Rijbewijs halen is ook echt door de zure appel heenbijten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, 23 jaar en geen rijbewijs.
Tetjes voelen. Lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
Gemiste kans. Ik had nog wel meer houses willen voelen.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Rijbewijs halen is ook echt door de zure appel heenbijten.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
tr gemachtAls je het heel warm hebt, dan steek je de dievenmoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Lekker slobberen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:38 schreef eend112 het volgende:
Zelden zo'n sappige peer gegeten mmm
Zeg, hoe zou jij tegen een radio interviewtje staan, Frankiepankie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Of stik je de dievenmoord, kan ook.
Daar zit ik eerlijk gezegd niet echt op te wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg, hoe zou jij tegen een radio interviewtje staan, Frankiepankie?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg, hoe zou jij tegen een radio interviewtje staan, Frankiepankie?
Ow. (had niet echt tr gemacht hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Of stik je de dievenmoord, kan ook.
Waarom niet Frank. Ik heb dit al zo vaak gedaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar zit ik eerlijk gezegd niet echt op te wachten.
Laat die ouwe man nou.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom niet Frank. Ik heb dit al zo vaak gedaan.
Ik heb hier nog wel een lekkere kroket voor jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:44 schreef DjeDje het volgende:
Hmpff.
Ik heb trek in een broodje kroket. Maar om daarvoor 1 kroket te frituren. Duurt te lang.
Wat een zwaar leven.
Daarom in de magnetron.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:44 schreef DjeDje het volgende:
Hmpff.
Ik heb trek in een broodje kroket. Maar om daarvoor 1 kroket te frituren. Duurt te lang.
Wat een zwaar leven.
frituur je er 2quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:44 schreef DjeDje het volgende:
Hmpff.
Wat een zwaar leven.
dit keer doe ik ook meequote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)541c96c8d22a58e36c5a
rematc
kom d anquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daarom in de magnetron.
Is het wel slap, maar wel instant food.
Tja, ik heb toch liever een krokante dan een slappe hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een lekkere kroket voor je
kom naar haasbquote:
Want FOK!ken is beter?quote:
quote:
Dat zag ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow. (had niet echt tr gemacht hoor)
Klopt, ik vind het ook een kutspel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij bent ook iedere week iemand anders of niet? Dacht dat jij ook een hekel had aan haxball?
Omdat ik niet de arrogantie heb om te denken dat mijn leven zo interessant is dat het een interview behoeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom niet Frank. Ik heb dit al zo vaak gedaan.
Durf ik niet meer na de laatste keer.quote:
Heb je mij al gevonden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik probeer voor eht eerst iemand te vinden via facebook. Ben echt een kkstalketj.
Het hoeft ook niet over jouw leven te gaan Frank. Radio interviewtjes zijn zelden zo diepgaand.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat ik niet de arrogantie heb om te denken dat mijn leven zo interessant is dat het een interview behoeft.
mwuah weet niet .. ja oke, we zijn autisten, maar ja wat moet je anders doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook een kutspel.
Maar eigenlijk is FOK!ken wel net zo erg
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet over jouw leven te gaan Frank. Radio interviewtjes zijn zelden zo diepgaand.
quote:
nee hoink, ik accepteer je vriendschapsverzoek nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik probeer voor eht eerst iemand te vinden via facebook. Ben echt een kkstalketj.
Wow, komt zeker door die dickpic dit?quote:
Jezelf ontwikkelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mwuah weet niet .. ja oke, we zijn autisten, maar ja wat moet je anders doen?
Remi, plz. plz.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:58 schreef remi1986 het volgende:
nee hoink, ik accepteer je vriendschapsverzoek niet
Serieus mijn beste dickpic allertijde gestuurd krijg je dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:58 schreef Willoow het volgende:
Wow, komt zeker door die dickpic dit?
Werd er niet nat van.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:00 schreef hoink581 het volgende:
Serieus mijn beste dickpic allertijde gestuurd krijg je dit.
Srs.quote:
quote:
Vraag maar een ander hoor. Zit niet echt op die ongein te wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet over jouw leven te gaan Frank. Radio interviewtjes zijn zelden zo diepgaand.
ja, maar niet in mijn vrije weekend. Daar krijg ik op het werk meer dan genoeg te tijd en gelegenheid voorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Srs.
Dingen leren enzo. Leuker dan FOK!ken hoor.
Vrije tijd is toch om te leren?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, maar niet in mijn vrije weekend. Daar krijg ik op het werk meer dan genoeg te tijd en gelegenheid voor
Ben aan het google detectiven. Ga nu eens kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:01 schreef remi1986 het volgende:
hoink, hoe gaat het met je traktor?
Jeetje, wat een voorbeeldige student.quote:
ze wil me gewoon weghebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een voorbeeldige student.
Kan het haar niet kwalijk nemen. Iedereen die die bocht die niets eens whisky genoemd mag worden als UI kiest, dient te worden vermeden.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan het haar niet kwalijk nemen. Iedereen die die bocht die niets eens whisky genoemd mag worden als UI kiest, dient te worden vermeden.
Ben helaas niet helemaal fit op het moment om het productief te kunnen doenquote:
Ik vind als je je top fit voelt en je bent vrij, dat dat het perfecte moment is om zoveel mogelijk te kunnen doen in de meest korte tijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een voorbeeldige student.
Als iedere student zo was geweest had ik me ook topfit gevoeld want dan was mijn bloeddruk wat lager.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind als je je top fit voelt en je bent vrij, dat dat het perfecte moment is om zoveel mogelijk te kunnen doen in de meest korte tijd.
Mensen met smaak.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:08 schreef remi1986 het volgende:
toch belachelijk dat mensen die zulke bullshit roepen mod zijn
Anders begin je toch niet aan een studie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als iedere student zo was geweest had ik me ook topfit gevoeld want dan was mijn bloeddruk wat lager.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Anders begin je toch niet aan een studie?
naja bocht is altijd nog beter dan een lijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als iedere student zo was geweest had ik me ook topfit gevoeld want dan was mijn bloeddruk wat lager.
[..]
Mensen met smaak.
Nee, srs.quote:
Dat is zeker waar. En na een borrel of 5 proef je het toch niet meer, dus in die zin valt het allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja bocht is altijd nog beter dan een lijk
Sorry, maar ik moest echt hardop lachen.quote:
Ja, zo rolt men op Fok!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zeg ik in POL dat ik het minieme risico van een besnijdenis bij mannen niet op vind wegen tegen het inperken van de godsdienstvrijheid, verwijt een of andere debiel mij ineens voor vrouwenbesnijdenissen te zijn
Ik ben al 21 héquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest echt hardop lachen.
Maar, zonder grappen en grollen, je hebt wel een prima instelling, dat is wel leuk. Je weet een hoop voor jouw leeftijd.
Ik vind het anders niet meer dan normaalquote:
in rijtje icoontjes met quote knop. Maar werkt allemaal toch niet fatsoenlijk, dus begin er maar niet aanquote:
ohquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in rijtje icoontjes met quote knop. Maar werkt allemaal toch niet fatsoenlijk, dus begin er maar niet aan
Ik hou er niet van, maar haat het ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef remi1986 het volgende:
ik hou van FOK!, wil er mijn hoofd instoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |