Lijkt me wel. Had nog maar 3 posts.quote:
doen ze speciaal voor jouquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef muzas het volgende:
Ik vind het altijd zo ontzettend leuk dat de reclame nog een tijdje doorloopt als ik op een programma wacht.
Oh nee dat bedoel ik niet hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Had nog maar 3 posts.
Maar van mij mag je een nw topic openen hoor
Of een TT-change vragen
Waarom? Deze is toch primaquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
RLS / [WIDM LIVE] De uitzending en Moltalk van 19 februari
waarom? deze was eerderquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Nee, dan vraag lekker een TT-change aanquote:
Dacht al, ligt dit aan mijquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef essnhills het volgende:
0,31 cent is niet zo bijzonder veel Marlijn.
Dit dus. Deze is al gereekst en alles.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan doe effe TR voor een TT-change
18.500 ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand nu meegerkegen hoeveel geld ze nou mogen plukken?
Niets aan de hand hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Was echt van mening dat iedere week nieuwe werd geopendExcuses.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:41 schreef Pandaplint het volgende:
Wie het kleine niet deert.. eert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan zijn kleine bedragen erbij ook wel handig toch? En dan de rest wegpleurenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Yaku het volgende:
Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autocorrectquote:
1+8+5+1 = 15, seizoen 15, verder kom ik nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom 1851? Zit daar een hint in?
quote:
Je geeft een paar van die kinderen daar een lolly en die doen het voor je.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:44 schreef JACM het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de redactie bezig is geweest alles op te hangen
Dat dacht ik vorige keer al meteenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:44 schreef Yaku het volgende:
Ik heb trouwens medelijden met de mensen die deze opdracht moesten regelen. Wat een geklooi met die papiertjes en die wasknijpers.
Lekker blijven plakkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Je geeft een paar van die kinderen daar een lolly en die doen het voor je.
Misschien de afvallers? :-)quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige al meteenZullen ze van WIDM vast wel niet zelf gedaan hebben..
geboortejaar van een oud molquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind Chris niet echt mollerig overkomen. Tellen is lastig als iedereen er doorheen praat
Klopt, zovaak kassa moeten tellen op werk.. Dat is soms onmogelijk met al dat geklets om je heenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind Chris niet echt mollerig overkomen. Tellen is lastig als iedereen er doorheen praat
Doe het zelf eens als er tig mensen doorheen lopen te pratenquote:
Moet welquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Nober het volgende:
Hoop wel dat er iemand uit gaat vandaag anders zit je weer voor niks te kijken.
Niet iedereen heeft moeite met concentratie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het zelf eens als er tig mensen doorheen lopen praten
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Gort het volgende:
Marlijn speelt de mol. God, wat erger ik me aan dat mensch.
Doei, ze praatten er niet alleen doorheen maar noemden ook de hele tijd bedragen..quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft moeite met concentratie.
Ik denk eerder dat gekloot/gemol een factor speelt dan was jij suggereert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doei, ze praatten er niet alleen doorheen maar noemden ook de hele tijd bedragen..
niet alleen liggen!quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef nattermann het volgende:
Ik zou ook wel met haar op 1 kamer willen liggen![]()
![]()
hihi
En nu er nog rekening mee houden dat je ook als teller in de gaten wilt houden wat de anderen doen, wat er gezegd wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft moeite met concentratie.
Rik niet in het eggie hoor😀quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef nattermann het volgende:
Ik zou ook wel met haar op 1 kamer willen liggen![]()
![]()
hihi
Op biologische basis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Revanches het volgende:
Margriet gebruikt mascara? Zij leek me altijd een type dat tegen make-up is.
Pottenkijkersquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef Zeta het volgende:
lekker in sri lanka en alleen maar blanken in die eetzaal lol
Rik was wel betrouwbaar, maar goed, lekker wisselen zodat de mol weer geld eruit kan halen met de nieuwe eigenaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik vertrouw Chris niet met dat geld
Serieus?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat ziet Rik er toch anders uit dan tijdens het journaal. (Weet je dat er nu een heleboel mensen die nooit naar het journaal keken nu geen uitzending meer missen).
Dacht er ook aan. En Martine die het idee gaf.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Rik was wel betrouwbaar, maar goed, lekker wisselen zodat de mol weer geld eruit kan halen met de nieuwe eigenaar.
Jij bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat ziet Rik er toch anders uit dan tijdens het journaal. (Weet je dat er nu een heleboel mensen die nooit naar het journaal keken nu geen uitzending meer missen).
Ik vind Rik er niet zo leuk uitzien bij het Journaal..quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Eindelijk weer eensquote:
Ik ga niets bekijken van Marlijn en ook niet van Margriet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Echt wel ik keek altijd naar het journaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
TMIquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef essnhills het volgende:
De mol heeft de stift weggemoffeld
Tja, Rik is wel homo hè?quote:
En hij is voor 3 op reis, niet zo lang voor de opnames, ook in Sri Lanka geweestquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Chris is een wereldreiziger, die weet de weg.
Martine en toen ook Margriet, gedwongen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:00 schreef Yaku het volgende:
De dames zagen het als eerst. Chris liep er voorbij.
Zie je wel, Rik gaat nog even de pen terugbrengen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef Amarantha het volgende:
Alsof ze die pen echt gaan terugbrengen
Krokodil in de kelder?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
heb de helft niet meegekregen door mijn huisdieren
Hoe heet de aflevering?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef essnhills het volgende:
Al 2 terugspoelmomenten vandaag. Wie pakte de tweede stift, en wie riep als eerste 'PV! Hier!"
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
Ajax - Legia nu, gelukkig is ajax al maanden niet om aan te gluren
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
onderaanquote:
Dat hij met Rik een kamer wil delen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef Yaku het volgende:
Zou het regenboog kleurige zweetbandje van Chris nog iets betekenen? Haha.
Stream op de pc, mol op de tv.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
Vast welquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:04 schreef nattermann het volgende:
Is er al iemand die de intro frame voor frame bestudeerd heeft?
Ah, dat verklaart de titel van deze aflevering. Hij wil 'onderaan'.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat hij met Rik een kamer wil delen?
Pcies, mar dat zal wel weer niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
als er 2 exit gaan zou extra mooi zijn
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn leuke opdrachten deze uitzending.
Vrouwen, handtassen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
welke van de 100den die er lagen?
Het reflecteert de flits.. Resultaat is een overbelichte fotoquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een make up spiegeltje verbergt nog niet eens een oog
Misschien is dat geacteerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:09 schreef Zeta het volgende:
Martine is toch wel iemand die vrij weinig kan
ja maar dat zou betekenen dat ze de mol is en daar hebben we er al zoveel van gehad die zo moldequote:
Rikquote:
Ja, Rik is tot alles toe in Staat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Martinello het volgende:
Staat er nog een aanwijzing op Riks shirt?
Dacht ik ook al aan ja, maar zal wel niet mogenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef JACM het volgende:
De eerste kandidaat zou natuurlijk ook de camera kunnen bedekken of de lens eraf schroeven
In plaats van enveloppen, allemaal lensen in die bak gooienquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan ja, maar zal wel niet mogen
Dat is ie toch echt 43 al😊quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:16 schreef Cee het volgende:
Verbaas me er steeds over dat hij 'al' 43 is.
Nog net geen peace teken erbij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
1 envelop, die nog leeg is ook, én op de foto![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kruip langzaam uit de Chris tunnel. Rik was wel erg vaag bezig zeg
Jaquote:
Je mag toch wel kijken? Zo puberaal dat je denkt hem ooit in het echt te ontmoeten zijn we hier toch niet meer.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:22 schreef Yaku het volgende:
Als Chris eruit vliegt dan hebben wij deze finale weer twee dames en een homo.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik zie stiekem al voor me dat hij bij een andere camera echt heeft geposeerd, met de andere 4 enveloppen, en dat we dat bij de laatste aflevering te zien krijgen.
Yeah, dat zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik zie stiekem al voor me dat hij bij een andere camera echt heeft geposeerd, met de andere 4 enveloppen, en dat we dat bij de laatste aflevering te zien krijgen.
Ik kan je moeder zijn😠quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je mag toch wel kijken? Zo puberaal dat je denkt hem ooit in het echt te ontmoeten zijn we hier toch niet meer.
Denk ik ook, maar we zullen zienquote:
Ja echt hè?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef nattermann het volgende:
topic al dicht? al 4 weken steeds bij de executie het topic dicht![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
1 van de andere 2 dames eruit please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |