangepakt ja, al is daar nog weinig noemenswaardig uitgekomen. Smits doet het hier prima ja! Heeft zich redelijk ontwikkeld.

[ afbeelding ]

Zit inmiddels wel aan zijn top, schat ik. :)
Had Sinouh aan het begin van het spel gehaald als tweede keeper. Heeft uiteindelijk amper gespeeld, omdat Smits echt geweldig stond te keepen en ook qua stats erop vooruit ging.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:32 schreef Lindgren. het volgende:

[ afbeelding ]

3 miljoen

[ afbeelding ]

3 miljoen

[ afbeelding ]

Leuke talenten zeg! Kreeg jij na het eerste seizoen al veel boden op je spelers? Hier is alleen vd Eijden in trek, maar Twente kwam met een armzalig bod.
  maandag 23 februari 2015 @ 21:38:08 #120
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149969632
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Had Sinouh aan het begin van het spel gehaald als tweede keeper. Heeft uiteindelijk amper gespeeld, omdat Smits echt geweldig stond te keepen en ook qua stats erop vooruit ging.

[..]

Leuke talenten zeg! Kreeg jij na het eerste seizoen al veel boden op je spelers? Hier is alleen vd Eijden in trek, maar Twente kwam met een armzalig bod.
Ik heb na het eerste seizoen een klapper gemaakt met Jahanbakhsh, die voor 6,5 miljoen +10% naar PSV ging en verder alleen Santos voor 1 miljoen verkocht. Wel wat contracten af laten lopen om door te selecteren (Vrijmaken loonbudget :) )
pi_149972772
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik heb na het eerste seizoen een klapper gemaakt met Jahanbakhsh, die voor 6,5 miljoen +10% naar PSV ging en verder alleen Santos voor 1 miljoen verkocht. Wel wat contracten af laten lopen om door te selecteren (Vrijmaken loonbudget :) )
Heb hier nog 30k p/w vrij en 1.8 miljoen transferbudget. Dus dat komt wel goed :). PSV had ook interesse voor Jahanbakhsh, maar zijn nooit met een bod gekomen.

Bah, dacht ze even de eerste nederlaag van het seizoen te kunnen bezorgen (was ook terecht geweest: UK's 5-2 in ons voordeel), maar dan helaas een zondagsschot in de blessuretijd.

pi_149974010
Na een tijdje geen FM weer begonnen met Real Sociedad. Gaat redelijk tot nu toe. Sta 6de op het moment met genoeg mogelijkheden op plek 4. Daarnaast nog maar 1 punt nodig voor overwintering in CL in een poule met Chelsea, Ajax en Juventus.
  maandag 23 februari 2015 @ 23:43:59 #123
268260 Dr.Mikey
pi_149975432
Moet ik Super cup spelen zijn vier van mijn spelers weg voor interlands. :(
R.I.P DTS.
  maandag 23 februari 2015 @ 23:54:04 #124
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149975696
Holy shit. _O-

10,5 miljoen voor een jonkie die zich niet echt lekker ontwikkelt. _O_ Wat een geld.
pi_149975777
Eerste seizoen met Dordrecht keurig 12e geworden. Met een doelsaldo van 77-90 :') :')

Veruit meeste tegengoals maar op psv na ook het meeste gescoord. Altijd wel te beleven dus :+

Nu veel mutaties gehad aangezien ruim de helft van de selectie uit huurlingen bestond en de andere helft uit z'n contract liep. Slechts een paar van die contracten verlengd (Ojo, Fortes, Peersman en Kurto). Ook nog 2 spelers doe ik in Seizoen 1 zelf had aangetrokken hebben nog langere contracten en zijn dus nog aanwezig.

Kortom, een behoorlijk nieuwe selectie dus. En ik weet niet of dat in FM ook opgaat, maar voorlopig lijken ze nog aan elkaar te moeten wennen. Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen met 2-1 van promovendus Volendam verloren met een veldspel dat nergens op leek vergeleken bij vorig jaar..
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 00:07:12 #126
Rawr
pi_149975993
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit. _O-
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

10,5 miljoen voor een jonkie die zich niet echt lekker ontwikkelt. _O_ Wat een geld.
Ik vind hem teringslecht :@
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 00:08:05 #127
Rawr
pi_149976016
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Eerste seizoen met Dordrecht keurig 12e geworden. Met een doelsaldo van 77-90 :') :')

Veruit meeste tegengoals maar op psv na ook het meeste gescoord. Altijd wel te beleven dus :+

Nu veel mutaties gehad aangezien ruim de helft van de selectie uit huurlingen bestond en de andere helft uit z'n contract liep. Slechts een paar van die contracten verlengd (Ojo, Fortes, Peersman en Kurto). Ook nog 2 spelers doe ik in Seizoen 1 zelf had aangetrokken hebben nog langere contracten en zijn dus nog aanwezig.

Kortom, een behoorlijk nieuwe selectie dus. En ik weet niet of dat in FM ook opgaat, maar voorlopig lijken ze nog aan elkaar te moeten wennen. Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen met 2-1 van promovendus Volendam verloren met een veldspel dat nergens op leek vergeleken bij vorig jaar..
77-90 :D _O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 00:32:16 #128
268260 Dr.Mikey
pi_149976508

Eerste wedstrijd van het seizoen.
Apart schema wel, vorig seizoen eindigen nu beginnen tegen de neuzen.
R.I.P DTS.
pi_149978020
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit. _O-
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lekker klappertje hoor..
pi_149978221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik speel nu in de hoofdklasse met mn eigen clubbie, en zou in mn handen wrijven bij zo'n goede speler :P
Alleen jammer van die vastberadenheid.,
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149978442
Hoe stuur je je selectie op vakantie? Ik heb een paar jaar geen FM gespeeld, dus ik weet niet meer hoe je dat doet.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:59:09 #132
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149981823
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hij is snel, kan afwerken, dribbelen, heeft flair, is niet slecht zonder bal en houdt het in ieder geval een wedstrijd vol als het nodig is. :+

Tel bij al die punten nog 2 of 3 bij op en je hebt gewoon een klasse afmaker. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 13:27:05 #133
Rawr
pi_149987902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:30 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik speel nu in de hoofdklasse met mn eigen clubbie, en zou in mn handen wrijven bij zo'n goede speler :P
Alleen jammer van die vastberadenheid.,
Voor Hoofdklasse issie natuurlijk geniaal ja :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:59 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Hij is snel, kan afwerken, dribbelen, heeft flair, is niet slecht zonder bal en houdt het in ieder geval een wedstrijd vol als het nodig is. :+

Tel bij al die punten nog 2 of 3 bij op en je hebt gewoon een klasse afmaker. :P
Uhu, maar teveel stats onder de 10, ik kan daar niet tegen als je Eredivisie speelt :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:06 schreef TheArt het volgende:
Hoe stuur je je selectie op vakantie? Ik heb een paar jaar geen FM gespeeld, dus ik weet niet meer hoe je dat doet.
Op de datum klikken zodat de kalender uitklapt, lege datum uitkiezen, op dat pijltje linksonder in het datumvak klikken en iedereen op vakantie sturen :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:25:54 #134
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149994187
Wtf. :P

pi_149996707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf. :P

[ afbeelding ]
Lijkt het huidige ajax wel :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:04:03 #136
268260 Dr.Mikey
pi_149997535
Tweede seizoen gaat lekker weinig aankopen gedaan alleen wat vrije spelers gehaald als reserve en wat routine.

In de Champignons league staan we eerste na overwinningen op Schalke en Liverpool.
R.I.P DTS.
pi_150000849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

77-90 :D _O-
Gewoon op dezelfde voet het nieuwe seizoen beginnen :')

Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:27:03 #138
Rawr
pi_150001631
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gewoon op dezelfde voet het nieuwe seizoen beginnen :')

[ afbeelding ]
Dat gaat toch nergens over? :D
pi_150004363
Houden jullie voor of na de wedstrijd rust, of beiden? Ik heb een vol programma en mijn spelers zijn na een maand al moe.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:32:37 #140
Rawr
pi_150004632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweede seizoen gaat lekker weinig aankopen gedaan alleen wat vrije spelers gehaald als reserve en wat routine.

In de Champignons league staan we eerste na overwinningen op Schalke en Liverpool.
:D
pi_150004938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Zocalo het volgende:
Houden jullie voor of na de wedstrijd rust, of beiden? Ik heb een vol programma en mijn spelers zijn na een maand al moe.
Voordeel van in de lage klasse spelen, dan hebben ze standaard voor en na de wedstrijd rust, want het zijn allemaal semi-profs :P

Ik heb mijn team nog nooit volledig wedstrijd fit gezien, laat staan met 99% conditie :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:40:08 #142
Rawr
pi_150005003
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Voordeel van in de lage klasse spelen, dan hebben ze standaard voor en na de wedstrijd rust, want het zijn allemaal semi-profs :P

Ik heb mijn team nog nooit volledig wedstrijd fit gezien, laat staan met 99% conditie :D
Mja, in LLM word je daar knettergek van, elke 3 dagen een wedstrijd en spelers die met 75% conditie aan de aftrap verschijnen :')
pi_150012605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Zocalo het volgende:
De dag voor de wedstrijd, alleen tactisch trainen dag erna vrij. In erge drukke tijden zet ik gewoon de intensiteit lager en geef ik ze tussendoor dagjes vrij enzo. Ik doe nooit zo moeilijk.
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:08:40 #144
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_150017760

_O-

Meteen 8,5 miljoen waard.

[ Bericht 31% gewijzigd door Lindgren. op 25-02-2015 03:47:18 ]
pi_150020011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mja, in LLM word je daar knettergek van, elke 3 dagen een wedstrijd en spelers die met 75% conditie aan de aftrap verschijnen :')
En dat dan je 2 spitsen beiden 5+ weken geblesseerd raken in 1 wedstrijd.
En je weer op zoek moet naar een gratis kneusje om in ieder geval een spits op te kunnen stellen.

Toch best tevreden over de transferperiode met Bristol Rovers, 0 euro uitgegeven en toch een stuk of 12 spelers erbij. Moest daar wel zo goed als elke sterkhouder voor verkopen ivm salarisbudget, maar dat is bijzaak... :P

Nu maar hopen dat ik met een compleet nieuwe selectie wel nog mee kan doen om de titel, want dat wil het bestuur...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150020099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

je moet niet vergeten dat je een fc balophetdak coacht. Die hebben geen fitnesscoaches etc het is net als in het echt de bakker en de slager uit de buurt.
pi_150020136
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

je moet niet vergeten dat je een fc balophetdak coacht. Die hebben geen fitnesscoaches etc het is net als in het echt de bakker en de slager uit de buurt.
2 coaches en een fysio, toen hield het al wel op ja.
Oh nee wacht, ik heb ook een U-18 manager.

Toch heeft 't wel wat allemaal, je druk maken om de opstelling voor de wedstrijd tegen Woking FC of Forest Green... :') :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 13:22:10 #148
Rawr
pi_150027567
Forest Green was toch altijd wel een sterke tegenstander, net als Gloucester en Morecambe :P
pi_150027821
Heb nog geen goed zicht op wie sterk is en wie niet, ben pas een paar wedstrijden onderweg.

Echt heel lang bezig geweest met de selectie op peil te brengen, zal vanavond eens een screenie posten.
pi_150033289
Transfer update is er, sluit je spel af, restart steam en hij zal automatisch downloaden voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')