abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149716712
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Domnivoor de grote reisleider, prima verhaal. Dus wij moeten contact opnemen met hem om hem te sponsoren? Een omgekeerde wereld, lijkt me
Hij is in elk geval een stuk sterker en groter dan ik. :D
Make my day!
pi_149716740
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef agter het volgende:

[..]

Hij is in elk geval een stuk sterker en groter dan ik. :D
Zit ik straks aan het zwembad met een koud biertje in de ene en een videodrone in de andere hand, waarbij een heerlijk kaasje wordt aangereikt, te bekijken hoe Domni en die ene verdwaalde poepende poema in gevecht gaan...

Nu al mooi, deze reis. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149716743
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alles wat uit een goed hart komt, zal Kris en Lisanne helpen, zo zie ik het.
dat is denk ik ook de insteek van de meeste users hier, dus laten we het een beetje gezellig houden.

zei degene die zelf ook een beetje teveel sneert.
pi_149716760
Kan die kaart van Matteo in de OP, anders zakt die straks weer weg door al het geneuzel
pi_149716781
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan die kaart van Matteo in de OP, anders zakt die straks weer weg door al het geneuzel
Ben mijn vakantie vóór Panama (en NL) aan het uitzoeken. Morgen es in die huisjes duiken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149716809
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 00:47 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Deze huizen/hutten zijn al bekend als 'hut 13' op diverse kaarten:

http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=18

Het zijn dus 2 hutten aldaar en een veekraal.
Duidelijk. Hut 13. ^O^
Goed gevonden Matteo

Een mooi weids uitzicht over de paddock, hutjes en koeien. (maar geen foto 8)7 )
Kris en Lisanne zijn hier helemaal niet geweest. :N
En in MIJN kansberekening acht ik dat 99% zeker
Tenzij onder dwang, dat dan weer wel. :)
pi_149716823
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Domnivoor de grote reisleider, prima verhaal. Dus wij moeten contact opnemen met hem om hem te sponsoren? Een omgekeerde wereld, lijkt me
Volgens mij heeft Domnivoor niet om sponsering gevraagd maar is hem dit aangeboden. :)
  maandag 16 februari 2015 @ 01:21:57 #208
430880 mig72
De Professional
pi_149716852
Over de scenario's in een paar posts onderaan de OP, welke ik nu pas heb mogen bezichtigen:

Waarom wordt er vanuit gegaan dat de meiden de telefoon's mochten behouden. Het is mogelijk dat achteraf mee werd gerommeld, das toch het uitgangspunt geweest?

En waarom zie ik nergens de mogelijkheid van een oorspronkelijke verdwaling (tijdelijk) gevolgd door een misdrijf? Waarom niet een combinatie?

Oftewel ze raakte de weg kwijt door eender welke oorzaak (zoals opgeschrokken door vermeend gevaarlijk dier of wilde avontuurlijk op ontdekkingsreis dus van het padje afgedwaald) en kwam vervolgens de verkeerde persoon tegen, of gingen zelfs aan de verkeerde hut aankloppen of werd in een zo'n hut midden in de nacht getroffen?
pi_149716882
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:21 schreef mig72 het volgende:
Over de scenario's in een paar posts onderaan de OP, welke ik nu pas heb mogen bezichtigen:

[ afbeelding ]

Waarom wordt er vanuit gegaan dat de meiden de telefoon's mochten behouden. Het is mogelijk dat achteraf mee werd gerommeld, das toch het uitgangspunt geweest?

En waarom zie ik nergens de mogelijkheid van een oorspronkelijke verdwaling (tijdelijk) gevolgd door een misdrijf? Waarom niet een combinatie?

Oftewel ze raakte de weg kwijt door eender welke oorzaak (zoals opgeschrokken door vermeend gevaarlijk dier of wilde avontuurlijk op ontdekkingsreis dus van het padje afgedwaald) en kwam vervolgens de verkeerde persoon tegen, of gingen zelfs aan de verkeerde hut aankloppen of werd in een zo'n hut midden in de nacht getroffen?
De mogelijkheid dat de noodoproepen en alle andere handelingen met de telefoon achteraf zijn gedaan worden categorisch genegeerd op dit forum terwijl mijn dochter van 14!! met haar ook IPhone 4 mij heeft aangetoond dat dit kan.
Dat dit dus ook wordt genegeerd in de OP....zucht
pi_149716892
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:21 schreef mig72 het volgende:

[ afbeelding ]

^O^ ^O^
Hier ook een SG 3 en inderdaad ook tijden makkelijk achteraf aan te passen. Die telefoontijden zijn te schematisch om realistisch te zijn. Nood aan de man is minimaal meerdere malen proberen te bellen, ook na een aantal uren. En ook midden in de nacht.
pi_149716921
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

De mogelijkheid dat de noodoproepen en alle andere handelingen met de telefoon achteraf zijn gedaan worden categorisch genegeerd op dit forum terwijl mijn dochter van 14!! met haar ook IPhone 4 mij heeft aangetoond dat dit kan.
Dat dit dus ook wordt genegeerd in de OP....zucht
De Samsung van Lisanne die op 2 april om 1:56 verbinding maakt met de GSM mast, ze belt eerst 112, en vervolgens 911.
Die tijd staat dus vast.
Make my day!
pi_149716932
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef agter het volgende:

[..]

De Samsung van Lisanne die op 2 april om 1:56 verbinding maakt met de GSM mast, ze belt eerst 112, en vervolgens 911.
Die tijd staat dus vast.
Alleen als het gemeten is vanaf de zendmast (en dat is t niet)
  maandag 16 februari 2015 @ 01:30:50 #213
430880 mig72
De Professional
pi_149716935
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Hier ook een SG 3 en inderdaad ook tijden makkelijk achteraf aan te passen. Die telefoontijden zijn te schematisch om realistisch te zijn. Nood aan de man is minimaal meerdere malen proberen te bellen, ook na een aantal uren. En ook midden in de nacht.
Is het trouwens mogelijk vast te stellen met botten uit lichaamsresten of deze door verhongering zijn omgekomen? Ik bedoel, zullen de botten als het ware door gebrek aan voedsel/vocht uitdrogen en is dit terug te zien in het watergehalte of zoiets?
pi_149716956
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef mig72 het volgende:

[..]

Is het touwens mogelijk vast te stellen aan botten uit lichaamsresten of deze door verhongering zijn omgekomen? Ik bedoel, zullen de botten als het ware door gebrek aan voedsel/vocht uitdrogen en is dit terug te zien in het watergehalte of zoiets?
Goeie vraag nog niet voorbij gekomen.
pi_149716962
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Alleen als het gemeten is vanaf de zendmast (en dat is t niet)
Ah, okay, dat wist ik niet.
Dan zullen de bellers wel ernstig geschrokken zijn..dat het toestel toch contact maakte.
Make my day!
pi_149716965
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:32 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Goeie vraag nog niet voorbij gekomen.
lijkt me persoonlijk erg snel, bij een hongerstaking van een langere periode wel maar goede vraag voor Frank
pi_149716968
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef agter het volgende:

[..]

Dan zullen de bellers wel ernstig geschrokken zijn..dat het toestel toch contact maakte.
dat denk ik ook
pi_149716974
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef agter het volgende:

[..]

Die tijd staat dus vast.
Maar het kan denk ik ook zo zijn dat idd om 13.56 er idd contact is geweest omdat de telefoon gewoon in gebied was met bereik.
Doet volgens mij niks af voor verdere manipulatie.

iig wel iets om onderzoek naar te doen
  maandag 16 februari 2015 @ 01:35:06 #219
430880 mig72
De Professional
pi_149716982
quote:

[..]

Tja, als het eventueel daders waren geweest gaan ze ook niet bellen zolang die signaalbalkjes op het scherm verschijnen lijkt me. Of ze bellen vanuit vliegtuigmodus of weet ik wat.
  maandag 16 februari 2015 @ 01:35:30 #220
430880 mig72
De Professional
pi_149716984
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

lijkt me persoonlijk erg snel, bij een hongerstaking van een langere periode wel maar goede vraag voor Frank
Wat lijkt je snel? En wie is Frank?
pi_149716991
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:35 schreef mig72 het volgende:

[..]

Tja, als het eventueel daders waren geweest gaan ze ook niet bellen zolang die signaalbalkjes op het scherm verschijnen lijkt me. Of ze bellen vanuit vliegtuigmodus of weet ik wat.
Je kunt een telefoon ook gewoon uitzetten, in het durp van mijn ouders doet Vodafoon het ook nooit.
pi_149716992
quote:

[..]

Als ik heel diep ga graven is dit idd al een keer voorbij gekomen.
Iemand zei maanden geleden dat er misschien WEL contact is geweest met 112/911 maar omdat er gekloot was met de tijd dat de nooddienst die tijd van 2 april 13.56 niet kon terugvinden in hun belbestandgescheiedenis.
  maandag 16 februari 2015 @ 01:38:08 #223
430880 mig72
De Professional
pi_149717001
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:34 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Maar het kan denk ik ook zo zijn dat idd om 13.56 er idd contact is geweest omdat de telefoon gewoon in gebied was met bereik.
Doet volgens mij niks af voor verdere manipulatie.

iig wel iets om onderzoek naar te doen
Inderdaad ik wil de expeditiepersonen op veschillende locaties langs de vermeende route van het tweetal met een soortgelijk mobiel zien proberen te bellen en dat vast leggen dmv notes.

Een soort van mobielbereikkaartje van de jungle.

Neem dit punt op alsjeblieft in je reisagenda, allemaal! Please...
pi_149717012
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:35 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat lijkt je snel? En wie is Frank?
Snel is binnen 10 dagen, en frank is Frank van der goot forensisch patholoog, mee geweest op de laatste expeditie

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 16-02-2015 01:50:32 ]
  maandag 16 februari 2015 @ 01:40:30 #225
430880 mig72
De Professional
pi_149717016
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Snel is binnen 10 dagen, en frank is Frank van der goot forensisch patholoog, mee geweest op de plaatste expeditie
Das heel handig om zo iemand aan je kant te hebben, ik zeg doen :)
pi_149717018
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als ik heel diep ga graven is dit idd al een keer voorbij gekomen.
Iemand zei maanden geleden dat er misschien WEL contact is geweest met 112/911 maar omdat er gekloot was met de tijd dat de nooddienst die tijd van 2 april 13.56 niet kon terugvinden in hun belbestandgescheiedenis.
Ja ergens bij topic 71
pi_149717032
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef mig72 het volgende:

[..]

Das heel handig om zo iemand aan je kant te hebben, ik zeg doen :)
Ja, vragen stellen is makkelijk, antwoorden krijgen wat lastiger, in verband met het onderzoek....
Hetzelfde geld voor de vraag waarop F en P, beiden gidsen in Boquete en P met 2300 facebookvrienden niet bevriend is met F.
  maandag 16 februari 2015 @ 01:43:52 #228
430880 mig72
De Professional
pi_149717039
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, vragen stellen is makkelijk, antwoorden krijgen wat lastiger, in verband met het onderzoek....
Hetzelfde geld voor de vraag waarop F en P, beiden gidsen en P met 2300 facebookvrienden niet bevriend is met F.
Concurrentie misschien. Ik weet niet of er een belangenvereniging of bond is voor die gidsen aldaar, of ze het allemaal zelf moeten redden.
pi_149717043
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:43 schreef mig72 het volgende:

[..]

Concurrentie misschien. Ik weet niet of er een belangenvereniging of bond is voor die gids aldaar, of ze het allemaal zelf moeten redden.
Ze zijn samen wezen zoeken naar K&L
pi_149717049
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja ergens bij topic 71
Ik geloof persoonlijk niet dat Kris en Lisanne dagen zijn vastgehouden en zelf de noodoproepen en foto's hebben gemaakt.
De ouders van Kris denken van wel.

Ik vind dat het behoorlijk eenvoudig is om met de telefoons en de fotocamera te knoeien en heb erg het idee dat daar geen onderzoek naar gedaan is.

Om alles uit te sluiten moet je ook die mogelijkheid onderzoeken.
  maandag 16 februari 2015 @ 01:45:31 #231
430880 mig72
De Professional
pi_149717053
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze zijn samen wezen zoeken naar K&L
Ging niet de zoon van F ook mee tijdens de zoektocht?
pi_149717056
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hetzelfde geld voor de vraag waarop F en P, beiden gidsen in Boquete en P met 2300 facebookvrienden niet bevriend is met F.
Halleluja!
Tis geen bewijs, tis helemaal niks.
Maar wel opvallend :)

(nu komen er natuurlijk antwoorden dat ze elkaar niet aardig vinden omdat ze mekaars concurrenten zijn)
pi_149717057
Klanten krijgen ze oa via de taalscholen, toeristen komen daar vrijwilligerswerk doen en vervolgens gaat dat dan niet door. Gidsen bij de taalscholen bieden dan hun diensten aan, ter opvulling van de week.

3 bronnen gepost hier van meiden die hetzelfde overkwamen bij de taalschool en ter plekke een andere invulling aan hun week in Boquete moesten geven. Kassa dus voor de gidsen
pi_149717065
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef mig72 het volgende:

[..]

Geen idee.
pi_149717072
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef mig72 het volgende:

[..]

Nee Feliciano zijn broer.
(oh en nog een 3e persoon maar wie dat was?)
pi_149717076
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Halleluja!
Tis geen bewijs, tis helemaal niks.
Maar wel opvallend :)

(nu komen er natuurlijk antwoorden dat ze elkaar niet aardig vinden omdat ze mekaars concurrenten zijn)
Ik vind ook niet iedereen aardig op fb :X maar anders past mijn schoonmoeder helemaal niet meer op
pi_149717080
In de OP staat dat er geen gidsen beschikbaar waren.

Wie zei dat op 1 april, Eileen de stagiaire?
Hoe kon zij dit weten?

Of Feliciano (die de meiden niet kon)
pi_149717095
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:52 schreef jackie12 het volgende:
In de OP staat dat er geen gidsen beschikbaar waren.

Wie zei dat op 1 april, Eileen de stagiaire?
Hoe kon zij dit weten?

Of Feliciano (die de meiden niet kon)
Ze zouden de dag erna naar de aardbeienfarm gaan, dan was de hike tocht toch net ff wat spannender?
Dit gingen ze dus zelf doen 's middags, zo voorzichtig als ze waren. Wel een gids meenemen voor een bezoek aan een farm maar niet voor de wandeling over de Mirador. En E of F raadde ze dat niet af, gezien de zoektocht op de pc bij de taalschool.
pi_149717100
Ze hadden dan ipv de farm de tocht over de Mirador kunnen doen met F op 2 april. Hij had toch tijd.
  maandag 16 februari 2015 @ 02:05:38 #240
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149717130
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die toezegging van ¤1000,- kan per direct van het budget af.

Ik heb zelf nooit de intentie gehad daar naar toe te willen gaan maar had een ander graag in die positie gezet. ¤ 750,- vliegticket en ¤ 250,- verblijf voor een week... jammer

Ik heb hier meerdere malen die toezegging gedaan en meerdere malen gevraagd naar de status van de expeditie.
Ootjekatootje: Ik vind het jammer dat je zo reageert nu de plannen concreet beginnen te worden. We hebben net een constructief overleg gehad met het reisgezelschap waar we allemaal enthousiast over waren.
We zullen je niet meer lastig vallen met updates. Nu wordt het natuurlijk wel moeilijker voor ons om het rond te krijgen. Maar om eerlijk te zijn: ik heb liever sponsors die achter ons staan. En die zijn er :)

De voorbereidingen voor de reis gaan door want wij willen antwoorden in deze zaak. Een zoektocht in Panama levert meer op dan het gezeur op het forum.
We hebben drie anonieme sponsors en een geldschieter die geld voor de tickets wil voorschieten ^O^
En met voldoende inzet en hulp van anderen krijgen we het uiteindelijk wel voor elkaar :)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  maandag 16 februari 2015 @ 02:07:53 #241
430880 mig72
De Professional
pi_149717137
quote:
13s.gif Op maandag 16 februari 2015 02:05 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ootjekatootje: Ik vind het jammer dat je zo reageert nu de plannen concreet beginnen te worden. We hebben net een constructief overleg gehad met het reisgezelschap waar we allemaal enthousiast over waren.
We zullen je niet meer lastig vallen met updates. Nu wordt het natuurlijk wel moeilijker voor ons om het rond te krijgen. Maar om eerlijk te zijn: ik heb liever sponsors die achter ons staan. En die zijn er :)

De voorbereidingen voor de reis gaan door want wij willen antwoorden in deze zaak. Een zoektocht in Panama levert meer op dan het gezeur op het forum.
We hebben drie anonieme sponsors en een geldschieter die geld voor de tickets wil voorschieten ^O^
En met voldoende inzet en hulp van anderen krijgen we het uiteindelijk wel voor elkaar :)
Pas alleen op voor die geldschieters ivm rente hoor.

En ze meent het vast goed. Je moet tegen een beetje kritiek kunnen.;)
pi_149717143
quote:

[..]

Het is totaal respectloos dat iemand als Ootje die heel goed kenbaar heeft gemaakt te willen sponsoren, niet uitgenodigd werd voor jullie meeting van vorige week.
ALLE dagelijke users hadden uitgenodigd moeten worden.
Afgezien van MeloD zijn jullie maar arrogante betweters
  maandag 16 februari 2015 @ 02:10:02 #243
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149717144
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 02:07 schreef mig72 het volgende:

[..]

Pas alleen op voor die geldschieters ivm rente hoor.i
Deze geldschieter ken ik toevallig dus dat zit wel goed :7
  maandag 16 februari 2015 @ 02:37:59 #244
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149717288
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 02:07 schreef mig72 het volgende:

[..]

En ze meent het vast goed. Je moet tegen een beetje kritiek kunnen.;)
Oh vast wel. Maar elke keer als de reis ter sprake komt worden we erop aangevallen door hetzelfde clubje. Het houdt een keer op, sorry.
Ik heb een positief gevoel over de reisplannen en dat wil ik zo houden :)
pi_149717352
quote:

[..]

Mooi man ga ervoor ^O^
  maandag 16 februari 2015 @ 02:53:27 #246
430880 mig72
De Professional
pi_149717356
Aan de reizigers:

Vergeet ook niet een kompas mee te nemen! Ja, duh.
  maandag 16 februari 2015 @ 02:54:34 #247
430880 mig72
De Professional
pi_149717361
En een slaapzak is een lekkere reservemiddel indien iets misgaat met de tent. Wel waterwerend.
  maandag 16 februari 2015 @ 02:58:39 #248
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149717378
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 02:52 schreef vronie het volgende:

[..]

Mooi man ga ervoor ^O^
Dank je vronie ;)
pi_149717414
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 02:58 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dank je vronie ;)
Ik kan zo tegen onrecht jullie willen met de beste bedoelingen deze expeditie ondernemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door vronie op 16-02-2015 03:09:57 ]
  maandag 16 februari 2015 @ 03:06:26 #250
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149717422
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 02:53 schreef mig72 het volgende:
Aan de reizigers:

Vergeet ook niet een kompas mee te nemen! Ja, duh.
Bedankt voor het meedenken mig72 ;)
Voor de zekerheid een kompas meenemen is wel een goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')