Niet iedereen heeft moeite met concentratie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het zelf eens als er tig mensen doorheen lopen praten
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Gort het volgende:
Marlijn speelt de mol. God, wat erger ik me aan dat mensch.
Doei, ze praatten er niet alleen doorheen maar noemden ook de hele tijd bedragen..quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft moeite met concentratie.
Ik denk eerder dat gekloot/gemol een factor speelt dan was jij suggereert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doei, ze praatten er niet alleen doorheen maar noemden ook de hele tijd bedragen..
niet alleen liggen!quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef nattermann het volgende:
Ik zou ook wel met haar op 1 kamer willen liggen![]()
![]()
hihi
En nu er nog rekening mee houden dat je ook als teller in de gaten wilt houden wat de anderen doen, wat er gezegd wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft moeite met concentratie.
Rik niet in het eggie hoor😀quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef nattermann het volgende:
Ik zou ook wel met haar op 1 kamer willen liggen![]()
![]()
hihi
Op biologische basis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Revanches het volgende:
Margriet gebruikt mascara? Zij leek me altijd een type dat tegen make-up is.
Pottenkijkersquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef Zeta het volgende:
lekker in sri lanka en alleen maar blanken in die eetzaal lol
Rik was wel betrouwbaar, maar goed, lekker wisselen zodat de mol weer geld eruit kan halen met de nieuwe eigenaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik vertrouw Chris niet met dat geld
Serieus?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat ziet Rik er toch anders uit dan tijdens het journaal. (Weet je dat er nu een heleboel mensen die nooit naar het journaal keken nu geen uitzending meer missen).
Dacht er ook aan. En Martine die het idee gaf.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Rik was wel betrouwbaar, maar goed, lekker wisselen zodat de mol weer geld eruit kan halen met de nieuwe eigenaar.
Jij bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat ziet Rik er toch anders uit dan tijdens het journaal. (Weet je dat er nu een heleboel mensen die nooit naar het journaal keken nu geen uitzending meer missen).
Ik vind Rik er niet zo leuk uitzien bij het Journaal..quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Eindelijk weer eensquote:
Ik ga niets bekijken van Marlijn en ook niet van Margriet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Echt wel ik keek altijd naar het journaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
TMIquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef essnhills het volgende:
De mol heeft de stift weggemoffeld
Tja, Rik is wel homo hè?quote:
En hij is voor 3 op reis, niet zo lang voor de opnames, ook in Sri Lanka geweestquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Chris is een wereldreiziger, die weet de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |