Ja ergens bij topic 71quote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ik heel diep ga graven is dit idd al een keer voorbij gekomen.
Iemand zei maanden geleden dat er misschien WEL contact is geweest met 112/911 maar omdat er gekloot was met de tijd dat de nooddienst die tijd van 2 april 13.56 niet kon terugvinden in hun belbestandgescheiedenis.
Ja, vragen stellen is makkelijk, antwoorden krijgen wat lastiger, in verband met het onderzoek....quote:Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Das heel handig om zo iemand aan je kant te hebben, ik zeg doen
Concurrentie misschien. Ik weet niet of er een belangenvereniging of bond is voor die gidsen aldaar, of ze het allemaal zelf moeten redden.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, vragen stellen is makkelijk, antwoorden krijgen wat lastiger, in verband met het onderzoek....
Hetzelfde geld voor de vraag waarop F en P, beiden gidsen en P met 2300 facebookvrienden niet bevriend is met F.
Ze zijn samen wezen zoeken naar K&Lquote:Op maandag 16 februari 2015 01:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
Concurrentie misschien. Ik weet niet of er een belangenvereniging of bond is voor die gids aldaar, of ze het allemaal zelf moeten redden.
Ik geloof persoonlijk niet dat Kris en Lisanne dagen zijn vastgehouden en zelf de noodoproepen en foto's hebben gemaakt.quote:
Ging niet de zoon van F ook mee tijdens de zoektocht?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn samen wezen zoeken naar K&L
Halleluja!quote:Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, vragen stellen is makkelijk, antwoorden krijgen wat lastiger, in verband met het onderzoek....
Hetzelfde geld voor de vraag waarop F en P, beiden gidsen in Boquete en P met 2300 facebookvrienden niet bevriend is met F.
Geen idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ging niet de zoon van F ook mee tijdens de zoektocht?
Nee Feliciano zijn broer.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ging niet de zoon van F ook mee tijdens de zoektocht?
Ik vind ook niet iedereen aardig op fbquote:Op maandag 16 februari 2015 01:46 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Halleluja!
Tis geen bewijs, tis helemaal niks.
Maar wel opvallend
(nu komen er natuurlijk antwoorden dat ze elkaar niet aardig vinden omdat ze mekaars concurrenten zijn)
Ze zouden de dag erna naar de aardbeienfarm gaan, dan was de hike tocht toch net ff wat spannender?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:52 schreef jackie12 het volgende:
In de OP staat dat er geen gidsen beschikbaar waren.
Wie zei dat op 1 april, Eileen de stagiaire?
Hoe kon zij dit weten?
Of Feliciano (die de meiden niet kon)
Ootjekatootje: Ik vind het jammer dat je zo reageert nu de plannen concreet beginnen te worden. We hebben net een constructief overleg gehad met het reisgezelschap waar we allemaal enthousiast over waren.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die toezegging van ¤1000,- kan per direct van het budget af.
Ik heb zelf nooit de intentie gehad daar naar toe te willen gaan maar had een ander graag in die positie gezet. ¤ 750,- vliegticket en ¤ 250,- verblijf voor een week... jammer
Ik heb hier meerdere malen die toezegging gedaan en meerdere malen gevraagd naar de status van de expeditie.
Pas alleen op voor die geldschieters ivm rente hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ootjekatootje: Ik vind het jammer dat je zo reageert nu de plannen concreet beginnen te worden. We hebben net een constructief overleg gehad met het reisgezelschap waar we allemaal enthousiast over waren.
We zullen je niet meer lastig vallen met updates. Nu wordt het natuurlijk wel moeilijker voor ons om het rond te krijgen. Maar om eerlijk te zijn: ik heb liever sponsors die achter ons staan. En die zijn er
De voorbereidingen voor de reis gaan door want wij willen antwoorden in deze zaak. Een zoektocht in Panama levert meer op dan het gezeur op het forum.
We hebben drie anonieme sponsors en een geldschieter die geld voor de tickets wil voorschieten
En met voldoende inzet en hulp van anderen krijgen we het uiteindelijk wel voor elkaar
Het is totaal respectloos dat iemand als Ootje die heel goed kenbaar heeft gemaakt te willen sponsoren, niet uitgenodigd werd voor jullie meeting van vorige week.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ootjekatootje: Ik vind het jammer dat je zo reageert nu de plannen concreet beginnen te worden. We hebben net een constructief overleg gehad met het reisgezelschap waar we allemaal enthousiast over waren.
We zullen je niet meer lastig vallen met updates. Nu wordt het natuurlijk wel moeilijker voor ons om het rond te krijgen. Maar om eerlijk te zijn: ik heb liever sponsors die achter ons staan. En die zijn er
De voorbereidingen voor de reis gaan door want wij willen antwoorden in deze zaak. Een zoektocht in Panama levert meer op dan het gezeur op het forum.
We hebben drie anonieme sponsors en een geldschieter die geld voor de tickets wil voorschieten
En met voldoende inzet en hulp van anderen krijgen we het uiteindelijk wel voor elkaar
Deze geldschieter ken ik toevallig dus dat zit wel goedquote:Op maandag 16 februari 2015 02:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Pas alleen op voor die geldschieters ivm rente hoor.i
Oh vast wel. Maar elke keer als de reis ter sprake komt worden we erop aangevallen door hetzelfde clubje. Het houdt een keer op, sorry.quote:Op maandag 16 februari 2015 02:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
En ze meent het vast goed. Je moet tegen een beetje kritiek kunnen.;)
Mooi man ga ervoorquote:Op maandag 16 februari 2015 02:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je vroniequote:
Ik kan zo tegen onrecht jullie willen met de beste bedoelingen deze expeditie ondernemen.quote:
Bedankt voor het meedenken mig72quote:Op maandag 16 februari 2015 02:53 schreef mig72 het volgende:
Aan de reizigers:
Vergeet ook niet een kompas mee te nemen! Ja, duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |