Je kunt meerdere audio-inputs via mac als 1 input laten werken. Het werkt op mijn Mac zelf ook wel. Het probleem is dat je normaal gesproken 2 kanalen hebt waarop het geluid binnen komt. Met dit aggregate device zijn het echter 4 audio kanalen (2x stereo) en dat herkent virtual dj niet als microfoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:03 schreef remi1986 het volgende:
probleem is dat ik niet weet hoe dat werkt met een mac en zon device wat je had aangemaakt. Sorry
ict-talkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt meerdere audio-inputs via mac als 1 input laten werken. Het werkt op mijn Mac zelf ook wel. Het probleem is dat je normaal gesproken 2 kanalen hebt waarop het geluid binnen komt. Met dit aggregate device zijn het echter 4 audio kanalen (2x stereo) en dat herkent virtual dj niet als microfoon.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:12 schreef hoink581 het volgende:
Gewillige vrouwen zijn dan ook eng.
Gewillige vrouwen, intelligente vrouwen, lange vrouwen, te mooie vrouwen, allemaal eng.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:12 schreef hoink581 het volgende:
Wat had jij gedaan dan? Ze was niet lelijk maar zag er echt sletterig uit, ze zat ook steeds met haar hand in mijn broekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een prachtig verhaal. Tot tranen geroerd.
Nou nou, kan ook wat minder he.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets waar veel oma's aan overlijden. Roekeloze chauffeurs die kankerlijers.
Waarschijnlijk hetzelfde als jij. Zoals ik al zei, gewillige vrouwen zijn eng. Zo'n situatie staat garant voor mentale kortsluiting.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:13 schreef BozeHaas het volgende:
Wat had jij gedaan dan? Ze was niet lelijk maar zag er echt sletterig uit, ze zat ook steeds met haar hand in mijn broek
Vrouwen kunnen dat ook. Feminisme.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die halen de hele paringsdans orde door de war.
Ligt eraan, als ze gewoon geil oogcontact maakt en na een kort gesprekje meegaat is het wel chill.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:12 schreef hoink581 het volgende:
http://www.slideshare.net(...)-setup-guide-7168732quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt meerdere audio-inputs via mac als 1 input laten werken. Het werkt op mijn Mac zelf ook wel. Het probleem is dat je normaal gesproken 2 kanalen hebt waarop het geluid binnen komt. Met dit aggregate device zijn het echter 4 audio kanalen (2x stereo) en dat herkent virtual dj niet als microfoon.
Iemand die too desperate wilt is niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als jij. Zoals ik al zei, gewillige vrouwen zijn eng. Zo'n situatie staat garant voor mentale kortsluiting.
ey ik zie jou elke dag in de sc van de klb ik pak je een keerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://www.slideshare.net(...)-setup-guide-7168732
mss heb je hier wat aan? Zou moeten werken
Dat is het voordeel van jouw omvang, daar valt het oog altijd wel op, sterker nog, dat valt niet voorkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze gewoon geil oogcontact maakt en na een kort gesprekje meegaat is het wel chill.
en jou ook, met jevijlig hijds vestjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van jouw omvang, daar valt het oog altijd wel op, sterker nog, dat valt niet voorkomen.
huh watte?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ey ik zie jou elke dag in de sc van de klb ik pak je een keer
Ja, maar dat is weer net iets anders. Dat is allemaal deel van het veroveringsspel. Een vrouw die naar jou toekomt en zo doet zoals in jouw verhaal die doorbreekt dit spel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef BozeHaas het volgende:
Ligt eraan, als ze gewoon geil oogcontact maakt en na een kort gesprekje meegaat is het wel chill.
Trainingsbroek en wit t-shirt is het momenteel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en jou ook, met jevijlig hijds vestje
lekker maar ik sleur je toch van je fietsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is goed .. vanavond 8 uur? Koffie staat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |