Als iedere student zo was geweest had ik me ook topfit gevoeld want dan was mijn bloeddruk wat lager.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind als je je top fit voelt en je bent vrij, dat dat het perfecte moment is om zoveel mogelijk te kunnen doen in de meest korte tijd.
Mensen met smaak.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:08 schreef remi1986 het volgende:
toch belachelijk dat mensen die zulke bullshit roepen mod zijn
Anders begin je toch niet aan een studie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als iedere student zo was geweest had ik me ook topfit gevoeld want dan was mijn bloeddruk wat lager.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Anders begin je toch niet aan een studie?
naja bocht is altijd nog beter dan een lijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als iedere student zo was geweest had ik me ook topfit gevoeld want dan was mijn bloeddruk wat lager.
[..]
Mensen met smaak.
Nee, srs.quote:
Dat is zeker waar. En na een borrel of 5 proef je het toch niet meer, dus in die zin valt het allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja bocht is altijd nog beter dan een lijk
Sorry, maar ik moest echt hardop lachen.quote:
Ja, zo rolt men op Fok!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zeg ik in POL dat ik het minieme risico van een besnijdenis bij mannen niet op vind wegen tegen het inperken van de godsdienstvrijheid, verwijt een of andere debiel mij ineens voor vrouwenbesnijdenissen te zijn
Ik ben al 21 héquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest echt hardop lachen.
Maar, zonder grappen en grollen, je hebt wel een prima instelling, dat is wel leuk. Je weet een hoop voor jouw leeftijd.
Ik vind het anders niet meer dan normaalquote:
in rijtje icoontjes met quote knop. Maar werkt allemaal toch niet fatsoenlijk, dus begin er maar niet aanquote:
ohquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in rijtje icoontjes met quote knop. Maar werkt allemaal toch niet fatsoenlijk, dus begin er maar niet aan
Ik hou er niet van, maar haat het ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef remi1986 het volgende:
ik hou van FOK!, wil er mijn hoofd instoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |