echte liefdequote:Slachtoffer vraagt dader ten huwelijk in rechtszaal
HAARLEM -
Een 30-jarige vrouw die vier maanden geleden genadeloos in haar buik, handen, armen en benen werd gestoken heeft de dader, haar ex-vriend, in de rechtszaal ten huwelijk gevraagd.
De dader, Yildirim D. (42), gaf aan spijt te hebben van zijn gewelddadige daad. Volgens Haarlems Dagblad boog hij zich met gesloten handpalmen voor de borst naar zijn slachtoffer om zijn excuses aan te bieden. Ook liet hij zijn toegetakelde ex weten nog 'ontzettend veel' van haar te houden.
De gruwelijke feiten werden tijdens het proces wegens poging tot doodslag en gijzeling uitgebreid behandeld. Foto's van de plaats delict werden getoond, net als verschrikkelijke beelden van de wonden.
Tweede kans
Verbijsterd wordt dan ook door de aanwezigen gereageerd als blijkt dat het slachtoffer haar ex een tweede kans wil geven. "Ik hou van Yildirim en weet dat hij spijt heeft. Ik durf zelfs weer een relatie met hem aan. Puur omdat hij van zijn fout heeft geleerd. Moge Allah hem helpen", aldus de 30-jarige vrouw.
Het OM heeft vier jaar cel tegen de dader geëist.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijk_gevraagd__.html
Ditquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
Ik wou al "Only in America" posten, is het gewoon godverdomme in Haarlem
Vergevingsgezindheid. Mooie eigenschap. Prachtig om te zien dat niet iedereen vol haat in het verleden blijft hangen.quote:
Haarlem of Harlem, begrijpelijke vergissing.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
Moest ik ook aan denken ja, mag hopen dat hij evengoed eerst nog moet brommenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:02 schreef hottentot het volgende:
Slimme vrouw, als hij naast haar slaapt kan ze hem gemakkelijker neersteken dan als hij ergens in de gevangenis zit.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-haarlemse-rechtbankquote:De man mishandelde de vrouw omdat zij de relatie in opdracht van haar Turkse familie moest verbreken.
je kunt ook Harlem lezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
Mwah, ik verwacht eerder een wraakactie van een broer of neef, het gaat tenslotte wel om de eer he.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:25 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht dat de familie nu geen bezwaren meer zal hebben tegen de relatie.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
Dat de familie beslist of een relatie wel "mag", komt (helaas) veel meer voor dan alleen in de islamitische wereld.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-haarlemse-rechtbank
Je verwacht het niet, hè..
De familie heeft achteraf ook erg vaak gelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat de familie beslist of een relatie wel "mag", komt (helaas) veel meer voor dan alleen in de islamitische wereld.
Als ik even denk aan Shouf Shouf Habibi - en die film is in dit opzicht volgens mij best representatief - dan weet ik dat zo net nog niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De familie heeft achteraf ook erg vaak gelijk.
Er is geen gouden regel in dit geval, dat iets niet mag van familie lijkt mij trouwens altijd fout.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ik even denk aan Shouf Shouf Habibi - en die film is in dit opzicht volgens mij best representatief - dan weet ik dat zo net nog niet.
Maar in dit geval misschien wel.
Harlem ligt in Amerika.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
Tokyo ligt in Japan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Harlem ligt in Amerika.
Je snapt het niet, nu is de eer juist gered. Als die hoer zich liet vekrachten door Yildirim had de familie haar uiteraard vermoord wegens eerschending.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah, ik verwacht eerder een wraakactie van een broer of neef, het gaat tenslotte wel om de eer he.
fixed ?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
Ik wou al "Only in America" posten, is het gewoon godverdomme in Harlem
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjonge jonge wat een nare reacties hier zeg. De man heeft spijt, wat maken die paar prikgaatjes dan nog uit.
Ahh natuurlijk, stom van me.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je snapt het niet, nu is de eer juist gered. Als die hoer zich liet vekrachten door Yildirim had de familie haar uiteraard vermoord wegens eerschending.
En anders prik je ze een paar keer. Dan piepen ze wel anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:25 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht dat de familie nu geen bezwaren meer zal hebben tegen de relatie.
Gelijk aan de Bijbelse regel dus. Als je als vrouw verkracht of mishandeld wordt moet je verplicht trouwen met de dader zonder mogelijkheid tot echtscheiding.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je snapt het niet, nu is de eer juist gered. Als die hoer zich liet vekrachten door Yildirim had de familie haar uiteraard vermoord wegens eerschending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |