Zelfgestookte Russische wodka was ook multifunctioneel als molotovcocktail te gebruiken...ik ben als gerechtvaardigd mietje bij de lucht gewoon afgehaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed, je gaat spijt krijgen
(Ja, ervaring)
Had ik jou de foto van het Bacchusvat bij Pommerey laten zien? Als je dat tijdens een (idioot groot) feest leeg krijgt ben je een baas.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je lichaam is een tempel.
Het mijne is een tempel voor Bacchus, daar niet van.
Wat vind je hier van Fylax?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef Fylax het volgende:
doe een regendansje
het moet in de brandjee
Alcoholdamp vs kleine lieve jongedamequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfgestookte Russische wodka was ook multifunctioneel als molotovcocktail te gebruiken...ik ben als gerechtvaardigd mietje bij de lucht gewoon afgehaakt.
Als hij het zegt, stop ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je hier van Fylax?
http://www.powned.tv/nieuws/media/2015/01/stop_met_rukken_af.html
Ik vraag het mij ook af.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
Wie heeft deze tyfusherrie aangevraagd...
Vraag jij ook even een nummertje aan UccGod!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
Wie heeft deze tyfusherrie aangevraagd...
Ik heb het geluid ernstig omlaag geschroefd.quote:
Ik zou thee halen als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geluid ernstig omlaag geschroefd.
In China?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou thee halen als ik jou was
Boyzone - Picture of Youquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
Oh Fokker, doe even iets zoetsappigs, Boyzone ofzo.
Dankuwel.quote:
Ik begon vanavond met boyzone, maar die kan ik hier vast wel tussen mixen... ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boyzone - Picture of Youbij deze aangevraagd door Uccie en ik,.
Natuurlijk wel pik!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik begon vanavond met boyzone, maar die kan ik hier vast wel tussen mixen... ofzo
That badquote:
Zo ontzettend uiteenlopend dat het niet te verklaren is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef remi1986 het volgende:
wat zijn een beetje de muzieksmaken hier?
Post-hardcore e.d, maar die mag ik allemaal niet meer verzoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef remi1986 het volgende:
Van alles wat...maar ik houd niet an hardstyle, dus voor elk verzoekje van Lt Surge, vraag ik een Boyband aanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef remi1986 het volgende:
Bijna alles magquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef remi1986 het volgende:
Ja hallo dat wil ik ook niet, maar we hebben een party avond heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alles wat...maar ik houd niet an hardstyle, dus voor elk verzoekje van Lt Surge, vraag ik een Boyband aan
Door Fylax. Maar ik snap niet zo goed waarom er feest is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hallo dat wil ik ook niet, maar we hebben een party avond heb ik me laten vertellen.
ik ben van de hardcore/speedcore/terror ... zeker ook niet goed?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alles wat...maar ik houd niet an hardstyle, dus voor elk verzoekje van Lt Surge, vraag ik een Boyband aan
Oh, ik had geen thema meegekregen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hallo dat wil ik ook niet, maar we hebben een party avond heb ik me laten vertellen.
Oh. In dat geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Door Fylax. Maar ik snap niet zo goed waarom er feest is.
Jawel hoor, maar dat compenseer ik wel met....James Blunt ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik ben van de hardcore/speedcore/terror ... zeker ook niet goed?
ow haha zal zo wel ff wat aanvragen als het mag .. luister trouwens niet alleen dat hoor ... hele brede muzieksmaakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat compenseer ik wel met....James Blunt ofzo.
Alles mag, laat je vooral niet tegenhouden door anderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow haha zal zo wel ff wat aanvragen als het mag .. luister trouwens niet alleen dat hoor ... hele brede muzieksmaak
Happy hardcore is sowieso goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef remi1986 het volgende:
ok cool ... happy hardcore. Party Animals - Used And Abused?
hahahaha sowiesoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Happy hardcore is sowieso goed [ afbeelding ]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef Fylax het volgende:
EERST NOG YELLOW CLAW NOOIT MEER SLAPEN
Daar sta ik nog mee op de fotoquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!
En vraag eens betere muziek aan.
Das mooi, je hebt morgen de hele avondquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mani vindt Nooit meer slapen ook tof
morgen carnavalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Das mooi, je hebt morgen de hele avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |