Hij is in elk geval een stuk sterker en groter dan ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Domnivoor de grote reisleider, prima verhaal. Dus wij moeten contact opnemen met hem om hem te sponsoren? Een omgekeerde wereld, lijkt me
Zit ik straks aan het zwembad met een koud biertje in de ene en een videodrone in de andere hand, waarbij een heerlijk kaasje wordt aangereikt, te bekijken hoe Domni en die ene verdwaalde poepende poema in gevecht gaan...quote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef agter het volgende:
[..]
Hij is in elk geval een stuk sterker en groter dan ik.
dat is denk ik ook de insteek van de meeste users hier, dus laten we het een beetje gezellig houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles wat uit een goed hart komt, zal Kris en Lisanne helpen, zo zie ik het.
Ben mijn vakantie vóór Panama (en NL) aan het uitzoeken. Morgen es in die huisjes duiken.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan die kaart van Matteo in de OP, anders zakt die straks weer weg door al het geneuzel
Duidelijk. Hut 13.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:47 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Deze huizen/hutten zijn al bekend als 'hut 13' op diverse kaarten:
http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=18
Het zijn dus 2 hutten aldaar en een veekraal.
Volgens mij heeft Domnivoor niet om sponsering gevraagd maar is hem dit aangeboden.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Domnivoor de grote reisleider, prima verhaal. Dus wij moeten contact opnemen met hem om hem te sponsoren? Een omgekeerde wereld, lijkt me
De mogelijkheid dat de noodoproepen en alle andere handelingen met de telefoon achteraf zijn gedaan worden categorisch genegeerd op dit forum terwijl mijn dochter van 14!! met haar ook IPhone 4 mij heeft aangetoond dat dit kan.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:21 schreef mig72 het volgende:
Over de scenario's in een paar posts onderaan de OP, welke ik nu pas heb mogen bezichtigen:
[ afbeelding ]
Waarom wordt er vanuit gegaan dat de meiden de telefoon's mochten behouden. Het is mogelijk dat achteraf mee werd gerommeld, das toch het uitgangspunt geweest?
En waarom zie ik nergens de mogelijkheid van een oorspronkelijke verdwaling (tijdelijk) gevolgd door een misdrijf? Waarom niet een combinatie?
Oftewel ze raakte de weg kwijt door eender welke oorzaak (zoals opgeschrokken door vermeend gevaarlijk dier of wilde avontuurlijk op ontdekkingsreis dus van het padje afgedwaald) en kwam vervolgens de verkeerde persoon tegen, of gingen zelfs aan de verkeerde hut aankloppen of werd in een zo'n hut midden in de nacht getroffen?
quote:Op maandag 16 februari 2015 01:21 schreef mig72 het volgende:
Over de scenario's in een paar posts onderaan de OP, welke ik nu pas heb mogen bezichtigen:
[ afbeelding ]
Waarom wordt er vanuit gegaan dat de meiden de telefoon's mochten behouden. Het is mogelijk dat achteraf mee werd gerommeld, das toch het uitgangspunt geweest?
En waarom zie ik nergens de mogelijkheid van een oorspronkelijke verdwaling (tijdelijk) gevolgd door een misdrijf? Waarom niet een combinatie?
Oftewel ze raakte de weg kwijt door eender welke oorzaak (zoals opgeschrokken door vermeend gevaarlijk dier of wilde avontuurlijk op ontdekkingsreis dus van het padje afgedwaald) en kwam vervolgens de verkeerde persoon tegen, of gingen zelfs aan de verkeerde hut aankloppen of werd in een zo'n hut midden in de nacht getroffen?
De Samsung van Lisanne die op 2 april om 1:56 verbinding maakt met de GSM mast, ze belt eerst 112, en vervolgens 911.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
De mogelijkheid dat de noodoproepen en alle andere handelingen met de telefoon achteraf zijn gedaan worden categorisch genegeerd op dit forum terwijl mijn dochter van 14!! met haar ook IPhone 4 mij heeft aangetoond dat dit kan.
Dat dit dus ook wordt genegeerd in de OP....zucht
Alleen als het gemeten is vanaf de zendmast (en dat is t niet)quote:Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef agter het volgende:
[..]
De Samsung van Lisanne die op 2 april om 1:56 verbinding maakt met de GSM mast, ze belt eerst 112, en vervolgens 911.
Die tijd staat dus vast.
Is het trouwens mogelijk vast te stellen met botten uit lichaamsresten of deze door verhongering zijn omgekomen? Ik bedoel, zullen de botten als het ware door gebrek aan voedsel/vocht uitdrogen en is dit terug te zien in het watergehalte of zoiets?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Hier ook een SG 3 en inderdaad ook tijden makkelijk achteraf aan te passen. Die telefoontijden zijn te schematisch om realistisch te zijn. Nood aan de man is minimaal meerdere malen proberen te bellen, ook na een aantal uren. En ook midden in de nacht.
Goeie vraag nog niet voorbij gekomen.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Is het touwens mogelijk vast te stellen aan botten uit lichaamsresten of deze door verhongering zijn omgekomen? Ik bedoel, zullen de botten als het ware door gebrek aan voedsel/vocht uitdrogen en is dit terug te zien in het watergehalte of zoiets?
Ah, okay, dat wist ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Alleen als het gemeten is vanaf de zendmast (en dat is t niet)
lijkt me persoonlijk erg snel, bij een hongerstaking van een langere periode wel maar goede vraag voor Frankquote:Op maandag 16 februari 2015 01:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Goeie vraag nog niet voorbij gekomen.
dat denk ik ookquote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, okay, dat wist ik niet.
Dan zullen de bellers wel ernstig geschrokken zijn..dat het toestel toch contact maakte.
Maar het kan denk ik ook zo zijn dat idd om 13.56 er idd contact is geweest omdat de telefoon gewoon in gebied was met bereik.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef agter het volgende:
[..]
De Samsung van Lisanne die op 2 april om 1:56 verbinding maakt met de GSM mast, ze belt eerst 112, en vervolgens 911.
Die tijd staat dus vast.
Tja, als het eventueel daders waren geweest gaan ze ook niet bellen zolang die signaalbalkjes op het scherm verschijnen lijkt me. Of ze bellen vanuit vliegtuigmodus of weet ik wat.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef agter het volgende:
[..]
Dan zullen de bellers wel ernstig geschrokken zijn..dat het toestel toch contact maakte.
Wat lijkt je snel? En wie is Frank?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
lijkt me persoonlijk erg snel, bij een hongerstaking van een langere periode wel maar goede vraag voor Frank
Je kunt een telefoon ook gewoon uitzetten, in het durp van mijn ouders doet Vodafoon het ook nooit.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Tja, als het eventueel daders waren geweest gaan ze ook niet bellen zolang die signaalbalkjes op het scherm verschijnen lijkt me. Of ze bellen vanuit vliegtuigmodus of weet ik wat.
Als ik heel diep ga graven is dit idd al een keer voorbij gekomen.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef agter het volgende:
[..]
Inderdaad ik wil de expeditiepersonen op veschillende locaties langs de vermeende route van het tweetal met een soortgelijk mobiel zien proberen te bellen en dat vast leggen dmv notes.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:34 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maar het kan denk ik ook zo zijn dat idd om 13.56 er idd contact is geweest omdat de telefoon gewoon in gebied was met bereik.
Doet volgens mij niks af voor verdere manipulatie.
iig wel iets om onderzoek naar te doen
Snel is binnen 10 dagen, en frank is Frank van der goot forensisch patholoog, mee geweest op de laatste expeditiequote:Op maandag 16 februari 2015 01:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat lijkt je snel? En wie is Frank?
Das heel handig om zo iemand aan je kant te hebben, ik zeg doenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Snel is binnen 10 dagen, en frank is Frank van der goot forensisch patholoog, mee geweest op de plaatste expeditie
Ja ergens bij topic 71quote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ik heel diep ga graven is dit idd al een keer voorbij gekomen.
Iemand zei maanden geleden dat er misschien WEL contact is geweest met 112/911 maar omdat er gekloot was met de tijd dat de nooddienst die tijd van 2 april 13.56 niet kon terugvinden in hun belbestandgescheiedenis.
Ja, vragen stellen is makkelijk, antwoorden krijgen wat lastiger, in verband met het onderzoek....quote:Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Das heel handig om zo iemand aan je kant te hebben, ik zeg doen
Concurrentie misschien. Ik weet niet of er een belangenvereniging of bond is voor die gidsen aldaar, of ze het allemaal zelf moeten redden.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, vragen stellen is makkelijk, antwoorden krijgen wat lastiger, in verband met het onderzoek....
Hetzelfde geld voor de vraag waarop F en P, beiden gidsen en P met 2300 facebookvrienden niet bevriend is met F.
Ze zijn samen wezen zoeken naar K&Lquote:Op maandag 16 februari 2015 01:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
Concurrentie misschien. Ik weet niet of er een belangenvereniging of bond is voor die gids aldaar, of ze het allemaal zelf moeten redden.
Ik geloof persoonlijk niet dat Kris en Lisanne dagen zijn vastgehouden en zelf de noodoproepen en foto's hebben gemaakt.quote:
Ging niet de zoon van F ook mee tijdens de zoektocht?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn samen wezen zoeken naar K&L
Halleluja!quote:Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, vragen stellen is makkelijk, antwoorden krijgen wat lastiger, in verband met het onderzoek....
Hetzelfde geld voor de vraag waarop F en P, beiden gidsen in Boquete en P met 2300 facebookvrienden niet bevriend is met F.
Geen idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ging niet de zoon van F ook mee tijdens de zoektocht?
Nee Feliciano zijn broer.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ging niet de zoon van F ook mee tijdens de zoektocht?
Ik vind ook niet iedereen aardig op fbquote:Op maandag 16 februari 2015 01:46 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Halleluja!
Tis geen bewijs, tis helemaal niks.
Maar wel opvallend
(nu komen er natuurlijk antwoorden dat ze elkaar niet aardig vinden omdat ze mekaars concurrenten zijn)
Ze zouden de dag erna naar de aardbeienfarm gaan, dan was de hike tocht toch net ff wat spannender?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:52 schreef jackie12 het volgende:
In de OP staat dat er geen gidsen beschikbaar waren.
Wie zei dat op 1 april, Eileen de stagiaire?
Hoe kon zij dit weten?
Of Feliciano (die de meiden niet kon)
Ootjekatootje: Ik vind het jammer dat je zo reageert nu de plannen concreet beginnen te worden. We hebben net een constructief overleg gehad met het reisgezelschap waar we allemaal enthousiast over waren.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die toezegging van ¤1000,- kan per direct van het budget af.
Ik heb zelf nooit de intentie gehad daar naar toe te willen gaan maar had een ander graag in die positie gezet. ¤ 750,- vliegticket en ¤ 250,- verblijf voor een week... jammer
Ik heb hier meerdere malen die toezegging gedaan en meerdere malen gevraagd naar de status van de expeditie.
Pas alleen op voor die geldschieters ivm rente hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ootjekatootje: Ik vind het jammer dat je zo reageert nu de plannen concreet beginnen te worden. We hebben net een constructief overleg gehad met het reisgezelschap waar we allemaal enthousiast over waren.
We zullen je niet meer lastig vallen met updates. Nu wordt het natuurlijk wel moeilijker voor ons om het rond te krijgen. Maar om eerlijk te zijn: ik heb liever sponsors die achter ons staan. En die zijn er
De voorbereidingen voor de reis gaan door want wij willen antwoorden in deze zaak. Een zoektocht in Panama levert meer op dan het gezeur op het forum.
We hebben drie anonieme sponsors en een geldschieter die geld voor de tickets wil voorschieten
En met voldoende inzet en hulp van anderen krijgen we het uiteindelijk wel voor elkaar
Het is totaal respectloos dat iemand als Ootje die heel goed kenbaar heeft gemaakt te willen sponsoren, niet uitgenodigd werd voor jullie meeting van vorige week.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ootjekatootje: Ik vind het jammer dat je zo reageert nu de plannen concreet beginnen te worden. We hebben net een constructief overleg gehad met het reisgezelschap waar we allemaal enthousiast over waren.
We zullen je niet meer lastig vallen met updates. Nu wordt het natuurlijk wel moeilijker voor ons om het rond te krijgen. Maar om eerlijk te zijn: ik heb liever sponsors die achter ons staan. En die zijn er
De voorbereidingen voor de reis gaan door want wij willen antwoorden in deze zaak. Een zoektocht in Panama levert meer op dan het gezeur op het forum.
We hebben drie anonieme sponsors en een geldschieter die geld voor de tickets wil voorschieten
En met voldoende inzet en hulp van anderen krijgen we het uiteindelijk wel voor elkaar
Deze geldschieter ken ik toevallig dus dat zit wel goedquote:Op maandag 16 februari 2015 02:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Pas alleen op voor die geldschieters ivm rente hoor.i
Oh vast wel. Maar elke keer als de reis ter sprake komt worden we erop aangevallen door hetzelfde clubje. Het houdt een keer op, sorry.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
En ze meent het vast goed. Je moet tegen een beetje kritiek kunnen.;)
Mooi man ga ervoorquote:Op maandag 16 februari 2015 02:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je vroniequote:
Ik kan zo tegen onrecht jullie willen met de beste bedoelingen deze expeditie ondernemen.quote:
Bedankt voor het meedenken mig72quote:Op maandag 16 februari 2015 02:53 schreef mig72 het volgende:
Aan de reizigers:
Vergeet ook niet een kompas mee te nemen! Ja, duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |