Jij hoort in het 60+ topic van golfer?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:41 schreef sacha het volgende:
ik snap niks van dit topic, zal wel aan de leeftijd liggen
Ja, als 50+er zijnde zit het er dik in dat we op de terugweg zijn.quote:
is het daar leuk?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hoort in het 60+ topic van golfer?
Bijna bejaard zelfsquote:Op zondag 15 februari 2015 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
In 60+ hoor ik niet thuis, want die lui zijn oud.
Jij mag dat vastquote:Op zondag 15 februari 2015 11:22 schreef sacha het volgende:
[..]
mag dat?
ben net 27 geworden, das pas oud
Nu maak je ons 40+ers aan het blozenquote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef Beauke het volgende:
[..]
Hoezo vindt je dat?
Wat meer levenservaring maar nog niet een te erg aftakelend lichaam?
Hoe woest? Wat versta jij eigenlijk onder woest? Ben erg benieuwd.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:26 schreef sacha het volgende:
ik ken een aantal woest aantrekkelijk en zwaar appetijtelijke 40 plus mannen
woest is voor mij aantrekkelijk in de zin van geen keurig gecoiffeerd kapsel of uiterlijke kenmerken voor de show, voor de hip of voor de poch...quote:Op zondag 15 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe woest? Wat versta jij eigenlijk onder woest? Ben erg benieuwd.
Oh jeetje, ik zwijg al.....quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef sacha het volgende:
[..]
woest is voor mij aantrekkelijk in de zin van geen keurig gecoiffeerd kapsel of uiterlijke kenmerken voor de show, voor de hip of voor de poch...
stoere mannen
Ik kan niet eens zwijgen......ik lul altijd en de hele dag.quote:
tegen de geraniums?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zwijgen......ik lul altijd en de hele dag.
Die heb ik niet. Ik heb meer met Sanseveria's.quote:
Wat versta je onder netjes er bij lopen?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sommige mannen en ook vrouwen zijn al bejaard voor ze 30 zijn joh, dan gaan ze opeens netjes erbij lopen omdat het zo moet.
Gelukkig nooit last van gehad, ik blijf erbij lopen zoals ik dat zelf prettig vind.
Nou niet zoals ik daar is mijn haar te lang voor.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:42 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat versta je onder netjes er bij lopen?
Ach, klopt niet helemaal hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom vind jij trouwens juist 40+ mannen zo aantrekkelijk?
Ben jij een oude hippie?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou niet zoals ik daar is mijn haar te lang voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |