ik ben van de hardcore/speedcore/terror ... zeker ook niet goed?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alles wat...maar ik houd niet an hardstyle, dus voor elk verzoekje van Lt Surge, vraag ik een Boyband aan
Oh, ik had geen thema meegekregen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hallo dat wil ik ook niet, maar we hebben een party avond heb ik me laten vertellen.
Oh. In dat geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Door Fylax. Maar ik snap niet zo goed waarom er feest is.
Jawel hoor, maar dat compenseer ik wel met....James Blunt ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik ben van de hardcore/speedcore/terror ... zeker ook niet goed?
ow haha zal zo wel ff wat aanvragen als het mag .. luister trouwens niet alleen dat hoor ... hele brede muzieksmaakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat compenseer ik wel met....James Blunt ofzo.
Alles mag, laat je vooral niet tegenhouden door anderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow haha zal zo wel ff wat aanvragen als het mag .. luister trouwens niet alleen dat hoor ... hele brede muzieksmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |