DIt klinkt voor een groot deel als users die weinig met FOK! hebben, maar bij gebrek aan alternatief om ergens anders gezamenlijk Utopia te volgen uiteindelijk hier beland zijn.quote:
Dit herken ik helemaal. Wrs op een andere manier als jij, maar toch.quote:
Moet je voor de lol eens in de COS van Utopia gaan kijken.... dan voel je je pas ontheemd als blijkt dat daar je peer zitquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoewel we daar wel een twintiger hebben met een glittermanie![]()
Die is haar jaren ver vooruit.
Leuk topic Kt!
het breekt mijn hart dat jullie over mij roddelenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet vertellen dan wie haar de kunst van het glitterplaatjes maken bijgebracht heeft
Roddelen is ook wel typisch iets voor jongeren ja. Dat gebeurt hier zelden tot nooit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:44 schreef isax het volgende:
het breekt mijn hart dat jullie over mij roddelen
Dit klopt, maar daar hebben we een apart topic voor. Even vergeten waar dat staat, maar het is er wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:46 schreef isax het volgende:
en jullie zijn allemaal dement aan het worden
ik moet mij aanpassenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om je wel te laten heemden?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Korte, pittige kapsels.
Flauw gevoel voor humor, maar dat schijnen ze zelf helemaal geweldig te vinden.
Dit klopt niet. Dat zijn de vrouwelijke users die op UTO zittenquote:
Dit klopt dan weer wel.quote:Flauw gevoel voor humor, maar dat schijnen ze zelf helemaal geweldig te vinden.
Hier moest ik toch stiekem om grinnikenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Kingstown het volgende:
Dit klopt niet. Dat zijn de vrouwelijke users die op UTO zitten
Zijn niet echt veel subfora met humor eigenlijkquote:Dit klopt dan weer wel.
Op welk subforum vind jij trouwens wel dat er leuke humor is?
*zucht*quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Korte, pittige kapsels.
Flauw gevoel voor humor, maar dat schijnen ze zelf helemaal geweldig te vinden.
ik ben alleen gevraagd hier om alles te weerleggen, dat is allesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben alleen gevraagd hier mijn vooroordelen neer te zetten, dat is alles.
Hehe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben alleen gevraagd hier om alles te weerleggen, dat is alles
Verzamelt u quotesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:52 schreef Kingstown het volgende:
De afgelopen tijd heb ik eens een beetje rondgekeken hoe andere users op FOK! over 40+ en over 40 plussers in z'n algemeenheid denken. In allerlei subfora heb ik wat quotes verzameld die ik tegenkwam die over 40+/40-plussers gingen en de variatie is groot. Ipv over elkaar te praten is het natuurlijk veel constructiever (en leuker) om met elkaar te praten zodat er een stukje wederzijds begrip voor elkaar kan ontstaan. Of een nog grotere kloof....wat je maar wilt. In dit topic kan iedereen dus over (voor)oordelen betreffende 40+ en 40 plussers praten. Andere quotes om het grote "wat vinden we van 40 plussers debat" extra impulsen en deelnemers te geven zijn uiteraard van harte welkom, dus schroom niet om ze te plaatsen als je ze tegenkomt.
Game on en laat de grote FOK!verbroedering hier maar beginnen. Ooit wordt iedereen 40. Hoop ik althans.
Hou je vooral niet in en spuw al je (voor)oordelen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]