fietsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lekker maar ik sleur je toch van je fiets
Mijn fiets laat me nooit in de steek.quote:
En als ze niet met mij mee willen gaan dan stop ik ze gewoon tussen een vetrol.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van jouw omvang, daar valt het oog altijd wel op, sterker nog, dat valt niet voorkomen.
Koudquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trainingsbroek en wit t-shirt is het momenteel.
mijn auto ook nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn fiets laat me nooit in de steek.
hahaha ja als je zoiets doet, moet je ook wel zeker weten dat die persoon een fiets heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met jou is het niet leuk.
Ik mag jou wel.
Klopt ik dacht eerst ook ff dat het een hoer ofzo was, of dat ze een grapje maaktequote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is weer net iets anders. Dat is allemaal deel van het veroveringsspel. Een vrouw die naar jou toekomt en zo doet zoals in jouw verhaal die doorbreekt dit spel.
Heb ik nog wat beweging op een drukke dag.quote:
Tijd om dat programma te kraken dan. Ik kan blijkbaar met een upgrade een line-in 1 instellen en die op het deck gooien. Veel simpeler.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://www.slideshare.net(...)-setup-guide-7168732
mss heb je hier wat aan? Zou moeten werken
Ik heb een heel dik vest aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
koud? het is 11 graden met volle zon...
in de auto ook hoor...weet je hoevaak je niet moet schakelenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik nog wat beweging op een drukke dag.
Heerlijk, ik steek vaak de dievenmoord.quote:
Daarom automaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in de auto ook hoor...weet je hoevaak je niet moet schakelen
Ik kan sowieso voor geen meter rijden hoor, daar niet van.quote:
ja gvd mijn huisquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik kan sowieso voor geen meter rijden hoor, daar niet van.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef Willoow het volgende:
Ik kan sowieso voor geen meter rijden hoor
Niet in de auto stappen dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
tr gemachtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heerlijk, ik steek vaak de dievenmoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Moet toch rijden om beter te worden.quote:
Geeft niet hoor, 23 jaar en geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |