quote:Op zondag 22 februari 2015 18:54 schreef Leandra het volgende:
Liza zit in Teenage Mutant Ninja Turtles 60 years later?
Op de een of andere manier roept deze foto hele sterke RealDoll associaties op...quote:Op maandag 23 februari 2015 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Emma Stone, gisteren bij de Oscars
Madonna lijkt hier net op een geblondeerde Chineesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Madonna aan het zuurstof (of bevochtiger of iets)
[ afbeelding ]
Is het gewoon een gezichtsuitdrukking of heeft Madonna plastische chirurgie ondergaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Madonna aan het zuurstof (of bevochtiger of iets)
Nee ik denk dat ze een condoom over haar hoofd heeft getrokkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is het gewoon een gezichtsuitdrukking of heeft Madonna plastische chirurgie ondergaan?
Idd jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Madonna lijkt hier net op een geblondeerde Chinees
Ze zijn allemaal niet echt geweldig. Ze is aan het trainen voor een concert, wellicht is ze gewoon helemaal stuk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:24 schreef vencodark het volgende:
Ik snap geen reet van die foto van Madonna. Zo overdreven toegetakeld ziet ze er toch normaal niet uit?
Concert is een groot woord voor een medley-optreden bij The Brits.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze zijn allemaal niet echt geweldig. Ze is aan het trainen voor een concert, wellicht is ze gewoon helemaal stuk?
http://www.dailymail.co.u(...)its-performance.html
[ afbeelding ]
Oh, had het niet helemaal gelezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Concert is een groot woord voor een medley-optreden bij The Brits.
Op ISO 25.600 ziet er iedereen er brak uit, het zijn ook wel vreselijk slechte foto's natuurlijk. Meer ruis dan foto waar bijna alle kleur uit is verdwenen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:18 schreef Queens het volgende:
Dit zijn wel echt de meest slechte foto's van haar die ik ooit heb gezien
Bejaardquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:03 schreef Alentejana het volgende:
Laten we eerlijk zijn, Madonna is bejaard en geen natuurlijke schoonheid. Ze is altijd door make-up, kapsels, speciale lenzen en fotobewerking "mooi" gemaakt. Ze valt vooral onder de categorie "vamp" en dat maakt haar aantrekkelijk.
Maar als je haar in dagelijks doen en laten ziet is ze gewoon een bejaard mens. Daar circuleren alleen niet zo veel fotos van.
Ik heb haar altijd (al vanaf de jaren 80) een vreselijk wijf gevonden, en dan zie je dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |