Men wil je gewoon niet voor je kop stoten joh, geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:51 schreef DeLepelaar het volgende:
Ik ben 46 en ben niet oud en verrimpeld. Ik heb zelfs nog geen één rimpel of een grijze haar. Ze schatten mij ook altijd 36. Misschien treed het verval wel tegen de 50 op?
Ik heb zelf ook nog een paar ogen en relativerend vermogen. Het zit ook in de familie om er lang jonger uit te blijven zien. Ouwe zak wel maar zie er niet zo uit als ik wel eens kijk naar andere mensen van dezelfde leeftijd die er wel oud uitzien. Overigens zie ik het ook wel van andere mensen als ze er jonger uitzien dan hun leeftijd is.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Men wil je gewoon niet voor je kop stoten joh, geloof je het zelf?
Je bent gewoon een ouwe zak, deal with it!
Het erge is dat het nog klopt ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hier moest ik toch stiekem om grinniken
Hier moest ik een nachtje over nadenken en ik ben het eigenlijk wel met je eens. Is wrs ook onmogelijk om te realiseren want op elk subforum zitten kutusers die niets leuks bijdragen/topics verbaggeren, waardoor je eigen motivatie om moeite voor leuke topics/reacties te doen ook minder wordt Uiteindelijk ga je dan zwerven of op een subforum zitten waar je de meeste lol hebt, waardoor je dan weer hele leuke topics mist, omdat ze ergens in een uithoek geplaatst worden of omdat het incrowd gehalte zo hoog is dat het je niets zegt.quote:Zijn niet echt veel subfora met humor eigenlijk
35-40 is de ideale leeftijd.quote:
Dito, als ik naar anderen kijk van mijn lftd dan denk ik ook dat ik er genadig vanaf ben gekomen.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:16 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog een paar ogen en relativerend vermogen. Het zit ook in de familie om er lang jonger uit te blijven zien. Ouwe zak wel maar zie er niet zo uit als ik wel eens kijk naar andere mensen van dezelfde leeftijd die er wel oud uitzien. Overigens zie ik het ook wel van andere mensen als ze er jonger uitzien dan hun leeftijd is.
Yepquote:Op zondag 15 februari 2015 10:16 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog een paar ogen en relativerend vermogen. Het zit ook in de familie om er lang jonger uit te blijven zien. Ouwe zak wel maar zie er niet zo uit als ik wel eens kijk naar andere mensen van dezelfde leeftijd die er wel oud uitzien. Overigens zie ik het ook wel van andere mensen als ze er jonger uitzien dan hun leeftijd is.
quote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ontkenningsfase Juup. Zie je bij veel ouderen.
Combinatie van factoren idd. Genoeg levenservaring, financiëel kun je je een hoop veroorloven, nog jong genoeg om overal heen te kunnen zonder een "wat doet opa hier blik" te krijgen en qua fitheid merk je ook nog weinig achteruitgangquote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef Beauke het volgende:
Hoezo vindt je dat?
Wat meer levenservaring maar nog niet een te erg aftakelend lichaam?
Jij hoort in het 60+ topic van golfer?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:41 schreef sacha het volgende:
ik snap niks van dit topic, zal wel aan de leeftijd liggen
Ja, als 50+er zijnde zit het er dik in dat we op de terugweg zijn.quote:
is het daar leuk?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hoort in het 60+ topic van golfer?
Bijna bejaard zelfsquote:Op zondag 15 februari 2015 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
In 60+ hoor ik niet thuis, want die lui zijn oud.
Jij mag dat vastquote:Op zondag 15 februari 2015 11:22 schreef sacha het volgende:
[..]
mag dat?
ben net 27 geworden, das pas oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |